Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet ja naiset on oikeesti aika samanlaisia työpaikoilla

Vierailija
09.01.2016 |

Olen ollut useammalla alalla, useammissa työpaikoissa osa-aikaisena nyt viime vuosina. On hauskaa nähdä, että miehet ja naiset ovat samassa tilassa oikeasti hyvinkin samanlaisia! Naiset ovat aavistuksen suorasanaisempia ja voimakasluonteisempia. Todellisuudessa sukupuoli ei juurikaan näy millään tavalla! Todella kiva mielestäni. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman varastolla. Fyysistä duunia painetaan täysillä, niin miehet kuin naisetkin. :D

Vierailija
2/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan nyt ei pidä paikkaansa millään asteikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä naiset juoruilee enemmän.... :/ työntekijöinä sinänsä varmaan samanlaisia. Riippuu varmaan työpaikasta/alastakin.

Vierailija
4/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Naiset juoruilevat, lusmuavat ja puukottavat selkään aina. Miehet osaavat myös todella usein hommansa tuhat kertaa paremmin kuin naiset.

Vierailija
5/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohan nyt ei pidä paikkaansa millään asteikolla.

Oman näkemäni perusteella pitää. Siis ainakin nimenomaan näissä paikoissa, joissa olen ollut.

ap

Vierailija
6/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk se sitten hyvä vai huono asia...

Vierailija
7/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Naiset juoruilevat, lusmuavat ja puukottavat selkään aina. Miehet osaavat myös todella usein hommansa tuhat kertaa paremmin kuin naiset.

Ja paskat. Mikä tarve naisilla on aina haukkua toisiaan? Ehkä sinä itse et osaa hommiasi. 

Vierailija
8/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onk se sitten hyvä vai huono asia...

Hyvä.

-ap

Vierailija
9/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjimmiltaan kuitenkin se ero, että työ, eli raha, on miehelle kaikki kaikessa.

Vierailija
10/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjimmiltaan kuitenkin se ero, että työ, eli raha, on miehelle kaikki kaikessa.

Kyllä ne naisetkin sitä rahaa janoavat. Eli tämäkin yhdistää. Muutama ala ei tähän ehkä nyt kuulu mutta yleisesti kuitenkin.

Vierailija
11/11 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne juoruilee miehetkin ja puukottaa selkään. Ja luistelevat hommista, varsinkin jos ei jotain osaa tai tiedä niin herrat kyllä sujuvasti lipuvat tiehensä jättäen ikävät hommat muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä