Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leonardo DiCaprio erosi

Vierailija
06.01.2016 |

Jotenkin ei yllätä yhtään. Jos miehellä on aiemmin ollut suhde kymmeneen samanlaiseen blondipimuun kuin Kelly Rohrbach (josta siis nyt erosi), niin olisikin ollut ihme, jos tämä viimeisin suhde olisi kestänyt. Aikookohan DiCaprio vakiintua ollenkaan? Ehkä haluaa vain nauttia hetkellisestä nuorten tyttöjen huomiosta lopun ikänsä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin ihan hullun lovena Leoon, Titanicin aikoina yläasteella. Koko huone oli tapetoitu hänen kvilla. Nyt seki on plösähtyny nelikymppinen.

Vierailija
2/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on, jos ei halua vakiintua? Julkkiksilla on varaa valita seuransa, mutta ei kaikki tavalliset tallaajatkaan vakiinnu. Ihmiset on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ukko ei ole edes komea. EVVK

Vierailija
4/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä ajattelin että sille ja Lucas Haasille on tullu bänät. Näköjään se ei ole vieläkään tullut kaapista.

Vierailija
5/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondipimut on niin tusinakamaa, sopivat varmasti fyysiseksi huviksi mutta ei heistä ole vakiinnuttamaan tämän tason miestä. Pitää olla oikeasti älykäs ja vahva nainen, kuten se lakimies-kaunotar joka kesytti George Clooneyn.

Vierailija
6/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, jos ei halua vakiintua? Julkkiksilla on varaa valita seuransa, mutta ei kaikki tavalliset tallaajatkaan vakiinnu. Ihmiset on erilaisia.

Eipä siinä, jokainen tehköön omat valintansa. Sillä vaan on ollut tosi monia ihan seurustelusuhteita, jotka on mediassa noteerattu, joten luulisi, että Leo ainakin jollakin tasolla etsii pidempikestoista suhdetta itselleen. Muuten sen luulisi vain vehtailevan anonyymisti joka päivä eri tyypin kanssa, eikä kävelevän käsi kädessä paparazzikuvissa.

Vierailija
7/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei leo ehdi leikkimään mitään kotia.

Vierailija
8/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika moni sen tyttiksistä on joskus 12-v fanittanut Titanicia, mutta saaneet pettyä oikeaan "Jackiin". Söpö kai se oli silloin joskus (nykyään ei minkään näköinen) ja hyvä näyttelijä, mutta narsistisia piirteitä. Itse olin just joku 12-v Titanicin aikaan ja vaikken ihan rakastunut ollut, niin olin vähän pettynyt kun luin kuinka Leo viihtyy Playboy-kartanossa ja usean kanssa yhtäaikaa. 

Vierailija
9/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Hollywood-tähdet on kyllä ihan oma lukunsa. Vaikka onhan siellä Matt Damon, joka vaikuttaa kummallisen tasapainoiselta.

Vierailija
10/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt Damon on muuten vieläkin tosi tikissä kunnossa, varmaan tänä vuonna julkaistavan Bournen takia. Leo taas...

Vierailija
11/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Rohrbach ole nyt menossa siihen Baywatch-leffaan? Varmasti Leon kanssa seukkailu antoi hyvää nostetta hänen näyttelijänuralleen.

Vierailija
12/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mä ajattelin että sille ja Lucas Haasille on tullu bänät. Näköjään se ei ole vieläkään tullut kaapista.

Nämä kaksi on niin kahden vanhan hinttarin näköisiä: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/01/02/2461A46000000578-2894931-imag…

Vierailija
13/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se aikanaan tosi komea mies

Vierailija
14/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?! Mun mielestä se on nykyään todella komea ja miehekäs, silloin kakarana se oli laiha luikku joka näytti 10-vuotiaalta. Olenkin tykästynyt Leoon vasta nyt aikuisiällä.

Vierailija
15/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Leo on se, joka jätetään. Ehkä naiset huomaavat, et on otettukin vaan edustamaan ja äijä pettää jatkuvasti.

Mut joo, ei Leo mallimaailmasta tule vaimoa löytämään.

Vierailija
16/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?! Mun mielestä se on nykyään todella komea ja miehekäs, silloin kakarana se oli laiha luikku joka näytti 10-vuotiaalta. Olenkin tykästynyt Leoon vasta nyt aikuisiällä.

Kyllä, Leo on nykyisin jotenkin tosi charmikas ja hot. No okei, ei niissä rantakuvissa, joissa kaljamaha roikkuu ja tukka näyttää ehkä kaksi viikkoa sitten kammatulta, mutta sliipattuna ja laitettuna on ihana ja komea. Voisi melkein sanoa, että pienet silmärypyt pukevat Leoa.

Vierailija
17/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi lukenut tuosta Leon kuvottavasta seksielämästä :( Meni jotenkin pilalle mun mielessä koko mies. On niin lahjakas näyttelijä että en halua mielikuvaan ällötyksiä. Äh! Meni jo.

Vierailija
18/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas nyt, Leo on ihan satavarmana takaportin miehiä. Lucas Haas on pitkäaikainen poikaystävä. 

Vierailija
19/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av mammat haluais varmaan seurustella Leonardo DiCaprion kanssa, mutta Leo ei ehkä huoli :D

Vierailija
20/28 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leosta on kasvannut ihan karismaattinen mies.Nuorempana oli mun mielestä ihan mitäänsanomaton.Hugh Grantin menoa mä ihmettelen enemmän kun on ruvennut vanhoilla päivillään puskemaan pentuja työkseen ihan tavismuijien kanssa.