Vierailija

Olen itse 24, kohta 25-vuotias mieshenkilö, jolla ei ole ikinä ollut yhtäkään seksikokemusta.

Olen erittäin kateellinen eräälle miespuoliselle kaverilleni, jolle on siunaantunut TODELLA komea ulkonäkö naisten silmiin. Hänellä on todella komeat kasvot, hän on miehekkään pitkä, hänellä on todella matala ja naisia puoleensavetävä ääni, hänellä on lihaksikas ja urheilullinen kroppa, hän aikuismainen ja fiksu, hänellä on iso kalu ja hän on jumalainen sängyssä (tämä siis naisten suusta kuultua), jne.

En ole ikinä missään tavannut tuollaista mieshenkilöä. Tiedän niitä pelimiehiä ja supliikkimiehiä, jotka yrittävät niitä naisia saada puheellaan. Tuo mies ei kuitenkaan ole mitään sellaista. Hänestä suorastaan huokuu sellaista seksuaalista vetovoimaa ja karismaa eikä hänellä ole koskaan ollut minkäänlaisia vaikeuksia saada naisia sänkyyn ja seksiin.

Hän on aika hiljainen, mutta aina kaikissa ravintoloissa kauniit ja seksikkäät naiset tulevat tekemään hänelle aloitteita. Hänen ei tarvitse itse tehdä mitään niiden naisten eteen, totta kai sitten juttu alkaa lentää ja hän flirttailee paljonkin, mutta naiset tekevät aina ne aloitteet. Monta kertaa olen hänen kanssaan ollut liikenteessä ja eri paikoissa, niin naiset kiinnostuvat hänestä AINA. Naiset vain kiinnostuvat kyseisestä miehestä, missä tahansa tuo mies on. Mutta onhan hän myöskin harvinaislaatuinen, ikinä en ole tuollaista miestä missään tavannut.

Naiset kääntyvät katsomaan peräänsä, kun tuo mies menee heidän ohitseen. Tämä on ihan totta, MONTA kertaa olen tämän nähnyt. Naisista huomaa aivan selkeästi, että ovat kiinnostuneita tästä miehestä. Ja todellakaan kyse ei ole mistään yksittäisistä naisista, vaan naiset ikään, ammattiin, koulutustasoon, fiksuuteen, kauneuteen, ulkonäköön, seksikkyyteen, jne. katsomatta kiinnostuvat miehestä. Mutta kun tuon miehen ulkonäkö, olemus, se koko seksuaalinen luonne ja karisma viehättää naisia. En voi sille mitään, enkä kykene sellaiseksi muuttumaan. Olen sen niin monta kertaa nähnyt, niin monta kertaa todennut, että tuolle miehelle tuo naisten saaminen on ihan luontaista, ihan siis synnynnäistä. Naiset vain löytävät tiensä tuon miehen luokse, naiset vain JATKUVASTI kiinnostuvat tuosta miehestä.

Moni tuntemani nainen sanookin, että se mies HEHKUU sellaista seksuaalista energiaa ja voimaa. Eräs kerran sanoi, ettei ole kolmenkymmenen vuoden aikana tavannut vastaavaa miestä, eli kyseessä on siis hyvinkin POIKKEUKSELLINEN mieshenkilö.

Mutta kun minäkin tykkään naisista. Minäkin tykkään seksistä. Mutta en voi muuttua hänen kaltaisekseen. Tiedän tasan tarkkaan, että kun menisin jonkun naisen kanssa sänkyyn (jos nyt edes joku huolisi), niin ei hän minua pitäisi samalla tavalla seksikkäänä, puoleensavetävänä, jne. En ole todellakaan tuon miehen kaltainen mies.

Kommentit (20)

Vierailija

Aika harva saa nauttia vastaavasta kohtelusta. Useimmat saavat tyytyä siihen, että ehkä kolme tai neljä ihmistä kiinnostuu aidosti koko elämän aikana. Mutta useimmille se myös riittää. Joillekin riittää että se yksi ja oikea kiinnostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kannattasko sun ap vaihtaa seuraa missä liikkut? Ja lihakset saa punttisalilta, komean ulkokuoren parturista, vaatekaupasta (ja mahdollisesti hammaslääkäristä). Siitä vaan hankkimaan.

Vierailija

Voi ei, mikset pysy siellä Suoli24:ssä. Nyt alkaa maaninen CAPS LOCK pommitus täälläkin. Tai no onneksi täällä on mode.

Etkö voi myöntää että olet homo ja kuolettavasti ihastunut tuohon ystävääsi?

Vierailija

Toki naiset jotain komeaa filmitähden näköistä tyyppiä jahtaa. Mutta ri se toivotonta ole meille tavitsillekaan. Itse olen tällainen lyhyt pätikkä, naisia lainaten "ei minkään näköinen". Keskituloinen. Silti naisia tunkee seuraan riesaksi asti. Hyvätuloisia, kauniita ja fiksuja. Munakin vaan keskimittaa.

Ujoudesta olen poisoppinut.Kuuntelutaitoa ja hyvä yleissivistys keskustelujen pohjaksi, kiinnostus asioista ja ihmisistä ja ripaus huumoria. Ja optimistinen luonne. Ei naiset muuta vaadi.

Usko itseesi niin naisetkin uskoo sinuun.

Vierailija

Karismaa ja seksuaalista alkuvoimaisuutta ei saa parturista eikä dressmannista, ei salilta eikä salin takaa. Joillakin sitä vain on. Heitä on miehissä ja naisissa. Se ei ole opeteltavissa oleva taito tai ulkonäkö seikka. Moni muistaa kohdanneensa joskus ihmisen jossa yällaista voimaa vain on. Sellainen on säväyttävä kokemus, ihan vaikka vaan matkan päästä ihastella.

Vierailija

Joo korjaa asenteesi, ei sellaisella "ei minua kukaan huoli" -asenteella et ainakaan saa ketään. Ryhti ja pään asentokin siihen vaikuttaa.

Salille lihaksia hakemaan, parturiin, vaatekauppaan ja muihin palveluihin kohentamaan habitusta.

Ei luonteen tarvitse olla yli-inhimillinen, olet vaan oma itsesi.

Älä vertaa itseäsi kaveriisi. Hyödynnä häntä, jos luoksenne tuppaa naisia: juttele sinäkin niille tai heidän kavereilleen. Eihän se frendisi ota kuin yhden matkaansa. Ota sinä ne loput ;-D

Vierailija

No, itse naisena en ole koskaan viehättynyt niistä komeista miehistä. Siis joo, toki huomaan, että tuo on sliipattu ja komea, mutta käytännössä olen aikoinani ihastunut ennemmin niihin komeiden kavereihin, jotka ovat olleet söpömpiä omalla tavallaan. Sellaisia komeita ei tee mieli koskettaa. Joten älä huoli, ei kaikki naiset ole noiden stereotypisten komistusten perään. Enkä ole mikään susiruma itse, vaan mieheni mielestä ihan täydellinen pakkaus. Komeiden miesten ongelma tulee pitkän päälle olemaan myös pariutuminen, koska on vaikea pysyä uskollisena, jos ottajia on joka sormelle ja varpaalle. Eikä välttämättä edes pysty sitoutumaan, koska naisia on paljon tarjolla. Ja jos sitoutuu, niin nainen voi olla aika mustasukkainen kyseisen komistuksen menneisyyden takia, joten parisuhde ei välttämättä ole niin leppoisaa. Kaikella on aikansa, kyllä sinä löydät oman naisen, jolle olet tärkein ja ihanin maailmassa (mielestäni miehekkäämpää on sitoutumiskykyinen mies kuin joku yhdenillanjuttujen sarjarakastaja, josta moinen käytös alkaa ajan myötä myös näkyä naamassa).

Vierailija

Teet itsestäsi vähemmän viehättävän vertaamalla itseäsi johonkin mahtiurokseen ja tällä tavoin lyttäämällä itseäsi. Se varmasti näkyy ulospäin. Mieti, mitä hyvää juuri sinussa on, älä sitä, mitä sinulla ei ole. Naisia on erilaisia ja se, että "kaikki" naiset katsovat jotain komistusta ei tarkoita sitä, että parisuhteeseen kelpaisi ainoastaan joku kiiltokuvamies. Kyllähän miehetkin jatkuvasti silmäilevät kaupungilla upeita naisia ja nämä tietyt naiset kääntävät lähes jokaisen miehen pään.

Vierailija

Poikkeukseksi julistaminen on vähän liioittelua, minäkin olen sellaisen miehen tavannut. Varmaan useammankin, mutta yksi jäi mieleen. Sellaiseksi voi opetella, jos on edes jonkin verran geneettistä hyvää näköä. Miehet yleensä mieluummin marmattavat kuin tekevät asioilleen mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, itse naisena en ole koskaan viehättynyt niistä komeista miehistä. Siis joo, toki huomaan, että tuo on sliipattu ja komea, mutta käytännössä olen aikoinani ihastunut ennemmin niihin komeiden kavereihin, jotka ovat olleet söpömpiä omalla tavallaan. Sellaisia komeita ei tee mieli koskettaa. Joten älä huoli, ei kaikki naiset ole noiden stereotypisten komistusten perään. Enkä ole mikään susiruma itse, vaan mieheni mielestä ihan täydellinen pakkaus. Komeiden miesten ongelma tulee pitkän päälle olemaan myös pariutuminen, koska on vaikea pysyä uskollisena, jos ottajia on joka sormelle ja varpaalle. Eikä välttämättä edes pysty sitoutumaan, koska naisia on paljon tarjolla. Ja jos sitoutuu, niin nainen voi olla aika mustasukkainen kyseisen komistuksen menneisyyden takia, joten parisuhde ei välttämättä ole niin leppoisaa. Kaikella on aikansa, kyllä sinä löydät oman naisen, jolle olet tärkein ja ihanin maailmassa (mielestäni miehekkäämpää on sitoutumiskykyinen mies kuin joku yhdenillanjuttujen sarjarakastaja, josta moinen käytös alkaa ajan myötä myös näkyä naamassa).

Aloittaja tosin ei vaikuta vähääkään sitoutumiskykyiseltä. Tai sanoohan hän suoraan haluavansa seksiä (mahdollisimman monen kanssa ilmeisesti) ja häntä harmittaa kun toinen saa sitä niin helposti.

Vierailija

Naiset yleensä liikkuvat myös kaverin/kavereiden kanssa. Kun nämä naiset lähestyvät kaveriasi, yritä sinä jotain vähemmän viehettävää naista kaveriporukasta. Näin sinäkin saat osasi ja kaikki ovat tyytyväisiä! :)

Vierailija

Aivan kuin mun mies! Ja tällaiselle tavallisen nätille naiselle ei lopulta, ainakaan minun itsetunnollani, ole kauhean miellyttävää se, miten useat muutkin naiset haluavat panna omaa miestä. Mies on onneksi menonsa ainakin tälle erää juossut, en epäile pettämistä aktiivisesti. Katsotaan alkuhuuman jälkeen... Mutta aika mitäänsanomaton fiilis mulla ulkonäöllisesti usein tässä suhteessa on. Ja itsetunto, tuntuu etten tuollaista miestä saa pidettyä. Ei ole ennen ollut tällaista oloa. Joskus tekisi mieli erota ennaltaehkäisevästi. Typerää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poikkeukseksi julistaminen on vähän liioittelua, minäkin olen sellaisen miehen tavannut. Varmaan useammankin, mutta yksi jäi mieleen. Sellaiseksi voi opetella, jos on edes jonkin verran geneettistä hyvää näköä. Miehet yleensä mieluummin marmattavat kuin tekevät asioilleen mitään.

No itse olet varmaan vastaavanlainen superkarismaattinen nainen, jos se on kerran vain oppimishalusta kiinni?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se on helppo naisten sanoa, kun ei tarvitse niin kauheasti tehdä asioille mitään. Kumma kyllä suurin osa erilaisista huippumenestyjistä on miehiä, mutta...

Anyway, sellaiseksi seksikkääksi mieheksi muuttuminen vaatii epävarmalta mieheltä yleensä omien ongelmien kohtaamista, usein terapiasuhteessa. Mitään muuta tietä ei ole. Joko olet sinut sen kanssa kuka olet tai sitten et. Opettelu ei siihen auta, ellet sitten ala ihan joksikin tunteettomaksi sosiopaatiksi, jolla on se ylimielinen pahan pojan karisma...

Vierailija

Paljonko ihmisten rahoista ja ajasta menee siihen että yritetään olla vastakkaisen sukupuolen silmissä haluttava? Aika paljon, suoraan ja välillisesti. Onhan se paskaa jos toiset selviää jopa ilmaiseksi ja peitto vaan hytkyy.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat