Vegetaristi tai vegaani! Miten hoidatte (lastenne) hiustäi ongelmat?
Kasvissyöjänä mietin, että onko muita keinoja häätää täitä kuin käyttämällä täishampoota, joka kivuliaasti tukehduttaa täit? Pitäiskö alkaa käyttää sitä tapaa mitä serkummekin(apinat) käyttää eli sormin etsitään ja poistetaan ne pikkuörkkit pois hiuksista?
Kommentit (15)
Olen itse radikaalivegaani ja en voisi kuvitellakaan häätäväni täitä päästäni millään konstilla, sillä nehän kuolevat ilman isäntää! Kuka minä olen sanomaan, millä eliöillä on oikeus elää? Olenkin istuttanut päähäni jäkälää ja sammalta, jotta täillä olisi mukavammat oltavat. Nukun istuma-asennossa enkä koskaan käy suihkussa, jotten vahingossa litistä tai hukuta niitä. Kastelen toki välillä sammalia ja jäkälää suihkepullolla, jotta ne pysyvät hengissä.
Meillä on kuitenkin täiden kanssa ideologisia yhteentörmäyksiä ja väittelyitä aina välillä, sillä en voi hyväksyä sitä, että täit imevät verta. Olen pohtinut mahdollisuutta korvata vereni jollain toisella (ei-eläinperäisellä totta kai) nesteellä, olisiko ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse radikaalivegaani ja en voisi kuvitellakaan häätäväni täitä päästäni millään konstilla, sillä nehän kuolevat ilman isäntää! Kuka minä olen sanomaan, millä eliöillä on oikeus elää? Olenkin istuttanut päähäni jäkälää ja sammalta, jotta täillä olisi mukavammat oltavat. Nukun istuma-asennossa enkä koskaan käy suihkussa, jotten vahingossa litistä tai hukuta niitä. Kastelen toki välillä sammalia ja jäkälää suihkepullolla, jotta ne pysyvät hengissä.
Meillä on kuitenkin täiden kanssa ideologisia yhteentörmäyksiä ja väittelyitä aina välillä, sillä en voi hyväksyä sitä, että täit imevät verta. Olen pohtinut mahdollisuutta korvata vereni jollain toisella (ei-eläinperäisellä totta kai) nesteellä, olisiko ehdotuksia?
;;DD;D:D:D:D::DDD::D reps :DDD
Vegaanina sanoisin et paskat täistä. Tapanhan hyttysetkin jos ne liian lähelle uskaltaa. Itsepuolustusta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vegaanina sanoisin et paskat täistä. Tapanhan hyttysetkin jos ne liian lähelle uskaltaa. Itsepuolustusta ;)
Miksi hyttyset ja täit ovat vähempiarvoisia kuin muut eläinkunnassa?
Vegaaniäiti täällä. Kyllä, itse käytän täishampoota. Lasten terveys ja hyvinvointi menee kaiken edelle aina. Kasvisruokavaliota noudattavat myös, mutta jos nyt vaikka joutuu lääkitykselle, joka ei ole vegaaninen, se on viimeinen huoleni. Hyvin terveitä onneksi ovat :)
Millähän jainalaiset häätävät satiaiset? Hiuksiahan heillä ei ole. Niin no onkohan munkeilla sattareita.
Apinathan syö ne. Ihan samalla tavalla kuin poimit kasvisten pinnalta madot ja mikrobit lautasellasi ja siirrät seuraavalle lehdelle. Täitä varten kannattaa ottaa miehesi lähelle. Laitat hänen päänahkaan, kun löydät ja annat miehesi huolehtia omasta kuontalostaan.
Vierailija kirjoitti:
Huh, luulin aluksi, että tää oli vakavalla naamalla. Olen kyllä odottanut sitä, että joku alkaa revittelemään sillä, ettei esim.tapa lutikoita asunnostaan, koska epäeettisyys.
Täisauna, kampaaminen ja öljykylpy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö, miten keksitkin kysyä jotain noin USKOMATTOMAN omaperäistä?
Täysin vegaani ei voi ikinä olla. Itselläni on kissa, jolle syötän lihaa. Myöskin useat lääkkeet eivät ole vegaanisia. Ja apua juon vettä jossa on bakteereita. Taidan olla huono vegaani nyt >_<
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö, miten keksitkin kysyä jotain noin USKOMATTOMAN omaperäistä?
Jep, samaa mietin, että kyllä olikin kerrassaan omaperäinen ja tuore läppä. Kysy vielä seuraavaksi, että miten vegaanit voi ottaa poskeen, kun ne siittiötkin on eläviä. Sitten voidaan nauraa kaikki yhdessä, että olipas hauska ja kekseliäs juttu,
Millä sä ne minimaaliset munat poistat? Muuten tulee koko ajan uusi kanta ja lapsi tartuttaa niitä muille.