Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellehullut - kuinka jaksat kovia pakkasia ja kylmyyttä?

Vierailija
07.01.2016 |

Mittarit osoittaa lähes -30c pakkasia.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinovilla on paras kaverini näillä keleillä. Ulos ei onneksi tarvitse mennä, kun on kotiäiti ja lapsi kuumeessa. Toivottavasti pakkaset lauhtuu ensi viikkoon. -15 kestän hyvin, kun on kunnollinen varustus. Sitä kylmempää ei mitkään vaatteet riitä.

Vierailija
2/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huonosti. Ulkona en käy kuin sen verran kun on pakko, ja siinäkin jo henki salpautuu, silmistä alkaa vuotaa vesi, kasvoihin sattuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Tänään olen ollut koulussa ja kun sieltä pääsin kotiin en ole ollut missään. Eilen en käynyt edes ulkona.

Sisälämpötila 26 astetta ja silti villasukat ja viltti päällä.

Ei luovuteta, kyllä se kesä sieltä tulee!

Vierailija
4/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa on. Näkisitte mun vaatetuksen, niin nauraisitte. Hiuksetkin on niin sähköset, että ne sojottaa kattoo kohti. En tykkää yhtään.

Vierailija
5/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Mää teen kualemaa, joka paikkaan sattuu. Helvetin pakkaset!

Vierailija
6/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehulluna ja pakkashulluna kestän hyvinkin! Ihanan kirpakka pakkanen, koiria käy vaan sääli kun eivät pääse lenkille koska palelevat. :(

Vierailija
7/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin syvältä. Ihoa kiristää, silmät vuotaa, hiukset on sähköset ja ärsyttävästi kutittaa, palelemisesta puhumattakaan. Eikä voi tuulettaa.

No, jos tämä Siperia-ilmasto tuo kunnon hellekesän korvaukseksi viime kesästä niin ehkä mä kestän.

Vierailija
8/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa... Käyn ulkona jos on ihan pakko. Ärsyttää kun en voi edes lenkkeillä. Sormet jäätyy ja naamaan sattuu. Haluaisin hiihtääkin, mutta en vaan pysty. Miten helvetissä lapsena sitä pystyi leikkimään ulkona pakkasella vaikka kuinka kauan? Ahdistaa tää sisällä makoileminen. :( Päiväunia voisin ottaa parin tunnin välein. Oon niin kaukana talvi-ihmisestä kun vaan voi olla... 

Mutta kyllä se kevät sieltä sitten joskus tulee, yritän käyttää hyödyksi tän sisällä nyhväämisen, rentoutua, opiskella paljon ja niin eteenpäin. :) Sitten on taas kiva ulkoilla ja nauttia elämästä. 

Vierailija
9/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäkään. Pakkasta, pimeää hyi hitto. Pakolliset työmatkat teen julkisilla. Sormet jäässä aamusta iltaan. Vaatteita pitää pukea niin samperin paljon että on koko ajan epämukava olla. Väsyttää ja voisin nukkua 12 tuntia putkeen.

Olen niiin kesäihminen kun olla ja voi.

Vierailija
10/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tätä yli kaiken. Ei tulisi mieleenkään lähteä ulos ellei ole aivan pakko. Onneksi tällaista kylmyyttä ei täällä Suomen etelärannikolla ole kuin joku muutaman päivän jakso ehkä pari kertaa vuosikymmenessä. Olen tosin asunut 2 vuotta Espanjan Aurinkorannikolla, ja täytyy sanoa, että ei sekään ilmasto mikään unelmien täyytymys minulle ollut. Ihan yhtäläillä siellä joutuu kesällä pysyttelemään visusti sisätiloissa kun lämpötila nousee +40 asteeseen. Ulkona ei voi olla kuin hetken muuten iho palaa täysin ja mitään liikuntaakaan ei voi harrastaa sillä siinä nääntyy hetkessä. Mielestäni Keski-Euroopan ilmasto olisi paras mahdollinen, mutta kyllä Suomenkin ilmaston kestää, jos on sellainen talvi kuin kaksi edellistä tai tämä talvi joulupäivään asti.

Vierailija
11/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kylmyyttä pimeyttä ja sadetta. Nyt kävi hyvä tuuri kun lähdimme Thaimaan lämpöön juuri ennen pakkasia ja palaamme vasta kun lauhtuu eli Ensiviikolla (kuuleman mukaan). Tämä plus 34 on ollut juuri sopiva lämpö!

Vierailija
12/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Masentaa.

Vierailija
13/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä helvetin pakkasia kestä. Käyn ulkona vain jos on ihan pakko. Rannikolla kun on kova pakkanen siinä on mukana melkein aina tuuli joka saa ilman tuntumaan vielä kylmemmältä. Toivottavasti tänä vuonna tukee kesä. Viime vuonna se oli lähinnä pitkä syksy.

Vierailija
14/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään syksystä ja talvesta pimeyksineen pakkasineen.

Kesällä kärsin jatkuvasta saatanan valoisuudesta ja nihkeydestä.

Tulen sitten toukokuussa avaamaan ison keväälle ja kesällehaistatteluketjun.

Nyt nautn ja nauran teille 26-asteisessa saunassa viltin alla paleleville mölöille.

Vierailija
15/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen varmaan kohta. Jääkaapissa ei ole mitään ruokaa ja ulos ei voi mennä, koska on astma ja henki salpautuu.

Vierailija
16/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Tykkään ääripäistä. Ei haittaa nämä pakkaset mutta rakastan hellettä.

Vierailija
17/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään syksystä ja talvesta pimeyksineen pakkasineen.

Kesällä kärsin jatkuvasta saatanan valoisuudesta ja nihkeydestä.

Tulen sitten toukokuussa avaamaan ison keväälle ja kesällehaistatteluketjun.

Nyt nautn ja nauran teille 26-asteisessa saunassa viltin alla paleleville mölöille.

Otsikossa kysytään hellehulluilta miten jaksavat pakkasia, en haistattelua löydä.

Oisko sun asenteessa kuitenkin jotain pielessä, vaikka onkin ihana talvi ja kylmyys?

Vierailija
18/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sydänsairaus ja sen - tai oikeastaan lääkityksen - takia palelen aina, paitsi kun lämpötila on 25 astetta tai mieluummin yli sen. Viime kesänäkin palelin koko kesä- ja heinäkuun, silloin ei ollut yhtään päivää jolloin olisi ollut tarpeeksi lämmin.

Kylmään kesään verrattuna nämä 25-27 asteen pakkaset eivät oikeastaan ole ollut paljonkaan kamalampia. Kesälläkin paleli käsiä kun aamulla pyöräilin töihin. Nyt palelee käsiä vaikka on kahdet käsineet päällekkäin. Yritän silti käydä ulkoilemassa joka päivä, vaikka aika lyhyitä aikoja. Tänään kävin kävellen kaupassa (15 min. suuntaansa) ja oikeastaan vain kasvoja ja käsiä paleli, kun oli tarpeeksi vaatetta päällä.

Vierailija
19/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyjama päällä sohvalla viltin alla ja pelaan pleikkaria. Jos lauhtuis loman loppuun mennessä.

Vierailija
20/29 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tänään miten jotkut käy ulkohuussissa, kun ei ole sisävessaa. Mua ei sais edes aseella uhkaamalla ulkohuussiin näillä keleillä:) Ennemmin kakkisin vaikka mieheni karvalakkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä