Montako kertaa olet eronnut ja montako uusperhettä olet perustanut?
Vieläkö uskot rakkauteen? onko sinulla useamman miehen kanssa lapsia? ihmetyttää vaan tämä uusperhe villitykset.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran eronnut avoliitosta, josta yksi lapsi ja sittemmin ydinperheessä, jossa kolme yhteistä eli en ole perustanut yhtään uusperhettä.
Jatkan, että eka liitto kesti 12v ja toisessa menossa nyt 19.vuosi eli rakkautta riittää. Ja nimenomaan uskon rakkauteen, kun löysin Sen Oikean.
Kerran eronnut, yli 20 vuotta sitten. Ei uusperhettä.
Nolla ja nolla.
En haluaisi uusperhettä. Liian paljon haasteita saada se hyväksi vaille ristirroja.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran eronnut avoliitosta, josta yksi lapsi ja sittemmin ydinperheessä, jossa kolme yhteistä eli en ole perustanut yhtään uusperhettä.
Mihin jätit avoliitossa syntyneen lapsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isälleen
Vierailija kirjoitti:
Mulla aivan sama :) viestin kuusi perusteella olet nainen niinkuin minäkin.
Olen eronnut kerran avoliitosta ja ei lapsia.
Nyt olen naimisissa, yhdessä oltu 24 vuotta, lapsia 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isälleen
Miksi?
Eikö lapsi sopinut ydinperheeseen
Ei päässyt mukaan ei edes viikonlopuiksi
Hurjaa on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isälleen
No käyhän se noinkin. Yök mikä "äiti".
Kerran eronnut ja 1 lapsi.
Nyt 2 lasta ja perhe. Perhe todellakin sillä mies hoitaa molempia lapsia kuin omaansa. Pidän nykyistä suhdettani terveenä ja parempana mitä avioliittoni koskaan oli. Lapset ovat samanarvoisia enkä koe tätä uusioperheilyä mitenkään rasittavana. Ongelma on muiden päässä ja asenteissa.
Avioerosta katkeroitunut ukko päätti valita parikymppisen likan sekä alkoholin ja koska lapsi ei sovi noihin kuvioihin niin lapsi kärsii biologisen isänsä valinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Öö, miten se lapsi siitä avoliitosta ei mahtunut tuohon mukaan? Vai jäi sille toiselle vanhemmalle ja unohdettiin kun piti perustaa uusi ydinperhe eikä mitään kämästä uusperhettä?