Rammsteinin biisi??
Mikähän mahtaa olla sellainen rytmikäs biisi, jossa kertosäkeessä water water..? Olis hyvä lenkkibiisi
Kommentit (31)
Se ei ole Rammsteinen vaan Lindemannin omaa tuotantoa. Fish on
Onks se siis englannis kielinen kappale? Mutt siis saksaksi water on Wasser ja se on ainaki kappaleessa Feuer und Wasser sekä Haifischissa mutt Water ei kyll tuu mieleen :/
Vierailija kirjoitti:
Sori.. en osaa kirjottaa * Rammsteinin
Vierailija kirjoitti:
Onks se siis englannis kielinen kappale? Mutt siis saksaksi water on Wasser ja se on ainaki kappaleessa Feuer und Wasser sekä Haifischissa mutt Water ei kyll tuu mieleen :/
Saksankielinen, keskellä water water..ei oo toi feuer yms wasser
Entäs jos kuulit väärin? Jos biisissä vaikka sanotaankin Vater=isä
Aloittaja on vähän tyhmä. Se on nyt naisille vaarallista kuunnella musiikkia lenkkeillessä. Helppo uhri raiskaajille.
Vierailija kirjoitti:
Se Lindemanninkin levy on suurimmaksi osaksi Peter Tätgrenin tekoa, mies on säveltänyt kaikki levyn biisit, soittanut lähes kaikki instrumentit ja tuottanut koko levyn. Lindeman on vaan tehnyt lyriikat ja laulanut. M22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Lindemanninkin levy on suurimmaksi osaksi Peter Tätgrenin tekoa, mies on säveltänyt kaikki levyn biisit, soittanut lähes kaikki instrumentit ja tuottanut koko levyn. Lindeman on vaan tehnyt lyriikat ja laulanut. M22
Näinhän se on. Lähinnä tarkoitinkin, että ko. biisi ei ole Rammsteinin, vaan Lindemannin soolouran tuotantoa. :)
Niin voihan se olla Vaterkin..kiitos!
Ap
En..oon kuunnellu ja lukenu sanoituksia :/ Ap
Minua jäi nyt häiritsemään tämä biisi.. Joko löytyi?
Ei..Mä en käsitä! Nyt meen tutkimaan radio rockin soittolistaa
Ap
Olisko feuer frei?