AAARGH! Ärsyttikö ketään muuta se Halosen takana nyökytellyt Bryggare?
Siis mä en vielä tiedä, kumpaa äänestän, eli tämä ei ole mikään kannanotto halosen puolesta tai vastaan. Mutta oli tosi piinaavaa, kun sen bryggaren leuka liikkui koko ajan ylös ja alas. se oli kuin joku robotti tai koulutettu koira:-)
Kommentit (8)
Ohjelman parasta antia. Kumma kun ei sitä käyty mainostauolla siirtämässä toisen paikkaan:).
Vierailija:
Siis mä en vielä tiedä, kumpaa äänestän, eli tämä ei ole mikään kannanotto halosen puolesta tai vastaan. Mutta oli tosi piinaavaa, kun sen bryggaren leuka liikkui koko ajan ylös ja alas. se oli kuin joku robotti tai koulutettu koira:-)
riitta väisänen oli ihan jees, mutta saulin joukoista taas se leena harkimo ärsytti. onneksi sitä ei näytetty koko ajan...
sen sijaan bryggarea näytettiin ja se oli kyllä kuin pavlovin koira.
Peukut oli välillä pystyssä ja oli niin jännittävinään jokaista Niiniston vastausta...argh!
Vierailija:
Ja Arto on aivan sairas tärähtäny päällepäsmäri kaikissa vanhempainkokouksissa ym!
Vierailija:
Ja Arto on aivan sairas tärähtäny päällepäsmäri kaikissa vanhempainkokouksissa ym!
Ja se kirurgi