Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän vuoden somekohujen yhteinen teema

Vierailija
08.01.2016 |

Mitähän seuraavaksi? Ensin naisiin liittyvä imetyskohu ja nyt liigan "satiiri" naisista. Mitä tää kertoo meistä ja meidän asenteista yhteiskuntana?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimanalituksiin reagoidaan

Vierailija
2/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kiinnostavaa on nimenomaan se, miten naisista on taas tulossa kakkosluokan kansalaisia ihan kuin joskus silloin kun mummoni oli teini. Heistä saa puhua epäkunnioittavasti ja mikäli sitä ei purematta niele vedotaan huonoon huumorintajuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha kukoistaa.

Vierailija
4/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kiinnostavaa on nimenomaan se, miten naisista on taas tulossa kakkosluokan kansalaisia ihan kuin joskus silloin kun mummoni oli teini. Heistä saa puhua epäkunnioittavasti ja mikäli sitä ei purematta niele vedotaan huonoon huumorintajuun.

Jonneikäiset ovat löytäneet ulkomaiset miesasiamiesten red pill/pick up artist -sivustot ja omaksuneet ne vielä ei aivan täysin kehittyneillä aivoillaan osaksi maailmankuvaansa. Siellä riittää vihaa ja alistamista.

Vierailija
5/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonneikäiset ovat löytäneet ulkomaiset miesasiamiesten red pill/pick up artist -sivustot ja omaksuneet ne vielä ei aivan täysin kehittyneillä aivoillaan osaksi maailmankuvaansa. Siellä riittää vihaa ja alistamista.

Näistä molemmissa kyseessä kuitenkin aikuiset miehet, joista toinen lienee vielä perheellinen keski-ikäinen hetero.  Eli ei mun mielestä täysin selitä asiaa. Vai meinasitko että nykyään pääasialliset mielipidevaikuttajat on energiajuomia kittaavia teinipoikia?