Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen vaimo on perustanut firman (taas) ja haluaa että KAIKKI mainostaisivat sitä

Vierailija
06.01.2016 |

En halua mainostaa koska heillä, sekä veljellä että hänen vaimollaan, EI ole mitään liiketoiminta tajua.

Ed. firma lopetettiin vähän ennen kuin olisi mennyt konkkaan. Ja sekin onnistui vain siksi että pankki antoi kaksi vaihtoehtoa: toiminta alas hallitusti tai konkurssi. Ed. firmaan ostettiin tavaraa sisään enemmän kuin myytiin ulos juurikin siksi, että eivät tutkineet markkinoita saati edes mitään asiakasvirtoja.

Uuden firman liiketoimintasuunnitelma näyttää paperilla hyvältä mutta käytännössä ei toimi.
Käly kävi jonkun pankin järjestämän parin illan kurssin firman perustamisesta, eli tietotaito on 0 kuitenkin.

Eli ei en halua mainostaa firmaa joka kaikella todennäköisyydellä tulee kaatumaan.

Veli ja käly suuttuivat tästä minulle. Tosin ei näemmä moni muukaan suvusta ja lähipiiristä ole firmaa mainostaneet, eli en ole yksin tätä mieltä

Itse olen käynyt 4kk yrittäjäkurssin (8h/pv) oman harrastukseni tiimoilta ja silloin tajusin että oman firman pyörittäminen kapealla alalla EI ole järkevää. Ei taloudellisesti eikä ajankäytön suhteen.

Toki hyvä että yrittävät mutta jotain järkeä hommassa olisi kuitenkin hyvä olla. Heille on kyllä kerrottu, mutta usko omiin kykyihin on valtava, ei huono asia, mutta kun (jos) tuokin yritys epäonnistuu niin siitä kärsii myös lähipiiri....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluta saa monia asioita. Ennemmin tai myöhemmin oppii olemaan saamatta haluamaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä