Mitä ajattelet 160cm/60kg naisesta?
Ajatteletko hänen ensin olevan ylipainoinen vai alamittainen?
Kommentit (11)
Jos tulisi kadulla vastaan niin todennäköisesti vaikuttaisi pienehköltä muttei kovinkaan pönäkältä.
Mulla kun oli noi mitat, pidin itseäni lihavana. Nyt 76 kg ja olen todellakin läski.
Aika perus lienee. Painosta en tiedä, mutta ainakin pituuden puolesta.
Riippuu vartalon mittasuhteista, miten kilot asettuneet, onko läskiä vai lihasta...
Mahdotonta sanoa näkemättä. Riippuu ihan elämäntavoista onko tiukkaakin tiukempi treenimimmi vai hieman vyötäröllä tursuileva sohvaperuna. Pituus-painosuhde kuitenkin kertoo, että normaalin rajoissa vielä mennään.
Henkilö voisi kuitenkin olla vaikka massakaudella oleva fitnesskilpailija, joka varmasti kääntää päät.
Ulkovaatteet päällä ei herättäisi mitään tuntemuksia. Alasti näkee sitten onko ne muutamat extra kilot läskiä vai lihasta.
Mitäs tosta nyt pitäis ajatella? Ylipainoinen ei ole missään tapauksessa (BMI on normaali), mutta ihan kropan mallista riippuu, miltä ko. ihminen näyttää.
Itse olen ollut parhaimmillani mitoissa 161 cm ja 58 kg, saman pituiselle siskolleni 58 kg näyttäisi siltä, että hänellä olisi jonkin verran ylimääräistä.
Olin aivan sopivan kokoinen noissa mitoissa, mittasuhteetkin ovat juuri oikeat. Mutta siitä on jo aikaa ...
Itse asiassa muutama kilo kevyempänä oli vielä parempaa, mutta ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen painoni ei ole tuosta enää alemmas laskenut.
No niin, olen saanut paljon alanuolia. Tietysti siinä voi olla laskurin sekoaminen eli jos on klikannut ylänuolen niin on samalla tullut myös alanuoli. (Näin käy harmittavan usein.) Jos näin ei kuitenkaan ole eli monet ovat pahastuneet kommentistani, niin haluan sanoa etten tarkoittanut sitä loukkaavasti vaan asiallisesti. Nykyään monilla ihmisillä on hieman ylimääräistä rasvaa kehossaan. Itse asiassa niin minullakin. :)
tiainen. kirjoitti:
No niin, olen saanut paljon alanuolia. Tietysti siinä voi olla laskurin sekoaminen eli jos on klikannut ylänuolen niin on samalla tullut myös alanuoli. (Näin käy harmittavan usein.) Jos näin ei kuitenkaan ole eli monet ovat pahastuneet kommentistani, niin haluan sanoa etten tarkoittanut sitä loukkaavasti vaan asiallisesti. Nykyään monilla ihmisillä on hieman ylimääräistä rasvaa kehossaan. Itse asiassa niin minullakin. :)
Sinun kommenttisi oli ihan asiallinen.
Just hyvä