Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta voi 21 vuotiaat tehdä kuin juoda alkoholia?

Vierailija
07.01.2016 |

elokuvissa käynti joo mitä muuta?
Tarvitaan oikeesti apua:) neuvoja?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholi ole ainoa huume. Käyttää vaikka pajaa tai essoa.

Vierailija
2/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kavereiden kanssa vai yleensä elämässä?

Yleensä elämässä: opiskella, käydä töissä, hankkia harrastuksen.

Kavereiden kanssa: käydä lenkillä, käydä kahvilla, käydä erilaisissa tapahtumissa (konsertit, näytelmät), viettää peli-iltaa jonkun kaverin kotona, käydä pelaamassa sulkapalloa/biljardia/jotain muuta jos kaupungissa on tiloja sellaiseen, kokata tai leipoa yhdessä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelata roolipelejä tietokoneella.

Vierailija
4/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan tapaamme melkein aina vain alkoholin merkeissä viikonloppuisin. t ap

Vierailija
5/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan tapaamme melkein aina vain alkoholin merkeissä viikonloppuisin. t ap

Meidän kaveriporukassa tehdään yleensä yhdessä ruokaa (ja toki syödään se). Koitan leffoja saatetaan katella kans, mutta useammin pelataan lautapelejä: dominionia, munchkinia, small worldiä ja niin edelleen.

Vierailija
6/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäydä kahvilla, shoppailemassa, keilaamassa, syömässä, pitää leffaillan/kauneusillan/kokkailuillan/tyttöjenillan/peli-illan. Tuossa jotain :) N20

Vierailija
7/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Käydä eikä käydä, t. 6.

Vierailija
8/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti, *käydä eikä jäydä siis :D -6

Vierailija
9/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä oikein tulevaisuuden toivo Suomelle, jos ei muuta ajaviettotapaa keksi kuin alkoholin juominen.

Vierailija
10/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei periaatteessa mikään tekeminen ole ikään sidottua? :o Olen itsekin 21v, opiskelen amk:ssa eli päivät kuluu koulussa sekä vapaa-ajalla ystävien ja poikaystäväni kanssa. Kavereiden kanssa käydään shoppailemassa, kahvilla, pari kertaa kuukaudessa opiskelijabileissä yms ja mieheni kanssa ihan perusjuttuja kotona. Lisäksi käyn salilla 3x viikossa ja musta tuntuu, että mulla on tekemistä kerrakseen. Se on hyvin paljon itsestä kiinni, että jääkö kotiin makoilemaan vai onko itse sosiaalisesti aktiviinen. 

Vierailija
11/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, koiran kanssa touhuamista, salia ja ruuan laittamista on mun arkeni. Omakotitaloon saa aikaa kulumaan päivittäin.

Viikonloppuisin välillä myös töitä ja useimmiten ystävien tapaamista. Laitetaan ruokaa yhdessä, saunotaan tai katsotaan elokuvia.

Pieni paikkakunta, joten kahviloissa käymiset ja nopeat shoppailureissut voi unohtaa.

N21

Vierailija
12/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelin. Minulla oli myös vauva. Kavereiden illanistujaisissa ei juurikaan ryypätty, laitettiin ruokaa ja juotiin muutama lasillinen, juteltiin. Arkeahan sitä tuli elettyä vauvan kanssa. Mutta vapaalla kavereiden kanssa lähinnä vaan nähtiin näkemisen ilosta, ei siinä alkoa tarvinnut.

Vierailija
13/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa kimpassa halli ja alkakaa vaikka rassailemaan joitain ajopelejä. Mikäänhän ei estä ottamasta siellä kaljaa silloin tällöin. Ja sehän on luonnnon laki, että kun kollit rassaa jossakin jotakin niin pikku hiljaa sinne alkaa ilmestymään myös typyjä rassattaviksi. Se on kivaa!

Vierailija
14/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussia.

Vierailija
15/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä oikein tulevaisuuden toivo Suomelle, jos ei muuta ajaviettotapaa keksi kuin alkoholin juominen.

No kyllähän se suomalaiseen mentaliteettiin sopii ja on hyväksyttävää.

Vierailija
16/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy avantouimassa

Vierailija
17/17 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä