Nainen puutteessa (mutta kukaan ei kelpaa)
Olen keski-ikäinen nainen ja ollut aviomieheni kanssa teini-iästä asti. Meillä oli aiemmin hyvinkin kiihkeä seksielämä, mutta siitä on kauan - niin kauan että tuskin enää muistan miltä seksi tuntuu. Rakastan yhä miestäni ja hän on paras ystäväni, mutta ajatus seksistä hänen kanssaan tuntuu melkein siltä, kuin yrittäisi lähennellä omaa veljeään. Ja vaikka minä haluaisinkin, mies ei halua. Hän on jopa sanonut, että saan hakea muualta sitä mitä en häneltä saa, mutta en ole vielä uskaltautunut sellaiseen.
Työpaikallani on yksi kiva nuorempi mies, jonka lähellä häkellyn aivan täysin, sydämeni hakkaa ja melkein vapisen. Jos hän vähänkin vihjaisi siihen suuntaan, en usko että voisin sanoa hänelle ei. Mutta mies ei tunnu huomaavan mitään eikä vaikuta olevan minusta kiinnostunut.
En kuitenkaan usko, että pystyn koskaan harrastamaan seksiä, jos minulla ei ole tunteita toista osapuolta kohtaan. Selailin joskus uteliaisuuttani Iskurin ilmoituksia, ja olin vähällä oksentaa. En tuntenut minkäänlaista halua tai kiinnostusta yhteenkään noista puistattavista olioista. Kaikki niissä ilmoituksissa oli vastenmielistä, kielenkäyttö, kuvat... Ja silti tiedän, että maailmassa on olemassa kivoja, fiksuja ja haluttavia miehiä, kuten aviomieheni ja työkaverini.
Siis - haluaisin seksiä. Mutta niiltä miehiltä, joilta sitä haluaisin, en sitä saa. Enkä voi pakottaa itseäni haluamaan jotakuta muuta. Onko tähän mitään ratkaisua?
Kommentit (8)
Miksi tuollaine kirjoitus jos on omakin mies käytössä? pöljä
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi.
Olisikin noin helppo ratkaisu, mutta alkoholi on minulta kielletty. Ja vaikka ei olisikaan, humalassa seksi ei edes tunnu miltään. -ap
Vierailija kirjoitti:
Osuva nimimerkki sinulla, mutta ensi kerralla kannattaa lukea aloitus ennen vastaamista. Jos oma mies olisi "käytössä" niin mitään ongelmaahan ei olisi. -ap
Etsi jostakin mies, jonka kanssa tutustelet ensin ja sitten kokeilet onnistuuko seksi ilman tunteita.
MInäkin luulin, etten siihen kykene, mutta tutun kaverin kanssa onnistui vallan mainiosti. Tarpeet tulivat tyydytettyä ja molemmat tiesivät, ettei siitä mitään vuosisadan rakkaustarinaa tule.
Olemme edelleen ystäviä ja vaihdamme viestejäkin silloin tällöin, mutta nyt olen vakituisessa parisuhteessa, joten sänkytapaamisia emme enää harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuva nimimerkki sinulla, mutta ensi kerralla kannattaa lukea aloitus ennen vastaamista. Jos oma mies olisi "käytössä" niin mitään ongelmaahan ei olisi. -ap
Hyvin servattu ap! :D (viittaan pöljä-nimimerkkiviittaukseen)
Vierailija kirjoitti:
Etsi jostakin mies, jonka kanssa tutustelet ensin ja sitten kokeilet onnistuuko seksi ilman tunteita.
MInäkin luulin, etten siihen kykene, mutta tutun kaverin kanssa onnistui vallan mainiosti. Tarpeet tulivat tyydytettyä ja molemmat tiesivät, ettei siitä mitään vuosisadan rakkaustarinaa tule.
Olemme edelleen ystäviä ja vaihdamme viestejäkin silloin tällöin, mutta nyt olen vakituisessa parisuhteessa, joten sänkytapaamisia emme enää harrasta.
Kiitos, tämä oli hyvä neuvo. Nyt täytyy vain miettiä, miten se "etsi jostakin" käytännössä tapahtuu... -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin servattu ap! :D (viittaan pöljä-nimimerkkiviittaukseen)
Kiitos, tämä ilahdutti kovasti, varsinkin kun servata-verbin käyttö viittaa täti-ihmistä paljon nuorempaan ja nörtimpään henkilöön :D -ap
Alkoholi.