Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärä aines Eliittikumppaneissa

Vierailija
07.01.2016 |

Onko tullut vastaan huonoissa duuneissa olevia amiksia/kouluttautumattomia? Minulla on ja mietin vaan, että mitä hittoa he siellä tekevät?? Vai kuka sinne kuuluisi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuon firman omistajanuorukainen ole perustanut jo monenlaisia tyhmiltä-rahat-pois -palveluita, joista tämä on toistaiseksi pystyssä? Palvelu on täsmälleen sama kuin entisetkin deittipalvelut, ja pohdintaa on aiheuttanut lähinnä se, mikä olisi palvelun nimenä kaikkein houkuttelevin ja paljonko siitä voi veloittaa. Ja "eliittikumppani" siis on se, joka houkuttelee.

Onkohan kukaan palveluun haluava muuten saanut kieltävää vastausta hakemukseensa? Valitettavasti ette ole eliittiä, joten emme halua teitä jäseneksemme.

Vierailija
22/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mainoksen ämmä ei ainakaan ole mitään eliittiä, pelkkä wannabelumppu.

Eipä ole mieskään. Semmonen tosi ryppynen vanha pappa ainakin jossain kuvassa. 

Sellaisia ne eliittimiehet tuppaa helposti olemaan. Harva syntyy paksulla lompakolla ja johtajan statuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne eliittimiehet tuppaa helposti olemaan. Harva syntyy paksulla lompakolla ja johtajan statuksella.

Jaa, eliittikumppani tarkoittaa minulle hyvännäköistä miestä jota kehtaa esitellä ja kaverit kadehtii. En tee mitään vanhalla ja rikkaalla rypistyneellä miehellä kun pärjään ihan hyvin omalla palkallani. Onko sellaista deittisivua josta löytäisi vain oikeasti komeita ja nuoria/nuorennäköisiä miehiä? t. nainen 38v

Vierailija
24/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tavisduunarit menevät maksulliseen Eliittikumppaniin, kun eivät ole "eliittiä"..  Tuossa palvelussa voisi olla joitakin kriteerejä, joita henkilön pitää täyttää, esim. palkkataso/koulutus tms..  Siellä on tullut vastaan (hyvintienaavia) varastoduunareita ja hanttihommia tekeviä peruskoulun käyneitä heppuja..

Vierailija
25/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ymmärrä miksi tavisduunarit menevät maksulliseen Eliittikumppaniin, kun eivät ole "eliittiä"..  Tuossa palvelussa voisi olla joitakin kriteerejä, joita henkilön pitää täyttää, esim. palkkataso/koulutus tms..  Siellä on tullut vastaan (hyvintienaavia) varastoduunareita ja hanttihommia tekeviä peruskoulun käyneitä heppuja.."

Olen samaa mieltä kriteereistä. Jos ihminen on esim. eronnut tai yksinhuoltaja, ei pitäisi päästää koko palveluun. Tulotaso pitäisi olla vähintään putkimiehen, tosin silloin naisista suurin osa ei pääsisi sisälle.

Vierailija
26/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa se eliittikumppanin tv-mainoksen nainen. Kuvittelen aina, että se päpättää jollain hirveellä murteella "emmieookkaa sellanen likka" tai jotain vastaavaa.

Vierailija
27/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh. Koko tuo "eliittikumppani" on jo ajatustasolla mielestäni ihan tajuton. :) Tai ylipäätään se ajatus, että kumppani on eliittiä sitten, kun kuukausipalkka on niin iso, että osan voisi syöttää lampaille ja niin hieno ammattinimike, ettei mahdu edes kunnolla käyntikorttiin. Siellä sitten ne eliitit, joilla on pepsodent-hampaat ja eliitisti klassiset jakkupuvut käyvät neuvotteluja siitä, olisiko nyt aika laittaa sijoitussalkut samaan pinoon...

Happypancake kuulostaa ehdottomasti sympaattisemmalta kuin eliittikumppani. 

Vierailija
28/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea eliitti pariutuu helposti ihan kasvokkain tosielämässä -muu on saamattomien häviäjien kusetusta. Ilkeää ja moraalitonta kyllä, mutta itsepähän menevät näihin puhalluksiin.

Vierailija
29/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut vastaan huonoissa duuneissa olevia amiksia/kouluttautumattomia? Minulla on ja mietin vaan, että mitä hittoa he siellä tekevät?? Vai kuka sinne kuuluisi?

Niin ja rumia naisia, mitä hittoa he siellä tekevät? Koulutuksella ja statuksella ei ole naisella mitään tekemistä eliitin kanssa.

Vierailija
30/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liika yrittäminen ja epätoivo? Miksi noita olisi juuri nettitreffeillä muttei muilla treffeillä? Netissä voi tavata ihmisiä joita ei muuten oman työn ja harrastusten parissa tapaisi, ja ihan vaikka kavereinakin.

No tarkoitan sitä, että livenä ihmisiä tavatessa työ-, harraste-, opiskelu- ym. kuvioissa yleensä saat, mitä näet. Netissä tyyppi voi laittaa itsestään vaikka millaisen kuvan, joka ei vastaa todellisuutta. Livenä kuitenkin näet ihmisen, puhetapansa, tyylin ym. asiat ja jos sovitte jopa treffeistä, niin sehän jo viittaa siihen että teitä molempia miellyttää toinen. Ainakin fyysisesti jossain määrin. Treffeillehän ei lähdetä väkisin ja epätoivoisesti - ainakaan ennen ei lähdetty.

Nettitreffessä on se vika, että pariutuminen on pakonomaista treffeineen (koska kyseessä on deittipalsta), kun taas tavallisissa arkikuvioissa voit tutustua ilman deittailupakkoa oikeasti kiinnostavaan ihmiseen ja ihastus joka herää on aitoa.

Musta on paljon kätevämpää mennä suoraan treffeille; sitä ennen ollaan miehen kanssa viestitelty ja vaihdettu kuvia - juttujen perusteella (ja kuvankin) ollaan molemmat tultu siihen tulokseen että voitais tavata. Ei siinä ole mitään "väkisin". :) Voidaan vaikka heti treffien jälken sopia uusista treffeistä tai vaikka kiittää mukavasta illasta mutta sopia että tää oli tässä jos ei kolahtanut toivotulla tavalla.

Itte päädyin nettitreffailemaan sen jälkeen kun olin eronnut avokistani, baarisäätäminen ei huvittanut enkä halunut aloittaa uutta harrastusta ihan vaan miehenmetsästyksen takia. Treffikumppnin nro 3 kanssa ollaan oltu naimisissa seitsemän vuotta. :)

Vierailija
31/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppaneista en osaa sanoa mitään mutta muuten löytyy kokemusta. Kattavaa ja syvää. Sanoisin, että ilmaissivuilla on paljon enemmän niitä jotka leikkivät joko työpäivän iloksi tms.. Pitävät yllä moniakin profiileja. Maksullisissa ihmiset ovat enemmän tosissaan; harvempi viitsii maksaa etenkään monen profiilin ylläpitoa. Eli itse luottaisin enemmän maksullisiin jos näin aikuisena tahtoisin tosissani ja aidosti tutustua ihmisiin. Toki aina kun on ihmisiä mahtuu mukaan vaikka mitä ja oman aviomieheni löysinkin suomi24 sta vaikka maksullisellakin oli toinen profiili.

Vierailija
32/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, eliittikumppani tarkoittaa minulle hyvännäköistä miestä jota kehtaa esitellä ja kaverit kadehtii. En tee mitään vanhalla ja rikkaalla rypistyneellä miehellä kun pärjään ihan hyvin omalla palkallani. Onko sellaista deittisivua josta löytäisi vain oikeasti komeita ja nuoria/nuorennäköisiä miehiä? t. nainen 38v

Tasan ei käy onnenlahjat, kun hyvin toimeentuleva mies etsii nuorta naista.

Vierailija
33/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ei ole sama kuin sivistys kirjoitti:

"En ymmärrä miksi tavisduunarit menevät maksulliseen Eliittikumppaniin, kun eivät ole "eliittiä"..  Tuossa palvelussa voisi olla joitakin kriteerejä, joita henkilön pitää täyttää, esim. palkkataso/koulutus tms..  Siellä on tullut vastaan (hyvintienaavia) varastoduunareita ja hanttihommia tekeviä peruskoulun käyneitä heppuja.."

Olen samaa mieltä kriteereistä. Jos ihminen on esim. eronnut tai yksinhuoltaja, ei pitäisi päästää koko palveluun. Tulotaso pitäisi olla vähintään putkimiehen, tosin silloin naisista suurin osa ei pääsisi sisälle.

Naisilla pitäisikin olla joku selluliitti ja ulkonäkö testi. Ei naisen rahoilla ole miehelle mitään merkitystä, vaan ulkonäöllä.

Vierailija
34/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei beibee elättikumppania haen. Ruoki, juota ja anna seksii. Lupaan olla sun sohvalla alasti.

Vierailija
35/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liika yrittäminen ja epätoivo? Miksi noita olisi juuri nettitreffeillä muttei muilla treffeillä? Netissä voi tavata ihmisiä joita ei muuten oman työn ja harrastusten parissa tapaisi, ja ihan vaikka kavereinakin.

No tarkoitan sitä, että livenä ihmisiä tavatessa työ-, harraste-, opiskelu- ym. kuvioissa yleensä saat, mitä näet. Netissä tyyppi voi laittaa itsestään vaikka millaisen kuvan, joka ei vastaa todellisuutta. Livenä kuitenkin näet ihmisen, puhetapansa, tyylin ym. asiat ja jos sovitte jopa treffeistä, niin sehän jo viittaa siihen että teitä molempia miellyttää toinen. Ainakin fyysisesti jossain määrin. Treffeillehän ei lähdetä väkisin ja epätoivoisesti - ainakaan ennen ei lähdetty.

Nettitreffessä on se vika, että pariutuminen on pakonomaista treffeineen (koska kyseessä on deittipalsta), kun taas tavallisissa arkikuvioissa voit tutustua ilman deittailupakkoa oikeasti kiinnostavaan ihmiseen ja ihastus joka herää on aitoa.

Sehän se vasta epätoivoista on, että lähtee harrastuksiin löytääkseen sieltä kumppanin. :D Näin päälle kolmekymppisenä harrastusporukoissa olevat miehet ovat kyllä 90 %:sti perheenisiä. Niitäkö sieltä pitäisi metsästää? Ylipäänsä tällaisena introverttinä en viihdy missään hiton porukoissa. Toisekseen ehdin harrastaa työn ohessa ehkä yhtä asiaa, ja sen miestarjonta on äkkiä skannattu.

Olen tähän asti löytänyt mieheni baarista, mutta kun reilut kolmekymppisenä jäin viimeksi sinkuksi, ei todellakaan kiinnostanut alkaa kaivella paskaa baareissa. Sen sijaan aloin harrastaa nettideittejä. Juttelin netissä monien kanssa ja tapasin montakin miestä. Se oli kivaa ja kepeää, ei todellakaan mitään epätoivoista tai pakonomaista "Kuka tykkää kenestäkin" -pohdiskelua. Periaatteella "kiva tavata uusia ihmisiä". Vakavikot on helppo siivilöidä siinä viestin vaihdossa jo pois. Sulla on muutenkin jotenkin hirveän vanhanaikainen käsitys treffailusta. Tuurikin kävi, kun löysin netistä muutaman kaverin lisäksi tuon nykyisen avokkini, vauvakin on tulossa.

Vierailija
36/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon varmaan vanhanaikainen kun olen kaikki kumppanini löytänyt ihan irl. Kun joku on kolahtanut niin se on kolahtanut täysillä ja se on ollut sitten siinä. Oon muutenkin sellainen että en halua pelata mitään pelejä enkä viestitellä ja treffailla viikkoja, vaan yhdessä on sitten oltu lähes ensitapaamisesta.

Mut en mä varmaan mitään Eliittikumppaniainesta ole muutenkaan. Ainakin kun täältä näitä juttuja kun lukee että nettideiteissä kai vaatimuksetkin naisille on jo niin kovat että ehkä on parempikin että pysyn vaan reaalimaailmassa.

Vierailija
37/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Eliittikumppanissa kiinnostuivat yli 190 cm pitkät toimitusjohtajat. Minä taas tykkään enemmän duunarimiehistä ja vähiten kiinnostunut olen  diplomi-insinööreistä, teurastajista ja toimitusjohtajista. Ja pituutta on 163 joten mies saisi olla mielellään alle 190 cm.

Vierailija
38/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon varmaan vanhanaikainen kun olen kaikki kumppanini löytänyt ihan irl. Kun joku on kolahtanut niin se on kolahtanut täysillä ja se on ollut sitten siinä. Oon muutenkin sellainen että en halua pelata mitään pelejä enkä viestitellä ja treffailla viikkoja, vaan yhdessä on sitten oltu lähes ensitapaamisesta.

Mut en mä varmaan mitään Eliittikumppaniainesta ole muutenkaan. Ainakin kun täältä näitä juttuja kun lukee että nettideiteissä kai vaatimuksetkin naisille on jo niin kovat että ehkä on parempikin että pysyn vaan reaalimaailmassa.

Mistä sä edes tiedät, kenen kanssa seurustelet, jos on pakko seurustella vakavasti jo ensi tapaamisesta?

Vierailija
39/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää huijausta miehen kannalta koko sivusto. Homma kaatuu siihen, että perus taikinanaama pullero jolla on perustulot luulee olevansa eliittiä ja a-luokan naine. Noita kun saa tasokas mies baarista milloin haluaa, niin miksi heitä pitää olla palvelussa joka väittää olevansa eliittikumppaneita täynnä.

T:Palveluun pettynyt oikeasti tasokasta naista etsivä mies.

Vierailija
40/41 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää mulle, että mikä saa ihmisen puhumaan toisista näin rumasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän