Mitä muuta voi 21 vuotiaat tehdä kuin juoda alkoholia?
elokuvissa käynti joo mitä muuta?
Tarvitaan oikeesti apua:) neuvoja?
Kommentit (17)
Ai kavereiden kanssa vai yleensä elämässä?
Yleensä elämässä: opiskella, käydä töissä, hankkia harrastuksen.
Kavereiden kanssa: käydä lenkillä, käydä kahvilla, käydä erilaisissa tapahtumissa (konsertit, näytelmät), viettää peli-iltaa jonkun kaverin kotona, käydä pelaamassa sulkapalloa/biljardia/jotain muuta jos kaupungissa on tiloja sellaiseen, kokata tai leipoa yhdessä.....
Tarkennan tapaamme melkein aina vain alkoholin merkeissä viikonloppuisin. t ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan tapaamme melkein aina vain alkoholin merkeissä viikonloppuisin. t ap
Meidän kaveriporukassa tehdään yleensä yhdessä ruokaa (ja toki syödään se). Koitan leffoja saatetaan katella kans, mutta useammin pelataan lautapelejä: dominionia, munchkinia, small worldiä ja niin edelleen.
Jäydä kahvilla, shoppailemassa, keilaamassa, syömässä, pitää leffaillan/kauneusillan/kokkailuillan/tyttöjenillan/peli-illan. Tuossa jotain :) N20
Helvetti, *käydä eikä jäydä siis :D -6
Siinäpä oikein tulevaisuuden toivo Suomelle, jos ei muuta ajaviettotapaa keksi kuin alkoholin juominen.
Ei periaatteessa mikään tekeminen ole ikään sidottua? :o Olen itsekin 21v, opiskelen amk:ssa eli päivät kuluu koulussa sekä vapaa-ajalla ystävien ja poikaystäväni kanssa. Kavereiden kanssa käydään shoppailemassa, kahvilla, pari kertaa kuukaudessa opiskelijabileissä yms ja mieheni kanssa ihan perusjuttuja kotona. Lisäksi käyn salilla 3x viikossa ja musta tuntuu, että mulla on tekemistä kerrakseen. Se on hyvin paljon itsestä kiinni, että jääkö kotiin makoilemaan vai onko itse sosiaalisesti aktiviinen.
Töitä, koiran kanssa touhuamista, salia ja ruuan laittamista on mun arkeni. Omakotitaloon saa aikaa kulumaan päivittäin.
Viikonloppuisin välillä myös töitä ja useimmiten ystävien tapaamista. Laitetaan ruokaa yhdessä, saunotaan tai katsotaan elokuvia.
Pieni paikkakunta, joten kahviloissa käymiset ja nopeat shoppailureissut voi unohtaa.
N21
Minä opiskelin. Minulla oli myös vauva. Kavereiden illanistujaisissa ei juurikaan ryypätty, laitettiin ruokaa ja juotiin muutama lasillinen, juteltiin. Arkeahan sitä tuli elettyä vauvan kanssa. Mutta vapaalla kavereiden kanssa lähinnä vaan nähtiin näkemisen ilosta, ei siinä alkoa tarvinnut.
Vuokratkaa kimpassa halli ja alkakaa vaikka rassailemaan joitain ajopelejä. Mikäänhän ei estä ottamasta siellä kaljaa silloin tällöin. Ja sehän on luonnnon laki, että kun kollit rassaa jossakin jotakin niin pikku hiljaa sinne alkaa ilmestymään myös typyjä rassattaviksi. Se on kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä oikein tulevaisuuden toivo Suomelle, jos ei muuta ajaviettotapaa keksi kuin alkoholin juominen.
No kyllähän se suomalaiseen mentaliteettiin sopii ja on hyväksyttävää.
Ei alkoholi ole ainoa huume. Käyttää vaikka pajaa tai essoa.