Leonardo DiCaprio erosi
Jotenkin ei yllätä yhtään. Jos miehellä on aiemmin ollut suhde kymmeneen samanlaiseen blondipimuun kuin Kelly Rohrbach (josta siis nyt erosi), niin olisikin ollut ihme, jos tämä viimeisin suhde olisi kestänyt. Aikookohan DiCaprio vakiintua ollenkaan? Ehkä haluaa vain nauttia hetkellisestä nuorten tyttöjen huomiosta lopun ikänsä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Leosta on kasvannut ihan karismaattinen mies.Nuorempana oli mun mielestä ihan mitäänsanomaton.Hugh Grantin menoa mä ihmettelen enemmän kun on ruvennut vanhoilla päivillään puskemaan pentuja työkseen ihan tavismuijien kanssa.
Ai se Grantin ruotsalainen?Sillä on joo tavis naama mutta aivan helkutin upeat jalat!Vaikka nehän tietysti heitetään sivuun lapsia tehdessä mutta upeat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi lukenut tuosta Leon kuvottavasta seksielämästä :( Meni jotenkin pilalle mun mielessä koko mies. On niin lahjakas näyttelijä että en halua mielikuvaan ällötyksiä. Äh! Meni jo.
Viittitkö nyt kertoa meille muillekkin mitä kuvottavaa luit?
Sori linkki unohtu http://www.theladbible.com/articles/former-playboy-bunny-reveals-secret…
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi lukenut tuosta Leon kuvottavasta seksielämästä :( Meni jotenkin pilalle mun mielessä koko mies. On niin lahjakas näyttelijä että en halua mielikuvaan ällötyksiä. Äh! Meni jo.
Minä eksyin lukemaan Sharon Taten kuvottavasta murhasta ja olen nyt ihan ahdistunnut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori linkki unohtu http://www.theladbible.com/articles/former-playboy-bunny-reveals-secret…
No satakertaa mielummin minä ainakin Leoa panisin kun Owenia tai Colinia.Hyi saatana!Mutta siis noi playmatsit on siis prostituoituja?Olen halunnut tämän jotenkin itseltäni kieltää ja ajatellut että josko ne vaan nätteinä tarjoilee noille herroille virvokkeita pupuhännät heiluen mutta ei sitten.
Saavatkohan edes rahaa tuosta? Ylläpitoa glamouriseen tyyliin vain? Todella iljettävää touhua :O
Vierailija kirjoitti:
Saavatkohan edes rahaa tuosta? Ylläpitoa glamouriseen tyyliin vain? Todella iljettävää touhua :O
Tarkoitin tietenkin playboy mansionin meininkiä ja tyttöjä. Objektoinnin maailmanmestari tuo Hefner.
Enpä tiennyt, että se on vakiintunut...