Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnen U20 Leijonista neljä pelaajaa

Vierailija
06.01.2016 |

..... kysyttävää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah, eih helvetti. Hieno saavutus! Itse pelaan futiksen nuorten maajoukkueessa. Kysyttävää?

Vierailija
2/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin ja soitin pomolle ettei must oo huomenna duuniin. Se ymmärsi koska tuntee itekin pari jätkää tosta joukkueesta. Tuntuu kuin koko maa olisi pysähtynyt seuraamaan näitä juhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka läheisesti tunnet?

Vierailija
4/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Jukka Jalonen?

Vierailija
5/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahah, eih helvetti. Hieno saavutus! Itse pelaan futiksen nuorten maajoukkueessa. Kysyttävää?

suomen jalka pallo joukkue on surkea me ei pärjätä sillä maaillmala joten sinäkin olet siis surkea suomi leijona isämmaa jäää kiekko!!!!

Vierailija
6/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ap, mutta ei se sinua nosta jalustalle kuitenkaan. Mutta ihan uteliaisuuttani kysyn että meneekö noilla pojilla kaikki aika jääkiekkoon? Tunnen yhden nuoren miehen joka pelaa jo sm-tasolla (ei näemmä kuitenkaan päässyt tuohon joukkueeseen) vaikka on ala-ikäinen vielä.

Ja aikalailla koko elämä on tuota jääkiekkoa, koko perheellä. Ja ollut sitä jo 10 vuotta. Aikamoisia uhrauksia tehdään niin rahallisesti kuin opiskelunkin suhteen. Kaikki laitetan tuon jääkiekon varaan....Ja poika on aika itsekäs.

Vierailija
7/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry ap, mutta ei se sinua nosta jalustalle kuitenkaan. Mutta ihan uteliaisuuttani kysyn että meneekö noilla pojilla kaikki aika jääkiekkoon? Tunnen yhden nuoren miehen joka pelaa jo sm-tasolla (ei näemmä kuitenkaan päässyt tuohon joukkueeseen) vaikka on ala-ikäinen vielä.

Ja aikalailla koko elämä on tuota jääkiekkoa, koko perheellä. Ja ollut sitä jo 10 vuotta. Aikamoisia uhrauksia tehdään niin rahallisesti kuin opiskelunkin suhteen. Kaikki laitetan tuon jääkiekon varaan....Ja poika on aika itsekäs.

Joo, kahden heistä kanssa olen opiskellut samalla luokalla yläasteella ja lukiossa, joten olen nähnyt aika tarkkaan vierestä heidän menoa.. Yläasteella jo näki pojista, ettei koulunkäynti paljon kiinnostanut. Opin siinä samalla kaikkien kuuluisimpien jääkiekkoilijoiden nimet ja joukkueet, kun eivät tunneilla malttaneet muuta tehdä kun niistä puhua :) Lukion jätti tämä toinen sitten kesken ekan vuoden jälkeen kun jääkiekko vei voiton. Suuria uhrauksia ovat siis tehneet, mutta onneks ovat päässeet noin pitkälle ettei uhraukset oo menneet hukkaan :)

Vierailija
8/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko sun nimmarin?

Vierailija
9/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhen. Pikkusiskon ex.