Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär menetti neitsyytensä - pitääkö nyt käydä gynellä?

Näin kävi meillä
08.01.2016 |

Mikä on käytäntö? Pitäiskö paikat tarkastaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus....

Vierailija
2/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa ja pyytää samalla neulomaan se alapää kiinni niin ettei uudestaan pääse irstailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys: MIKSI?!?

Vierailija
4/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on ollut ratkaisevan nuori tai joku rikos on tapahtunut.Jos tarvitsee ehkäisyä.Mutta jos ei ole tosi nuori,niin eikö se hoitaisi mieluiten itse asian?

Vierailija
5/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, paitsi jos ehkäisy ei ole kunnossa. En ainakaan itse aikoinaan käynyt. Mähän en mitään mömmöjä popsi, enkä oo popsinutkaan. Aikuisena (40v) otin kuparikierukan. Silloin oli pakko vääntäytyä gynelle.

Vierailija
6/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetti neitsyytensä?  Eikö olisi poliisin paikka ekana! 

Vierailija
7/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki viimeistään parin vuoden päästä ekasta kerrasta olisi hyvä käydä ihan muuten vaan tarkastuksessa, mutta vielä ei ole kiire, jos kaikki on kunnossa ja hormonaaliselle ehkäisylle ei ole tarvetta.

Vierailija
8/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki viimeistään parin vuoden päästä ekasta kerrasta olisi hyvä käydä ihan muuten vaan tarkastuksessa

Käytkö myös silmälääkärillä "muuten vaan"?

Vierailija
9/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että menetti? Oliko teillä aamupalapöydässä keskustelu aiheesta?

Vierailija
10/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, että on olemassa vanhoja mummoja, jotka ovat monen lapsen äitejä eivätkä ole koskaan eläessään käyneet gynekologille.

Vierailija
11/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo...Mitä muuten tarkottaa "menettää" tässä yhteydessä? Ajatuksena aika sairas

Vierailija
12/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, että on olemassa vanhoja mummoja, jotka ovat monen lapsen äitejä eivätkä ole koskaan eläessään käyneet gynekologille.

Mä oon vähän alle 30v enkä koskaan oo käyny gynekologilla. Papa-koe on otettu muutaman kerran, yleislääkäri ja joku hoitaja on selvinneet siitä hommasta.

Vierailija
13/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tytön isä vai äiti?

Jos olet isä, se on sinun tehtäväsi etsiä käsiisi tyttäresi neitsyyden vienyt mies ja kovistella tätä.

Jos olet äiti, tehtäväsi on muistuttaa isää ylemmästä.

Vierailija
14/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikp aloittaja poikansa uologille kun tämä runkkasi ensimmäisen kerran? Noin niinkuin jotta paikat tarkistettaisi?

Vierailija
15/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikp aloittaja poikansa uologille kun tämä runkkasi ensimmäisen kerran? Noin niinkuin jotta paikat tarkistettaisi?

:D vittu sää oot hauska :D

Vierailija
16/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki viimeistään parin vuoden päästä ekasta kerrasta olisi hyvä käydä ihan muuten vaan tarkastuksessa

Tämä. Miksi ihmeessä osa naisista väittää kiven kovaan, että gynekologilla on PAKKO käydä? Miksi, jos sinne ei ole mitään asiaa? Ihan huvikseen vaan levittelemässä haarojaan, ja siitä riemusta saa vielä maksaakin. Hölmön hommaa, sanon minä.

Vierailija
17/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Miksi ihmeessä osa naisista väittää kiven kovaan, että gynekologilla on PAKKO käydä? Miksi, jos sinne ei ole mitään asiaa? Ihan huvikseen vaan levittelemässä haarojaan, ja siitä riemusta saa vielä maksaakin. Hölmön hommaa, sanon minä.

Paska provoyritys

Vierailija
18/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanoi näin kerran yksi kohta eläkkeelle jäämässä ollut gynekin, kun vähän pahoittelin sitä että oli viimeksi tullut käytyä useampia vuosia sitten kun ei ole ehkäisyllekään ollut tarvetta. Niin se sitten paukautti, että hän ei ymmärrä miksi te naiset viitsitte joka vuosi käydä alapäätä tarkistuttamassa, vaikkei se sen alttiimpi ole vakaville sairauksille kuin moni muukaan, vieläpä tärkeämpi elin. Ei hän kuulemma valita, koska saa siitä elantonsa, mutta jos olisi itse nainen, ei sellaiseen rahojaan laittaisi. 

Vierailija
19/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska provoyritys

Esitin kysymyksen ja kerroin oman mielipiteeni. Mitä "provon yritystä" siinä on?

Vierailija
20/28 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie hänet mahdollisimman pian gynelle. gyne korjaa sitten tyttäresi immekalvon. tytöt joilla immenkalvo on puhkaistu, on vähempiarvoisia avioliittomarkkinoilla. kannattaa mahdollisille vävykokelaille valehtella että tyttärelläsi on neitsyys tallella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi