Käyttääkö kukaan enään...
Kommentit (45)
Käyttääkö kukaan enää enään-sanaa? Jos käyttää, lyökää sitä nenään.
Näin vähän ajattelinkin :) haluaisin jotkut lämpimät talvikengät, mutta ehkä ei uggeja :D
Ap
Mitä väliä jos kukaan ei käytä niitä? Mulle ainakin kelpasi ne tänään jalkaan oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Näin vähän ajattelinkin :) haluaisin jotkut lämpimät talvikengät, mutta ehkä ei uggeja :D
Ap
Juu ei sellainen vetele enää. On auttamatta out. Converset paljain nilkoin se olla pitää. Prioriteetit kohdilleen!
Pitkästä aikaa näin UGGit, nimittäin viime viikolla Malminkartanossa kolme narkkaria kulki edelläni ja sillä laihimmalla oli ko. tossut jalassa. Järkevämpäähän tuo on kuin nilkat paljaana -trendi. Mut toisaalta: niilla paljasnilkoilla ei ole huumeorjuutta, vain muotiorjuus.
Käytän kyllä näillä pakkasilla. T. Nolo
Mä käytän EMUja, ihan parhaat tällä säällä!
Hyvät jalassa tämmösillä keleillä, ihan sama mitä muut tekee.
Tuksu sai jouluna "mieheltään" UGGit lahjaksi, eli Tuksu käyttää:D.
Olen aina ollut korkkarityttöjä, mutta nyt päätin, että haluan jotkut lämpimät kengät! Kertokaa vinkkejä hyvistä merkeistä :)
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut korkkarityttöjä, mutta nyt päätin, että haluan jotkut lämpimät kengät! Kertokaa vinkkejä hyvistä merkeistä :)
Timberlandit on nyt in.
Mulla on timberlandit ja varpaat olivat aivan jäässä, kun olin ulkona 20min!
Vanhan ajan huopatallujakin saa vielä eivätkä edes maksa älyttömiä niin kuin Uggit.
http://www.alhonhuopatehdas.fi/product/49/naisten-huopanilkkurit
Mulla nämä ja kyllä tarkenee!
?? Enään ei!! Oikeinkirjoitus korjaus ap:lle = enää
Vierailija kirjoitti:
Vaellussaappaat, joissa Goretexiä tai vastaavaa. Jalat pysyvät kuivina ja lämpiminä säässä kuin säässä ja helppo kävellä, olivatpa sääolosuhteet ja kadun pinta millaiset tahansa. Itselläni ollut Eccot vuosia ja vieläkin kovasta käytöstä huolimatta melkein kuin uudet. Muita merkkejä on pilvin pimein, mutta osta laadukkaat, omaan jalkaan sopivat. Merkistä ei kannata maksaa turhaan.
Koiran kanssa lenkillä käytän :D