Vierasta piristämään parisuhdetta?
Vuosia vaikeaa parisuhdetta takana, lapsiperhearkea ja sairastelua. Rakkautta ja seksiäkin on, mutta...
Innostus ja kiima kadonnut, tuntuu että elämä valuu hukkaan. Ero tuntuis huonolta vaihtoehdolta.
Miten saada pervoilua lisää estoisen vaimon kanssa? On tarjottu seksileluja, vierasta ja kimppaa...mikään tuhmempi ei kelpaa.
Vinkkejä? Apua?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Jos elämäsi valuu hukkaan kiiman kadottua, miksi ihmeessä valitsit tuollaisen nunnan pariksesi? Vaimo parka, varmaan rakastaa sinua ja luulee riittävänsä ryhtymättään irstaaksi huoraksi.
Mitäs vikaa on miehen seksuaalisuudessa? Elämän ja iän myötä myös seksuaalisuus voi muuttua.
Ihan rakkaudesta olen avioitunut ja liitossa pysynyt. Asiasta on keskusteltukkin, helppoa vaan ei ole löytää ratkaisuja.
Ap
Pipsa mukaan lemmenleikkeihin. ;););)
Et voi pakottaa vaimoasi mihinkään. Hänellä on oikeus olla "estynyt" ja haluton muuttumaan.
Jos seksielämänne ei tyydytä sinua tuollaisenaan, voit toki kertoa vaimollesi, että haluat jatkossa tyydyttää tarpeesi jonkun ulkopuolisen kanssa. Varaudu kuitenkin siihen, että vaimosi onkin tämän jälkeen se, joka haluaa erota.
Vierailija kirjoitti:
Et voi pakottaa vaimoasi mihinkään. Hänellä on oikeus olla "estynyt" ja haluton muuttumaan.
Jos seksielämänne ei tyydytä sinua tuollaisenaan, voit toki kertoa vaimollesi, että haluat jatkossa tyydyttää tarpeesi jonkun ulkopuolisen kanssa. Varaudu kuitenkin siihen, että vaimosi onkin tämän jälkeen se, joka haluaa erota.
En toki pakottamassakaan...kasvamme vaan erilleen? Toki ero edessä tällä menolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toki pakottamassakaan...kasvamme vaan erilleen? Toki ero edessä tällä menolla.
Ap
Niin siinä valitettavan usein käy. :/ Kerro tuntemuksistasi vaimollesi. Siis ettet halua pakottaa häntä mihinkään, muttet myöskään kestä tilannetta loputtomiin, eli ero saattaa olla edessä. Muutoksen pitää kuitenkin tapahtua vaimon aloitteesta ja omasta tahdosta.
Eri, ei muuta vinkkejä tai kokemuksia?
Joku väitti että naisista tulee pervompia vanhemmiten...jos vain yrittäjä kärsiä ja odottaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku väitti että naisista tulee pervompia vanhemmiten...jos vain yrittäjä kärsiä ja odottaa?
Ap
Se olisi jaloa, toivokaamme parasta. Kannattaa kuitenkin varautua pettymään, ja muista sitten, että olet itse vastuussa valinnoistasi. Pystytkö jatkamaan suhdetta katkeroitumatta, jos tilanne ei muutukaan?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet väärällä palstalla. Täällä olet syyllinen.
Eikös tästä tule rouvallekkin ongelma jos ei apu löydy?
Oisko parempi otsikko, Apua, en riitä miehelleni!
Minusta turhaa vastakkainasettelua. 15v kärsinyt uskollisena, ahdistaa oikeesti.
Kiitollinen oon jos annatte vinkkejä.
Ap
Minulla ainakin ikä on tehnyt tehtävänsä. Naisillahan testosteronia alkaa erittyä enemmän, kun ikää tulee lisää. Muutos tapahtui vaan ihan yhtäkkiä eräänä keväänä. Olisinko ollut silloin noin 45 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin ikä on tehnyt tehtävänsä. Naisillahan testosteronia alkaa erittyä enemmän, kun ikää tulee lisää. Muutos tapahtui vaan ihan yhtäkkiä eräänä keväänä. Olisinko ollut silloin noin 45 vuotta.
Kiitos tästä, tsemppikin auttaa.
Ap
Jos elämäsi valuu hukkaan kiiman kadottua, miksi ihmeessä valitsit tuollaisen nunnan pariksesi? Vaimo parka, varmaan rakastaa sinua ja luulee riittävänsä ryhtymättään irstaaksi huoraksi.