Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TORI.FI:n viestit - en saa niihin mitään vastausta?? Toimiiko edes????!

ostohaluinen
08.01.2016 |

Olen tässä viime aikoina haeskellut muutamia juttuja Tori.fi:sta. Osalla myyjistä ei ole ilmoituksissa puhelinnumeroa, mutta palvelun kautta heille voi laittaa viestin. En ole YHDELTÄKÄÄN tällaiselta myyjältä saanut vastausta asiallisiin kyselyihini. Esim. tällä viikolla taisin maanantaina laittaa viestin Espoossa myynnissä olevasta vanhasta arkusta. Ei mitään vastausta kun kyselin tuotteen mittoja. Moni ilmoitus on ollut tuolla jo pidemmän aikaa, luulisi että myyjä haluaa päästä jo tavarasta eroon tai ainakin ottaa ilmoituksen pois jos tuote on jo myyty. Mutta ei, innokkaalle ostajalle ei vastata. Koska tämä on jo sääntö, alan epäillä että TORI:n systeemissä on jotain vikaa???? Onko joku myyjä saanut viestejä torin kautta, tai ostaja yhteyden myyjään OIKEASTI??

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotukut myyjistä ovat uskomattoman hitaita ja laiskoja vastaamaan. Nyt on vielä  tämä joulunjälkeinen aika, ja päällä on kaikenlaista pekkas- ja saikkupäivillä pitkitettyä joulupyhää ja krapulan parantelua, joten vastaukset tulevat viiveellä.

Itsellä päällä tilanne, jossa henkilö myi minulle laukun osta heti -huutona eikä sen jälkeen viikkoihin vastannut yhteenkään kysymykseen joita esitin postituksesta ym. Luulin jo huijariksi kunnes tuli viimein viesti . daami oli lähtenyt kiirelähtönä lomille ja jättänyt kaikki tällaiset mielestään epätärkeät asiat retuperälle.

On Huudossa niitäkin jotka vastaavat todella nopeasti kaikkeen. SInulle kävi huono tuuri, kuten minulla sen laukkumyyjän kanssa. Seuraavaksi tässä odottelen, viitsiikö se joskus postittaa sen :/

Vierailija
2/24 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut aina vastaukset myyjiltä. Kai sä olet laittanut sun mailin siihen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toiminut hyvin. Eli tuskin vika torissa.

Vierailija
4/24 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, joo olen laittanut sähköpostiosoitteen siihen sähköpostille tarkoitettuun kenttään, omaan sähköpostiini tuli vielä varmistusviestikin sieltä Tori.fi:n palvelusta :( Alkaa jo tosissaan harmittaa tämä, nytkin kyseessä tuote jonka takia olisin ollut valmis noutamaan kauempaa...

Vierailija
5/24 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan niihin viesteihin heti kun huomaan. En siis laita puhelinnumeroa, vaan ne tulee sähköpostiin.

Kun olen laittanut ilmoituksen, päivystän sähköpostia usein. Mutta jos tuote ei myy, unohdan sähköpostin tarkastamisen, ja silloin viesti voi odottaa muutaman päivän ennenkuin huomaan sen.

Vierailija
6/24 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarkistanut, ettei vastaus ole mennyt roskapostiin? Mutta joo, useimmat myyjät kyllä jättää vastaamatta viesteihin.

Vierailija
7/24 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne tosiaan menee roskapostiin, sieltä ei myyjät aina hoksaa katsoa.

Vierailija
8/24 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelmässä on ilmeisesti jotain häikkää. Olen itsekkin myynyt siellä, ilmoituksissani on aina myös puhelinnumero ja muutaman kerran olen saanut "äkäisen" tekstarin kun en ole vastannut heidän lähettämään yhteydenottoon s.postilla.  Tämän jälkeen olen tarkastanut koko sähköpostin (roskaposti laatikkoa myöten) ja todennut, ettei viestejä ole tori palvelun kautta tullut. Kun olen asiasta ostajalle asiallisesti ilmoittanut tekstarilla niin ovat osanneet kertoa tarkan lähetys päivän (välillä jopa kopio viestistä). Joten on mahdollista, että eivät mene aina perille.  Usein kyllä tulevat, tai mistäs tiedän kuinka paljon jää tulematta, jos ostaja ei ota enään puhelimitse yhteyttä.

Vierailija
9/24 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myyjänä aina vastannut viesteihin. Myyn torissa useita kertoja vuodessa tavaraa. Tosin laitan kyllä aina puhelinnumeronkin, ja useimmiten saan tekstiviestikyselyitä, joihin myös aina vastaan. Minulla siis toimivat hyvin nuo yhteydet. Myös ostaessani olen aina saanut vastauksen sähköpostiin.

Vierailija
10/24 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan viestin, jossa kysytään, että minkä kokoinen asunto on ja onko siinä saunaa, niin mietin kaksi kertaa, mitä vastata, kun jo ilmoitustekstissä on luettavissa, että 53 neliön kaksio, jossa sauna.

Vierailija
11/24 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkaan ei vastaa kukaan ikinä joka on tosi ärsyttävää...

Vierailija
12/24 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut ilmoituksen Toriin, että haluan ostaa tietyn kokoisen  kerrostaloasunnon tietyltä alueelta. Sitten tuli monia ilmoituksia, joissa tarjottiin isompaa asuntoa,  rivaria, tai jopa omakotitalon päätyä ja yleensä vielä jostain ihan muilta alueilta. En ala tuollaisiin viesteihin   vastaamaan. Valittavatkohan myös he, ettei heille vastata.

Sitten on heitä, jotka ehdottavat sopivaa asuntoa sopivalta alueelta, mutta kun kysyn muutaman lisäkysymyksen, niin niihin ei tulee koskaan vastausta. En käsitä.

Kannattaa olla tarkkana ja lukea ilmoitus kunnolla ennen kuin ottaa yhteyttä ilmoittajaan.

Vierailija
13/24 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin systeemissä on joskus häikkää. Esim. myyjälle on tullut viesti, mutta se ei näy myyjälle näkyvässä omien kohteiden tilastossa. Jos tilastoon jäävät yhteydenotot rekisteröitymättä on täysin mahdollista, että vikaa on myös yhteydenotoissa.

Joissain viesteissä on joitain ihmeellisiä sähköpostiosoitteita, joiden kryptausta pitäisi osata purkaa.

Jos kysyjä ei laita oikeaa s-postiosoitetta, on mahdoton vastata.

Jos kysymykset ovat asiattomia, en vastaa.

Sitten jotkut laittavat viestejä: "Soittele niin keskustellaan enemmän". No, en soittele, puhelukin maksaa. Tarkoitukseni on myydä ei hakea keskustelukumppaneita.

Vierailija
14/24 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei osata vastata, ulkomaalaiset vastavat AINA!! Itse en ole enään yhteyksissä suomalaisiin kun ei vain osata huomioida muut.

Vierailija
15/24 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi näyttää ilmoituksiini tulleen viestejä, mutten ole koskaan niitä pystynyt avaamaan, en mobiilisovelluksen, enkä tietokoneversionkaan kautta.

Vierailija
16/24 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori.fi näyttää ilmoituksiini tulleen viestejä, mutten ole koskaan niitä pystynyt avaamaan, en mobiilisovelluksen, enkä tietokoneversionkaan kautta.

Sama juttu! Todella turhauttavaa kun olen pidemmän aikaa yrittänyt myydä tavaroita ja olen vain ajatellut, että kukaan ei ole kiinnostunut, mutta sitten kuitenkin huomaan sovelluksessa saaneeni 10 yhteydenottoa, mutta ei mitään keinoa päästä katsomaan noita viestejä??? Ennen tullut ilmoitus ja ostajan yhteystiedot sähköpostiin.

Vierailija
17/24 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko Torin viestit? Epäilen, että vastausviestit ei mene perille.

Vierailija
18/24 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vastausta kuulu kolmeen päivään, unohdan tavaran ja ajattelen että se on myyty jo. Joskus on tullut pahoittelujen kera viestiä että vielä olis myynnissä, mutta yleensä jos kovin kauan kestää, on saattanut tulla niin paljon kyselyä että myyjä ei oo vastannut kaikille.

Vierailija
19/24 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuilla lukee, että jotain häiriötä ollut torin päivityksessä

Vierailija
20/24 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät lopettaneet vastaamisen viesteihin. Olen huomannut saman. Ostan jatkossa muualta.