Miksi Adele ei laihdu vaikka on rikas?
Sillähän olisi kaikki maailman rahat vatsalaukunpienennysleikkauksiin ja huippupersonaltrainereihin. Mutta ei, tämä pullukka ei halua muuta kuin mässätä munkkipossua.
Kommentit (53)
Koska Adelea ei kiinnosta vittuakaan jonku suomalaisen nobodyn mielipide :)
On, mietin sama. Sanovat aina, että tervellinen ruoka on kallis. Ei hänellä ole sitäkään ongelmaa. Ruma läski.
Ei laihdu koska ei halua. Jos on onnellinen ja tyytyväinen niin miksi pitäisi muuttaa mitään? Ei hän sinun elämääsi elä, tehdäkseen sinut tai jonkun muun tyytyväiseksi.
Ehkä pitää itsestään siinä kondiksessa missä on.
Ja miksi hänen pitäisi laihtua? On kaunis ja lahjakas nainen ja selvästi onnellinen juuri sellaisena kuin on.
http://www.aceshowbiz.com/images/wennpic/adele-skavlan-television-show-…
Kyllä minä ymmärrän, että kaikki ylipainoiset puntsit, joilla on linttaanastutut uggit jaloissaan ja makkarankuorileggingsit, saavat jotain buustia siitä, kun toinen läski uikuttaa lavalla omia neuroosejaan. Mutta ei Adelen silti tarvitsisi näyttäytyä.
Raskaat luut. Eli tarkoitan sitä, että tuskin olisi hyvännäköinen jonain Beyoncena. Tai sitten matalaluokan tavat istuvat tiukassa. Auts, ilkeetä, hyi mua.
Mikäs se idiootti muotipelle olikaan, joka sanoi suunnilleen samaa? Adele sanoi, että no, koska hän tykkää hyvästä ruuasta ja inhoaa liikuntaa. Mitäpä se kenellekään kuuluu, eikä ainakaan mua haittaa. Mun ykkössuosikki, maailman paras naislaulaja, ehdottomasti. Superlahjakkuus.
Miksi ihmeessä pitäisi laihtua jos on tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on? Nostan hattua heille ketkä eivät murru ulkonäköpaineiden alla tai ei edes koe ulkonäköpaineita vaikka
-rahaa olis ostaa taivaat ja maat
-sattuu olemaan julkkis
Koska hän on menestynyt laulaja eikä malli? Miksi et kysy samma James Gandolfinista tai muusta miespuolisesta menestyneestä laulajasta tai näyttelijästä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän, että kaikki ylipainoiset puntsit, joilla on linttaanastutut uggit jaloissaan ja makkarankuorileggingsit, saavat jotain buustia siitä, kun toinen läski uikuttaa lavalla omia neuroosejaan. Mutta ei Adelen silti tarvitsisi näyttäytyä.
Tekeekö se noin tiukkaa pitää se oma BMI:si kuosissaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Aika tavalla on kuitenkin niistä neurooseistaan fyffeä saanut... Veikkaisin, että jokusen kymmenen milliä enemmän kuin sinun pankkitililläsi on. Veetutuksen voi nähdä tekstistäsi. :D
Onhan Adele aika paljon laihtunut siitä, mitä on lihavimmillaan ollut. Ettekö muka huomaa? Sitä paitsi Adele on kaunis ja upea ja mieletön laulaja/lauluntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se idiootti muotipelle olikaan, joka sanoi suunnilleen samaa?
Se oli se, joka käy kiristyttämässä naamaansa säännöllisesti, jotta pysyisi "nuorena".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se idiootti muotipelle olikaan, joka sanoi suunnilleen samaa?
Se oli se, joka käy kiristyttämässä naamaansa säännöllisesti, jotta pysyisi "nuorena".
Kyseinen herra on myös itse entinen läski. Onhan hän läskikommentista huolimatta sanonut Adelea lahjakkaaksi ja kauniskasvoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se idiootti muotipelle olikaan, joka sanoi suunnilleen samaa? Adele sanoi, että no, koska hän tykkää hyvästä ruuasta ja inhoaa liikuntaa. Mitäpä se kenellekään kuuluu, eikä ainakaan mua haittaa. Mun ykkössuosikki, maailman paras naislaulaja, ehdottomasti. Superlahjakkuus.
Sanni on parempi laulaja.
Oi, Adele on niin ihana! Vasta katsoin hänen konserttiaan ja itkin liikutuksesta kun hän on niin uskomattoman hyvä laulaja. Ja ap, et ole viime aikoina nähnyt kuvia Adelesta, hänhän on laihtunut aika paljonkin. Tosin mulle yksi lysti miltä laulaja näyttää, ääni, laulutapa ja lahjakkuus musiikin tekemisessä on ainoa tärkeä asia artistissa. Arvostan sitäkin Adelessa, ei ei nimenomaan ole lähtenyt tähän ulkonäkökeskeiseen hömppään mukaan, ei paljastele eikä tyrkytä tissejään esille. Pukeutuu tyylikkäästi ja on sellainen kun on, ei ole muiden vietävissä.
Toinen ikisuosikkini on näyttelijälegenda Ingrid Bergman, hän teki myös mitä tahtoi. Kun hän meni jenkkeihin näyttelemään, häneltä vaadittiin ulkonäkömuutoksia, mm. hiusten värjäämistä ja hammaskuoria ja hän sanoi, että mieluummin hän muuttaa Ruotsiin kotirouvaksi kuin alkaa muokkaamaan itseään joksikin mitä ei ole. No, kuten tiedämme, hän piti päänsä ja on yksi kaikkien aikojen ihailluimmista näyttelijöistä, moninkertainen Oscar-voittajakin.
Voi kun naisilla olisi enemmän tällaista asennetta! Miksi joku hyvä laulaja Beyoncekin suostuu ensinnäkin laulamaan roskaa ja miksi esiintyy usein puolialastomana? Hänellä olisi ääni ja taidot riittäneet, ei olisi tarvinnut tehdä itsestään typerää silikonitissistä bimboa.
Minusta Adelessa on jotain menneiden aikojen glamouria (jota kaipaan), vaikka hän ei harmi kyllä ole kovinkaan hienostunut :).
Onhan tämä niin kauhea ongelma , että siitä on syytä olla täälläkin huolissaan.