Tämän vuoden somekohujen yhteinen teema
Mitähän seuraavaksi? Ensin naisiin liittyvä imetyskohu ja nyt liigan "satiiri" naisista. Mitä tää kertoo meistä ja meidän asenteista yhteiskuntana?
Kommentit (5)
Mun mielestä kiinnostavaa on nimenomaan se, miten naisista on taas tulossa kakkosluokan kansalaisia ihan kuin joskus silloin kun mummoni oli teini. Heistä saa puhua epäkunnioittavasti ja mikäli sitä ei purematta niele vedotaan huonoon huumorintajuun.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kiinnostavaa on nimenomaan se, miten naisista on taas tulossa kakkosluokan kansalaisia ihan kuin joskus silloin kun mummoni oli teini. Heistä saa puhua epäkunnioittavasti ja mikäli sitä ei purematta niele vedotaan huonoon huumorintajuun.
Jonneikäiset ovat löytäneet ulkomaiset miesasiamiesten red pill/pick up artist -sivustot ja omaksuneet ne vielä ei aivan täysin kehittyneillä aivoillaan osaksi maailmankuvaansa. Siellä riittää vihaa ja alistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonneikäiset ovat löytäneet ulkomaiset miesasiamiesten red pill/pick up artist -sivustot ja omaksuneet ne vielä ei aivan täysin kehittyneillä aivoillaan osaksi maailmankuvaansa. Siellä riittää vihaa ja alistamista.
Näistä molemmissa kyseessä kuitenkin aikuiset miehet, joista toinen lienee vielä perheellinen keski-ikäinen hetero. Eli ei mun mielestä täysin selitä asiaa. Vai meinasitko että nykyään pääasialliset mielipidevaikuttajat on energiajuomia kittaavia teinipoikia?
Rimanalituksiin reagoidaan