Mikseivät nettitreffailevat naiset tajua laittaa / lähettää kuvaa?
Harrastan nettitreffailua, ja monia kertoja olen kirjoitellut naisten kanssa, jotka pihtaavat kuvansa lähettämistä. En ymmärrä mitä järkeä siinä on. Jos miestä ei kuva miellytä, koko kirjoittelu on aivan turhaa ajantuhlausta.
Kerran menin treffeille naisen kanssa, joka ei meinannut lähettää kuvaa millään, ja lopuksi lähetti kuvan, jossa näkyi vain silmät. Nainen oli niin epäviehättävä, että en olisi lähtenyt, jos olisin tiennyt miltä hän näytti. Mitä ihmettä nainen kuvitteli treffeillä saavuttavansa, nehän olivat ajanhukkaa myös hänelle?
Kertokaa naiset, mitä ihmeen hyötyä on kuvan pihtaamisesta?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Lakkaisit siis kirjoittamasta, jos lähettäisin vakavan kuvan, mutta saisit yhtä lailla väärän käsityksen, jos lähettäisin hymyilevän kuvan.
Ei pidä paikkaansa, lakkaisin kirjoittamasta vain, jos nainen on sennäköinen, että tiedän ettei hommasta tule mitään. Eivätkö naiset tajua tätä? ap
Mä taas olen itse nainen, joka lopulta päätyi siihen, että en halunnut vaihtaa kuvia. Olin nähnyt nettimiehistä kuvia ennen treffejä ja yleensä kivakaan kuva ei lopulta vastannut sitä vaikutelmaa, joka tuli lopulta livenä. Toki joskus kuva on sellainen, että tietää, ketä ei ainakaan halua tavata.
Toinen syy olla vaihtamatta kuvia on ainakin oma työni. Olen asiakaspalvelija, enkä halua nettitreffailun maailmassa olla heti se paikan XX aspa, ennen kuin olen vähän enemmän vaihdellut viestejä. Uskoisin, että monilla ihmisten kanssa työskentelevillä on sama tilanne.
Itselleni valikoitui lopulta nettitreffeissä tavattavaksi sellaiset, jotka hyväksyivät tämän. Saatoin kyllä laittaa heille sellaista kuvaa, josta näkyi ruumiinrakenteeni, mutta ei kasvoja.
Laitat totta kai oman kuvasi aina pihtaamatta?
Ehkä eivät halua kuviensa päätyvän mihin sattuu/jonkun runkkaavan niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkaisit siis kirjoittamasta, jos lähettäisin vakavan kuvan, mutta saisit yhtä lailla väärän käsityksen, jos lähettäisin hymyilevän kuvan.
Ei pidä paikkaansa, lakkaisin kirjoittamasta vain, jos nainen on sennäköinen, että tiedän ettei hommasta tule mitään. Eivätkö naiset tajua tätä? ap
Mielenkiintoista. Mistä piirteistä tiedät ettei hommasta tule mitään? Varmaan sulle on vakiintunut jotain kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Laitat totta kai oman kuvasi aina pihtaamatta?
Tottakai, se on näkyvillä muutenkin profiilissa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Mistä piirteistä tiedät ettei hommasta tule mitään? Varmaan sulle on vakiintunut jotain kriteerejä.
Jos kasvot eivät ole kauniit, homma ei varmasti tule toimimaan. Kaikesta muusta on mahdollista tinkiä. ap
En lähettele kuvaani mihinkään ihan suojellakseni itseäni ja mainettani esimerkiksi työympyröissä. Jos harrastaisin nettitreffejä, mies saisi tulla toimeen ilman kuvaa ensimmäiseen tapaamiseen saakka, ja jollei tulisi, ei tehtäisi treffejäkään. Minulle on melkeinpä sama, miltä mies näyttää, joten kestäisin ihan hyvin treffeille asti.
Olen muuten kahdesti käynytkin nettitreffeillä, mutta siitä on vuosia. Toinen mies lähetti kuvan, jossa hänen pitkä ja hoikka siluettinsa oli ihan kohdallaan, mutta kasvot olivat rakeisuuden vuoksi tunnistamattomat. Ja syykin selvisi, mutta ei silti haitannut. Se jo haittasi, että mies valehteli ikänsä ja olikin minua kahdeksan vuoden sijasta yhdeksäntoista vuotta vanhempi. Toinen taas lähetti itsestään monta kuvaa, mutta ne oli otettu parikymmentä vuotta ja liioittelematta 60-70 kiloa aikaisemmin. Tukkakin oli lähtenyt päästä. Ja mies selitti, ettei tuntenut itseään päivääkään yli viisikymppiseksi ja kaveritkin sanoivat samaa. Hän oli tuolloin 64-vuotias ja minä 38. Mitähän nämä miehet sinun mielestäsi luulivat saavuttavansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän tietää että hän tietää niin sitten hän tietää, ja alkuperäinen kysymys on silloin ihan relevantti. Järjetönhän se peli on jossa aina mitä oikeasti mitataan on ensiviehätys ja sitten pihdataan siinä. Pelisäännöt on mitä on.
Eilen suljin tilini. Se on helvetin raakaa ja ulkonäkökeskeistä touhua. Kyllä mä itsekin sen myönnän, että jos miehen naama ei miellytä nii en jatka kirjottelua.
Syitä on kahta lajia. On niitä jotka ovat sen verran ikävännäköisiä että yrittävät tutustua ja saada miehen ihastumaan persoonaan jotta mies näkisi ulkomuodon lävitse. Sitten on niitä jotka näyttävät joltain tietyltä eivätkä halua houkuttaa tietyntyyppisiä ihmisiä kuvallaan. Eli esimerkiksi fiksulla naisella voi olla vaalennetut hiukset, tekoripset ja rakennekynnet ja silti kaivata muuta seuraa kuin läähätyspuheluita soittelevia tyyppejä, joita tällainen ulkonäkö vetää puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kasvot eivät ole kauniit, homma ei varmasti tule toimimaan. Kaikesta muusta on mahdollista tinkiä. ap
Jep. Ei haittaa, vaikka on päihde- tai mt-ongelmia, kunhan vain on kaunis.
Miehestä pitää ehdottomasti olla kasvokuva, koska en deittaa rumia miehiä. Mielellään myös vartalokuva, jotta näen mahdollisen sikspäkin.
Tämä ei ole syy siihen että en laita kuvaani, mutta kylläkin positiivinen sivuvaikutus: aggressiiviset kuvien vaatijat kuten aloittaja saa karsittua pois. Sallin kyllä tietyn määrän pinnallisuutta enkä ole sen yläpuolella itsekään, mutta jos se on tärkein asia niin mies ei ole sopiva minulle. En vastaa miehille, jotka alkavat pyydellä kuvaa ensi viestissä, mutta ehdotan kuvien vaihtoa (tai mies ehdottaa) sitten kun keskustelu on saatu käyntiin.
Koska niille naisille aina riittää treffiseuraa vaikka eivät kuvaa lähettäisikään (koska he istuvat kultakaivoksen päällä)
Vierailija kirjoitti:
Koska niille naisille aina riittää treffiseuraa vaikka eivät kuvaa lähettäisikään (koska he istuvat kultakaivoksen päällä)
Jos ihmettelet miksi et saa treffiseuraa, olet kyllä ainut joka sitä ihmettelee. Teki mieli laittaa suojahanskat, kun naputin tämän viestin. Älä vaivaudu vastaamaan, en lue sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole syy siihen että en laita kuvaani, mutta kylläkin positiivinen sivuvaikutus: aggressiiviset kuvien vaatijat kuten aloittaja saa karsittua pois. Sallin kyllä tietyn määrän pinnallisuutta enkä ole sen yläpuolella itsekään, mutta jos se on tärkein asia niin mies ei ole sopiva minulle. En vastaa miehille, jotka alkavat pyydellä kuvaa ensi viestissä, mutta ehdotan kuvien vaihtoa (tai mies ehdottaa) sitten kun keskustelu on saatu käyntiin.
Uskon, että on miehiä ja naisia, joille kuvat ovat tärkeä juttu.
Omalta osaltani olen huomannut, että on myös miehiä, joilla ei ole hajuakaan, mikä kuva heistä olisi hyvä. Kun en ole halunnut nähdä kuvaa, olen myös välttynyt tällaisilta kuvilta, jotka ovat aivan hutiotoksia miehistä, jotka sitten tosielämässä ovat ihan ok ja tutustumisen arvoisia.
Mutta kuten sanottu, kuva on vaan oma totuutensa, siitä ei näe ilmeitä ja eleitä ja sitä, kuinka toinen nauraa ja mille nauraa.
3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei haittaa, vaikka on päihde- tai mt-ongelmia, kunhan vain on kaunis.
Jos mies ei koe naista viehättäväksi, suhde ei varmasti toimi. Muutenhan sitä voisi seurustella vaikka miehen kanssa, jos ulkonäöllä ei ole väliä. Päihde- ja mielenterveysongelmat, lihavuus, työttömyys jne. eivät merkitse juuri mitään, sillä ne ovat suht. helposti korjattavissa. ap
En tiedä muista, mutta minä en tykkää lähetellä kuvia, koska näytän aika erilaiselta eri ilmeiden kanssa, saatan olla vakavana jopa ruma, mutta hymyillessäni nätti. Lakkaisit siis kirjoittamasta, jos lähettäisin vakavan kuvan, mutta saisit yhtä lailla väärän käsityksen, jos lähettäisin hymyilevän kuvan.