haukilahti espoossa, millainen alue? muuttaisitko itse?
Kommentit (6)
Kivaa aluetta, hyvät ja kauniit ulkoilualueet, MUTTA en itse muuttaisi sinne pienten/kouluikäisten lasten kanssa.
Pääsääntöisesti jokaisen isä/äiti on jonkun firman pääjohtaja tai muuten vaan ovat varakkaita. Lapsilla on toinen toistaan hienommat vaatteet, murrosiässä ollessa oli hurjia kotibileitä miljoonakämpissä kun vanhemmat reissaavat ympäri maailmaa. Paljon oli kuviossa huumeita yms. asioita joilta ainakin minä haluan omat lapseni suojata. (itse en käyttänyt). Muutenkin lapset ovat aikamoisia pikku juppeja ja maailman omistajia.
Perheelläni olisi kyllä taloudelliset mahdollisuudet siellä asua ja voin sanoa olevani varakkaasta perheesta joten olin ihan samanlainen kuin muut. Kommenttiin ei siis liity kateutta vaan jälkeen päin olen tullut siihen tulokseen että minä haluan lasteni kasvavan " tavallisten" lasten kanssa ja oppivan rahan arvon.
Eli muuttaisin jos olisin lapseton tai jos lapset olisivat alle kouluikäisiä tai sitten jo koulunsa käyneitä.
Haluan myös lapseni kouluun missä arvoa ei mitata sillä kenen isillä on hienoin työpaikka ja kenen isän autonkuljettajalla on hienoin auto.
Viihdyin Haukilahdessa todella hyvin, aivan ihana paikka. Itse tutustuin muutamaan lapsiperheeseen, eivätkä he olleet sen kummoisempia kuin mekään, eli ei kaikki siellä asuvat ole " pääjohtajia" tms. Harmitti kun jouduttiin muuttamaan sieltä pois, mutta tarvitsimme isomman asunnon ja hintataso oli Haukilahdessa liian korkea meille...
Haaveissa on vielä joskus muuttaa takaisin sinne.
paikka. Jos asuisin Suomessa....muuttaisin sinne aivan varmana.
Osa vanhoja tasakattoisia murjuja, joissa hirveä hintapyyntö vain pelkän alueen perusteella.