Horoskooppi gallup!
Eli
-Horoskooppimerkkisi?
-osuuko horoskooppimerkin luonteenkuvaus kohdallasi?
- kuivaile kolmella sanalla itseäsi!
Minä
-neitsyt
-osittain
-kiltti, hiljainen, tarkka
Kommentit (37)
Kalat
- hajamielinen
- alakuloon / masennukseen taipuvainen
- herkkä
pulutossu kirjoitti:
tiainen. kirjoitti:
Kappas vaan, toinenkin lintu vastasi samaan aikaan. :)
Meillä siivekkäillä on selvästi telepaattisia yhteyksiä toisiimme...
Niin näköjään on. :) Huomasin, että me molemmat mainittiin myös sama sana, päättämätön, kommenteissa.
Kauris.
ei ollenkaan.
Epäsovinnainen, spontaani, puhelias.
En ole koskaan uskonut horoskooppeihin, btw.
Vierailija kirjoitti:
Kalat
- hajamielinen
- herkkä
Ahaa! ;)
Neitsyt minäkin
-ei tod.
-sarkastinen, yltiösosiaalinen, puhelias
Vesimies-Rapu-Jousimies (aurinko-nouseva-kuu). Aika hyvin osuu kohdilleen kuvaukset, varsinkin jos tutkii vielä hienosyisemmin karttaansa. Ajatukset liitää omissa sfääreissään (vesimies) tällä tunteikkaalla koti-ihmisellä (rapu) joka välillä intoutuu seikkailemaan muuallakin kuin lenkkipolulla (jousimies). Analyyttisyys ja loogisuus yhdistyvät luovaan ja intuitiiviseen irrationaalisuuteen. En siedä teeskentelyä enkä valehtelua. Kun pitkä pinna(kumia?) katkeaa niin paluuta entiseen ei ole (ihmissuhteet). Viihdyn paljon omissa oloissani tai hyvässä seurassa, joka voi olla myös kirja (ja usein onkin).
Vierailija kirjoitti:
Kalat
- hajamielinen
- herkkä
Oletko ollut hajamielinen aina?
Taas joku kirjoitti samaan aikaan viestin!
Olen aurinko-Leijona, nouseva Leijona ja kuu-Leijona eli kaikkien leijonien Leijona joten kaikki osuu ihan nappiin :)
- rakastan luksusta ja näyttäviä vaatteita ja koruja
- olen suurpiirteinen
- pidän siitä että minua palvotaan
- Leijona
- Ei ollenkaan
- Vakava, rauhallinen, luotettava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat
- hajamielinen
- herkkäOletko ollut hajamielinen aina?
Mietin vaan, kun et nuku juuri yhtään...
Itse olen skorpioni-kaksonen-jousimies. Eli aurinkomerkki-nouseva-kuumerkki. En tiedä kuinka harvinainen yhdistelmä tämä on, mutta on vaikuttanut luonteeseeni koska en ole tyypillinen skorpioni ollenkaan. Kuulemma nouseva merkki voi vaikuttaa paljon. En hirveästi usko horoskooppeihin, mutta yllättävän hyvin ne pitävät minun kohdallani paikkansa. Olen kuin skorpioni-intohimoinen ja kunnianhimoinen-kaksoset-viehättävä ja älykäs-jousimies-matkustelua rakastava ja lojaali. :)
~ Rapu
~ Aika hyvin pitää luonteenkuvaus paikkaansa
~ Ystävällinen, herkkä, voimakastahtoinen
Rakastun aika usein vaaka horoskooppimerkkiä edustaviin miehiin, mut haluaisin kysyä miksi te vaa'at olette jotenkin vaikeasti lähestyttäviä? Tuntuu että jos pölpötän ja oon oma itseni, lähdette karkuun, pitäisi ainakin alussa pidätellä sitä millainen oikeasti on, eikä olla niin avoin.. Sitten teette myös sellasia ihme katoamistemppuja, esitätte että kaikki on mukavasti ja hyvin, mut yhtäkkiä saatatte mennä hiljaisiksi ja teistä ei kuulu pitkään aikaan, enkä myöskään itse uskalla ottaa yhteyttä vaikka haluaisinkin koska en haluu olla painostava! Se on tuskaa ainakin mulle, mä en vois katoilla noin vaan ja jos on ongelmia nii haluan että ne selvitetään tässä ja nyt, puhutaan suoraan! Käyn myös helposti kiihkeenä, ehkä jotkut kokee sen liian päälle käyvänä, mut kun mä haluun toimintaa, enkä edetä liian hienovarasesti! ;)
Leijona
Osuu
Kärsimätön, hyväsydäminen, jämäkkä
- Kaksonen
- On paljonkin samaa
- Järjestelmällinen, huumorintajuinen, kärsimätön
Eikö luonnehoroskooppi olekin tilastotietoon parustuvaa.
Meillä siivekkäillä on selvästi telepaattisia yhteyksiä toisiimme...