Robotti arvioi ulkonäkösi, osuuko oikeaan?
Pistin ohiksena toiseen ketjuun mutta kukaan ei vastannut, joten kokeile ja kerro miten hyvin se mielestäsi osuu. Itse sain eri kuvilla ok, nice ja hot. Ilmeisesti en saisi hymyillä... :(
Please keep in mind the following points when using our tool:
Attractiveness is highly subjective and its perception differs from culture to culture.
Our algorithm is trained on the pictures of the BLINQ community that is mainly based in Switzerland. In other parts of the world the perception might be very different.
We do not show results for underaged people. Please only use our tool if you have reached adult age.
We do not save the uploaded image.
Have fun and don’t take the results too seriously.
Kommentit (60)
Hahah, arvioi kolmen kuvan perusteella 10-12 vuotta nuoremmaksi. Kiitos geenit! Ai juu, stunning. T:37v.
Kohta mammat löytyy jonkun islantilaisen jogurttipurkin kyljestä.
Terveisin Naispelko22
Voiko sieltä ostaa seinälle diploomin jossa kerrotaan että olet stunning?
Luetteko ikinä mihin kuvianne työnnätte? Luultavasti siellä lukee jossain pienellä, että ohjelma saa käyttää kuvia omiin tarkoituksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Luetteko ikinä mihin kuvianne työnnätte? Luultavasti siellä lukee jossain pienellä, että ohjelma saa käyttää kuvia omiin tarkoituksiinsa.
"We do not save the uploaded image."
Kokeilin neljällä kuvalla ekassa oli kunnolla meikkiä ja näytti hottia ja ikä 18 toka oli muokattu näytti nice kaks viimeistä oli meikittömiä kuvia ja sanottiin, että sorry emme arvioin alaikäisten kuvia :(
Muistutti taas miksi laitan meikkiä jopa lenkille ja lähikauppaan.
Pikkuäiti 22v
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin neljällä kuvalla ekassa oli kunnolla meikkiä ja näytti hottia ja ikä 18 toka oli muokattu näytti nice kaks viimeistä oli meikittömiä kuvia ja sanottiin, että sorry emme arvioin alaikäisten kuvia :(
Muistutti taas miksi laitan meikkiä jopa lenkille ja lähikauppaan.
Pikkuäiti 22v
Siis eka näytti 21 ja toka 18
koklasin pimppen kuvalla, tuli se "hmm" ja ikäarvio 47v
Ok tai enintään nice ja ikä arvattu melko lähelle.
Tyttäreni (11v) on 46v mies, hot. Naaman ohjelma sijoitti keskelle katua.
Stunning 21 v. :D kolmella kuvalla tuo ja yhdellä 24 v. hot. Naama rutulla irvistäessä 38 v. mutta kuitenkin hot. Ihanata. Oon Oikeasti 31v ja ok :D
Ei ole omaa kuvaa, joten kokeilin Putinilla: 45v, 52v, ok ja nice eri kuvilla.
Itse sanoisin kyllä vähintään hot.
Kissani tuo arvosteli hotiksi 27-vuotiaaksi mieheksi. Kyseessä on kuitenkin 3-vuotias naaraskissa.
Laitoin edesmenneen marsuni kuvan (kuvassa siis elossa :D) ja arviona Nice, 22-vuotias mies. En tiedä, ehkä 6 marsun vuotta vastaa 22 ihmisvuotta.
Nyt laitoin oman kuvani, ikä ja sukupuoli meni nappiin (nainen, 19) ja sain "stunning". Enpä kyllä ota kovin vakavasti tämmöisiä hömpötyksiä muutenkaan :D
T: viesti 18
Hei oonko mä tosiaan ainoa, kenelle toi antaa maksimissaan ok kuvista? :D Yhdestä kuvasta ok ja kaikista muista hmm. Nainen kaikissa. Ikä 20-23. Kuvat ihan tavallisia, eikä mitään ilveilykuvia.
Ja minä kun luulin olevani ihan nätti. :S
N26
Godlike. Juuuuupa juu, oma mielipiteeni päinvastainen :D