Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa aloittelevaa kuntosalikävijää! Lapsiparkki aika täytyy varata ennakkoon..

Vierailija
07.01.2016 |

Ja se aika on 10.25-11.45. Siinä olisi samalla jumppa 10.45-11.45. Voinko mennä tuohon jumppaan (tai oikeasti se ei ole jumppa vaan joku lihaskuntoharjoittelu + aerobic tms). Eli onko lapsi haettava viimeistään sillä minuutilla,eli 11.45 vai joudunko lopettamaan treenin tyyliin 5 min aiemmin?

Ja voisiko joku tietäjä kertoa mitä tarkoittaa kalenterissa ne merkinnät esim kahvakuula I ja kahvakuula II .. Onko siis että se I tarkoittaa helppoa, kakkonen vaativampaa yms. En ymmärrä. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

We dont know

Vierailija
2/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä kuntosalilta ajoissa, mihin olet aikeissa mennä. Käytännöt vaihtelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok täytyy kysyä..

Vierailija
4/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun salilla kahvakuula I olisi se helpompi ja kahvakuula II vaativampi. (Siellä nuo ryhmäliikuntojen vaikeustasot merkataan juuri noin). Sitä en tiedä mitä ne tuolla salilla tarkoittaa, kannattaa kysyä ihan sieltä salilta.

Vierailija
5/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaa minuutin päälle ole

Vierailija
6/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vielä kertoa käykö hikipyyhkeeksi millainen pyyhe, ei ole kotona muita pyyhkeitä kuin käsipyyhkeitä ja normaaleita kylpypyyhkeitä. Onko jotenkin nolo ottaa normaali ruma käsipyyhe? Tajusin vähän liian myöhään että sellainenkin on oltava.

Vierailija
7/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voooii luoja

Vierailija
8/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kyllä ainakin Espoossa Elixiassa lähes kaikilla on joku tavis käsipyyhe ja juomapullonakin aika monella joku vanha vissypullo. Joillain saleilla tarvitsee oma lukon kaappiin, mutta niitä myydään muutamalla eurolla siellä salilla. Tuosta lapsiparkista kannattaa kysyä sieltä salilta, itse olisin kyllä tarkka minuutilleen. Jumpasta etuajassa lähtemistä katsotaan välillä kyttyrällä ja joskus jopa ohjaaja alussa pyytää olemaan loppuun asti, ainakin jos on joku loppurentoutus.

Vierailija
9/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku vielä kertoa käykö hikipyyhkeeksi millainen pyyhe, ei ole kotona muita pyyhkeitä kuin käsipyyhkeitä ja normaaleita kylpypyyhkeitä. Onko jotenkin nolo ottaa normaali ruma käsipyyhe? Tajusin vähän liian myöhään että sellainenkin on oltava.

Ryhmäliikuntaa työkseen ohjaava vastailee oman salinsa mukaan:

Hikipyyhkeeksi käy pieni käsipyyhe. Itse käytän tunnilla joko retkipyyhettä (kuivuu nopeasti kun on teknistä materiaalia ja menee pieneen tilaan) tai normaalia käsipyyhettä.

Olettaisin että kahvakuula I on aloitteleville ja II jatkajille.

Ainakaan meidän salilla ketään ei kiinnosta millainen hikipyyhe tai miten muodikkaat treenivaatteet kelläkin on. Pääasia, että jokainen pääsee liikkumaan mielekkäällä tavalla!

Ja kysy rohkeasti tuosta lapsiparkista suoraan sieltä salilta, ihan asiakasta varten saleilla ollaan töissä : )

Oikein mukavaa ensimmäistä salikäyntiä sinulle!

Vierailija
10/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin et saat käydä jumpan loppuun ja hakea lapsen sitten. :) Salilla missä itse käyn (fressi), monet tuovat lapsensa parkkiin juurikin jumpan ajaksi ja työntekijät tietää sen varmasti. Että tuskin muutama minuutti haittaa. :)

Vierailija
11/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän hikipyyhkeinä "loppuunkäytettyjä" käsipyyhkeitä. En reikäisiä, mutta kuluneita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi