Ihmetyttää jengin pakkaspukeutuminen
Tiedän, että tämä on AV-raivoa herättävä aihe, mutta aloitanpa kuitenkin.
Tänään kaupungilla ulkoillessani en voinut kuin ihmetellä ihmisten vaatetusta. Oli todella kylmä varsinkin iltapäivästä alkaen ja ratikkapysäkillä aikuisia ihmisiä hytisee esimerkiksi ilman minkäänlaisia päähineitä. On liian lyhyitä takkeja, todella ohuita housuja tai pelkät trikoot, surkeita talvikenkiä... Ja joillekin tuntuu olevan niin tärkeää että talvitakki (ohut villakangas) on mahdollisimman slimmattu useilla muotoleikkauksilla siten, että alle ei todellakaan mahdu ilmakerroksia saatikka paksumpia neuleita. Arvatenkin nämä henkilöt ovat niitä, jotka eivät halua että kukaan missään tilanteessa pitäisi heitä isompikokoisina kuin oikeasti ovat, ja siksi isot paksut takit eivät tule kysymykseenkään.
Mistä syystä säähän sopimattomasti pukeutuva ihmiset haluat vapaaehtoisesti palella?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Miten ne teinit jotka menee tuolla nilkat paljaina ei tajua miten naurettavan näköisiä ovat?
Aivan. Näyttävät tyhmyytensä.
Mä oon kateellinen venäläisille naisille pakkaspukeutumisesta. Niillä on sellainen oma mutta kylmään sopivan näköinen pakkastyyli. Mä vaan en kehtaa/ halua pitää turkkia. Ja muuten en kyllä venäläistyyliä fanita :)
- 10 asti voin pärjätä villalangastakilla ja vuorettomilla korkkari saappailla työmatkat ym mutta sen yli ei kyllä... Mun mielestä mikä tahansa loska tai vaikka vesisade on parempi kun pakkanen.
Toppakamoilla en kyllä keksi miten olla tyylikäs kaupungissa mutta olen niin viluinen että näillä keleillä vedän paksuimman toppauntisikan ja villapipon sekä ugg it päälle jos poistun kotoa . Toppahousuissa en kyllä kaupungilla kulje , ulkoillessa toki.