Onko 172cm ja 65 kilonen mies pieni?
Kommentit (18)
Onhan se aika hottentotti. Sellainen Audi- tai BMW-kuski.
Mutta ei kuitenkaan hevoskuskin luokkaa.
On, mitä sitten? Lihavako pitäisi olla?
Mulla on tuon kokoinen mies, muutama kilo enemmän painoa. Söpö paketti, harrastaa erästä kamppailulajia ja on käsittääkseni aika hyväkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuon kokoinen mies, muutama kilo enemmän painoa. Söpö paketti, harrastaa erästä kamppailulajia ja on käsittääkseni aika hyväkin.
Sihiseekö takapihalla puille ja potkii varjoja.
Hetkinen, mitoissaan keskimäärin itäaasialaisen luokkaa... harrastaa kamppailulajeja...
N-ninjoja?
Pieni on, vaikka aika normaali monissa itämaissa. Bodauksella voisi kehittyä hyvin keskivertomiehen kokoluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sihiseekö takapihalla puille ja potkii varjoja.
Ei, venyttelee vaan ja tekee kuntopiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vastaavanlaisen tapauksen, eikä olisi paha;-)
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, mitoissaan keskimäärin itäaasialaisen luokkaa... harrastaa kamppailulajeja...
N-ninjoja?
Maasta se pienikin potkaisee.
Ois ihan jees jos painoa olis n. 10 kiloa vähemmän. Noh, makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Hei sama täällä! Onkohan meillä sama mies :D
On,ei voi valehdella, mutta ei se mitään haittaa. Oma mieheni on 183/68 eli ruipelo vaikka pitkä. Ei tietty ole kaikkien makuun muttei pidäkään olla. Mielestäni lyhyet(kin) miehet ovat paremman näköisiä hoikkana kun plösönä.
Kaikki alle 200 cm pitäisi poistaa ihmiskunnasta.