Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulutko facebookin korukirppisryhmiin, esim Kalevala Koru?

Vierailija
08.01.2016 |

Minä liityin ryhmään Kalevala koru-kirppis. Noita on lähes samannimisiä ainakin kolme, väliviiva vaan eri kohdassa. Tuo mainitsemani on yleisin. Mutta voi herranen aika, mitä fanatismia! Hehkutetaan ihan intona niitä vanhoja karmeuksia ja maksetaan itsensä kipeäksi. Kehutaan toisten koruja kuin jotain aarteita ja sitä nimeä niistä käytetäänkin. Ostellaan vielä salaa mieheltä. Todella monella on selkeä osteluriippuvuus ja ostetaan vain, että saataisiin tykkäyksiä ja kavereiden kehuja. Monikaan ei selkeästi tykkää oikeasti ostoksestaan, koska se saattaa olla viikon päästä taas myytävänä.

Onko täällä ketään kyseisten ryhmien jäseniä? Nyt voisi avautua nimettömänä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kalevalakoru vielä olemassa?

Vierailija
22/22 |
24.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan tänäpäivänä halua käyttää jotain kalevalakoruja? Ne on mummujen ja piirustuksenopettajien juttuja.

Itse nuorempana ajattelin monista tuotteista samallalailla... Nyt kun olen hieman vanhempi olen alkanut ostamaan Kalevala koruja, Iittalaa ym. Ne säilyttävät arvonsa, kun taas joku muu halppiskama ei säilytä... Lisäksi nykyään tykkään käyttää Kalevala koruja ja kattaa pöydän Iittalan tuotteilla jne... Nuorempana kun itsellä ei ollut rahaa, ostin halppis juttuja ja suhtauduin juurikin kuin yllämainitun lainauksen kirjoittanut mm. Kalevala korujen ostoon... Nyt kun on rahaa itsellä ostaa muutakin kuin halppistuotteita on arvomaailmakin muuttunut =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi