Lue keskustelun säännöt.
Ihmiset ei pidä ulkonäöstäni
06.01.2016 |
Olen viimeaikoina saanut paljon vierailta ihmisiltä negatiivisia kommentteja ulkonäöstäni, sekä negatiivisia katseita. Erityisesti myyjät ja kaupan kassat yms. missä ikinä asioinkin katsovat minuun negatiivisesti. Vaikka olen sisältä iloinen/positiivinen, niin se ei välity ulospäin / vastapuoli ei koe minua puoleensavetävänä. Ja nämä negatiivisset suhtaantumiset ovat tulleet ihan miehiltä että naisilta. Varmasti suurinosa ihmisistä ei olekaan puoleensavetäviä muiden silmissä, mutta maailma on silti karu paikka niille jotka ovat erilaisia ja lottovoitto jotka oikeanlaisia.
Kommentit (2)
Älä trollaa esiintyen toisina henkilöinä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kyllä oikeasti jaksa uskoa että ihmiset huomauttelis negatiivisesti tuolla vieraille ihmisille heidän ulkonäöstään. Siis päin naamaa töksäyttäis että "oletpas ruma" ihmiselle jota ei ole koskaan tavannutkaan. En usko. Lukuunottamatta poikkeustapausta jos nyt satut törmäämään johkun mt-potilaaseen joka laukoo tollasta paskaa jokaiselle vastaantulijalle, silloin sitä ei tarvi noteerata eikä ottaa mitenkään henkilökohtaisesti.