miehet ja naiset on oikeesti aika samanlaisia työpaikoilla
Olen ollut useammalla alalla, useammissa työpaikoissa osa-aikaisena nyt viime vuosina. On hauskaa nähdä, että miehet ja naiset ovat samassa tilassa oikeasti hyvinkin samanlaisia! Naiset ovat aavistuksen suorasanaisempia ja voimakasluonteisempia. Todellisuudessa sukupuoli ei juurikaan näy millään tavalla! Todella kiva mielestäni. :)
Kommentit (11)
No tuohan nyt ei pidä paikkaansa millään asteikolla.
Kyllä mun mielestä naiset juoruilee enemmän.... :/ työntekijöinä sinänsä varmaan samanlaisia. Riippuu varmaan työpaikasta/alastakin.
Höpöhöpö. Naiset juoruilevat, lusmuavat ja puukottavat selkään aina. Miehet osaavat myös todella usein hommansa tuhat kertaa paremmin kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan nyt ei pidä paikkaansa millään asteikolla.
Oman näkemäni perusteella pitää. Siis ainakin nimenomaan näissä paikoissa, joissa olen ollut.
ap
Onk se sitten hyvä vai huono asia...
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Naiset juoruilevat, lusmuavat ja puukottavat selkään aina. Miehet osaavat myös todella usein hommansa tuhat kertaa paremmin kuin naiset.
Ja paskat. Mikä tarve naisilla on aina haukkua toisiaan? Ehkä sinä itse et osaa hommiasi.
Vierailija kirjoitti:
Onk se sitten hyvä vai huono asia...
Hyvä.
-ap
Pohjimmiltaan kuitenkin se ero, että työ, eli raha, on miehelle kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Pohjimmiltaan kuitenkin se ero, että työ, eli raha, on miehelle kaikki kaikessa.
Kyllä ne naisetkin sitä rahaa janoavat. Eli tämäkin yhdistää. Muutama ala ei tähän ehkä nyt kuulu mutta yleisesti kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Niin ne juoruilee miehetkin ja puukottaa selkään. Ja luistelevat hommista, varsinkin jos ei jotain osaa tai tiedä niin herrat kyllä sujuvasti lipuvat tiehensä jättäen ikävät hommat muille.
Huomannut saman varastolla. Fyysistä duunia painetaan täysillä, niin miehet kuin naisetkin. :D