Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joille junnujen jääkiekon maailmanmestaruus ei merkkaa juurikaan mitään?

Vierailija
06.01.2016 |

Eilen ajoissa nukkumaan, tänään töissä. Arkipäivä siinä missään muutkin :)

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietäisi asiasta mitään jos en palstailisi. Katseeni ohittaa lehdestä kaiken urheiluun liittyvän enkä katsonut telkkarista edes uutisia.

Vierailija
2/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vain sinä olet noin ylivertaisen tiedostava ja älykäs tämän junttikansan joukossa. Oi tuota kadehdittavaa ylemmyyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä jossain sukankudontakerhossa ollakin.

Vierailija
4/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti merkitse tuo MM mitään, mutta kyllä ajoissa nukkumaan ennen yhtätoista kuulostaa joltain kuusivuotiaiden touhulta.

Vierailija
5/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle urheilusaavutukset tai kilpaurheilu ylipäänsä ei merkitse yhtään mitään. Saataan vilkaista joskus jonkun lööpin, mutta muuten asia ei kiinnosta minua millään lailla. 

Vierailija
6/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vain sinä olet noin ylivertaisen tiedostava ja älykäs tämän junttikansan joukossa. Oi tuota kadehdittavaa ylemmyyttä!

Ap tuskin on kovin älykäs, koska tutkimusten mukaan älykkäät ihmiset valvovat myöhään.

Vierailija
7/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään merkkaa mitään. On todella huvittavaa kun ihmiset käyttäyvät ja juhlivat kuin olisivat itse voittaneet jotain, vaikka oikeasti kisat voittivat täysin ventovieraat ihmiset ja oma kontribuutio siihen voittoon oli tasan nolla. Silti voittoa pidetään kuin omana vaikka kyse on oikeasti vain muiden menestyksellä ratsastamisesta käyttäen kansallisuutta tekosyynä.

Vierailija
8/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä maailmanmestaruus?

Vierailija
9/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei merkitse mikään kilpaurheilu yhtään mitään. En ole eläessäni katsonut mitään ottelua tai olympialaisia. 

Vierailija
10/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh, kudoin sukkaa koko loppupelin. silmukat vaan karkasivat jännittävimmissä paikoissa.

Vierailija
11/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse peli ja voitto eivät minua innosta, mutta siitä olen iloinen, että niin moni suomalainen on tänään iloinen tuon voiton takia. Ei meillä viime aikoina liikaa ole ilon aiheita ollut.

Vierailija
12/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva juttu toki, mutta en minä ole mitään sen mestaruuden eteen tehnyt. Eli ei liikuta minua sen suuremmin kuin naapurikaupungissa asuvan Pentin esikoisen syntymä. En ole koskaan ymmärtänyt siten miten suomalaiset "fanit" on aina voiton aikaan huutamassa "ME VOITETTIIN!!!" ja häviön hetkellä paskannetaan sen joukkueen tai yksilön niskaan oikein kunnon ripulipaskat ja tästä me-hengestä ei ole mitään tietoakaan. Varmaan moni urheilija olisi kiitollinen jos saisi tukea niinä heikkoina aikoina, mutta aika harvassa tuntuu olevan ne fanit jotka oikeasti on jonkun urheilijan takana heikkonakin hetkenä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
13/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, miksi ei jonkun ihmisen elämänmittainen kova työ ei teissä saa minkäänlaista kunnioitusta aikaiseksi? Mitä te sitten arvostatte?  Jotain runokokoelman julkaisevaa vai firman toimitusjohtajaa? Menestyneet urheilijat ovat varmasti tehneet enemmän työtä menestyksensä eteen. He ovat myös kansainvälisesti tunnetuimpia eli voisi sanoa menestyneenpiä. En ole itse mikään urheilija, mutta osaan arvostaa heidän saavutuksiaan.

Vierailija
14/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi kukaan perheestä ole yhtään kiinnostunut urheilun katsomisesta. On siis ihan sama mitä siellä tapahtuu ja mitä lööpit huutavat, pärjäämme hyvin näin.

Vierailija
15/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään merkkaa mitään. On todella huvittavaa kun ihmiset käyttäyvät ja juhlivat kuin olisivat itse voittaneet jotain, vaikka oikeasti kisat voittivat täysin ventovieraat ihmiset ja oma kontribuutio siihen voittoon oli tasan nolla. Silti voittoa pidetään kuin omana vaikka kyse on oikeasti vain muiden menestyksellä ratsastamisesta käyttäen kansallisuutta tekosyynä.

Tämä on tosiaan huvittavaa. Silloin kun Suomi häviää, ollaan niin krittiisiä, niin kriittisiä ja todellakin tehdään selväksi, että pelaajat sen pelin hävisi, emme "me". Sitten tietenkin etsitään syntipukit ja luynkataan ne porukalla.

Mutta kappas jos Suomi sattuukin joskus harvoin voittamaan. Silloin ei kyllä enää muistetakaan, että ne pelaajat sen pelin voitti, vaan nopeasti otetaan kunnia itselleen ja pidetään sitä koko kansa voittona. Ei menekään kauan kun torit ovat täyynnä ylipainoisia kaljamahoja juhlimassa "voittoaan".

Vierailija
16/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma heille, mutta arvostaisin enemmän, jos ei joka paikka oli täynnä "MM-Junnujen instagram-kuvia" ja "MM-Junnujen lapsuusmuistoja" ja "MM-Junnujen horoskooppeja".

Ketä oikeasti kiinnostaa, kenellä heistä on komein takatukka, tai että yksi ei pidä hauesta?

Vierailija
17/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös millaisia ovat ihmiset jotka eivät liity massahysteriaan, tai ole edes tarvetta siihen. Olen yksi heistä.

Vierailija
18/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mun elämään vaikuta mitenkään, kuten ei aikaisemmatkaan mestaruudet.

Mutta kyllä mun mielestä se on positiivinen asia ja matsin ilman muuta katsoin ja sitten menin nukkumaan. Kyllä mun mielestä on taas enemmän positiivinen asia, että eilen 13.000 ja risat  ihmistä koki aivan mielettömän hienon jutun areenalla (myös ne venäläiset fanit, vaikka pettyneinä poistuivat - peli oli kuitenkin superjännittävä ja viihdyttävä) ja tajuton määrä TV-katsojia sitten kotikatsomoissa ja baareissa. Noiden poikien uraan sillä lisäksi oli positiivinen vaikutus.

Mutta kyllähän tästä pitää Suomessa vääntää negatiivinen asia, kuten ihan mistä tahansa. Tipaton tammikuu - perseestä. Läskiperseet kuntosalilla - perseestä. Se ettei läskiperseet käy kuntosalilla - perseestä. Jääkiekko -perseestä. Ei mikään ihme, että porukka on masentunutta ja koko maa ihan lamaantunut. Mistään ei saisi iloita ja jos jotain ilonaihetta olisikin, ainakin sitten iloitaan väärin.

Aaarghhhh, haluan takaisin ulkomaille. Ei näin negatiivista kansaa kuvittelisi olevan olemassakaan.

Vierailija
19/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sielläkö. Me lapasten neulojat katsottiin ja neulottiin. 

Vierailija
20/61 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, miksi ei jonkun ihmisen elämänmittainen kova työ ei teissä saa minkäänlaista kunnioitusta aikaiseksi? Mitä te sitten arvostatte?  Jotain runokokoelman julkaisevaa vai firman toimitusjohtajaa? Menestyneet urheilijat ovat varmasti tehneet enemmän työtä menestyksensä eteen. He ovat myös kansainvälisesti tunnetuimpia eli voisi sanoa menestyneenpiä. En ole itse mikään urheilija, mutta osaan arvostaa heidän saavutuksiaan.

"Elämänmittainen"? Ne oli junnuja. Eli ei nyt ihmeempää kunnioitusta herätä kyllä. Esim sairaanhoitajia ja opettajia paljon enemmän.