Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Raiskauksesta selvinneet, missä vaiheessa olette kertoneet asiasta uudelle miehelle?
07.01.2016 |
Niin, raiskauksen tai hyväksikäyttöä kokeneet, missä vaiheessa uutta suhdetta olette kertoneet traumastanne miehelle? Miten ootte sen tehneet ja miten asia on otettu vastaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En ole kertonut koskaan enkä aio kertoa. Ei ole oikeastaan tullut mieleenkään että pitäisi kertoa. Ei mulla toisaalta asiasta mitään ihmeempää traumaakaan ole, ei se kummittele mielessä eikä vaikuta seksuaalisuuteen nykyisin mitenkään.