Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kissani tietää että olen hereillä?

Vierailija
08.01.2016 |

Meillä on makkarin ovi auki aina ja kissa saa vapaasti kulkea huoneissa. Se ei ikinä herätä keskellä yötä vaan antaa nukkua. Samalla sekunnilla kun herään, se hyppää sänkyyn puskemaan. Joskus olen herännyt, maannut hiljaa paokallani ja pitänyt silmiä vielä kiinni pystymättä huijaamaan kissaa.
En siis puhu, haukottele, avaa silmiä tai liiku kun herään.
Mistä kissa voi silti tietää olenko hereillä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitys muuttuu, syke nousee

Vierailija
22/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä viikonloppuisin on kyllä ikävää kun haluaisi jatkaa nukkumista mutta kissa päättää että nyt kun heräsit niin nouset :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat kuorsauksen ja alat pidättämään pierua. Näistä äänimerkeistä katti tietää, että emäntä heräsi.

Vierailija
24/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissa vaistoaa, kun klo lähentelee 5, herään työpäivinä tuolloin. Kissa rupeaa naukumaan 10-15 min. ennen kellon soittoa. Herätyskelloa en välttämättä tarvitsisi.

Vierailija
25/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa kanssa tulee just joku 15min ennen kellon soittoa kehräämään ja haistelemaan mun naamaa... Voi prkle :D

Vierailija
26/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissalla on tarkka kuulo, ja hengityksesi rytmi muuttuu. Minäkin tiedän, milloin mieheni on sohvalla nukahtamaisillaan, koska hengityksen rytmi muuttuu, vaikka ei vielä kuorsaa.

Miehet on niin söpöjä kun ne nukkuu sohvalla. Naiset nukkuu aina vaan sängyssä.

Vierailija
27/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin toinen kissoista tulee joka ikinen aamu herättämään samaan aikaan. Samaten iltaisin tietää koska on iltaruoan aika ja alkaa kamala naukuminen ja kiehnääminen vähän ennen puolta yötä :D

Vierailija
28/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks kissaa.

Toinen nukuttaa mut illalla hellästi hyrräämällä tyynyn vieressä. Jos yritän valvoa sen mielestä liian pitkään (yli puoliyön), esim. lukemalla, niin se alkaa häiriköimään: puskee kirjaa, tulee makaamaan naamalle... No, kirja pois ja nukkumaan!

Jossain vaiheessa se siirtyy mun jalkopäähän, jossa toinen on kuorsannut jo pitkään. Se kun on iltauninen.

Aamulla mut herättää toinen kissa. Kello 5.30 - kesät, talvet... Eli se siis siirtyy sujuvasti normaaliajasta kesäaikaankin!

Se alkaa juoksennella mun päällä. Vaikka kuinka yrittäisin suojaitua peiton ja tyynyn avulla, niin se löytää arat kohdat. Ei tunnu hyvältä kun neljäkiloinen katti polkasee tisseille!

Se toinen on aamu-uninen ja antaisi mun nukkua vaikka puoleen päivään.

Onhan se hyvä, että emännän elämäntavat pidetään kurinalaisina ja säännöllisinä - niin arkena kuin pyhänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä