Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teille jotka olette eronneet yli 15 vuotta kestäneestå

Vierailija
06.01.2016 |

suhteesta, on käynyt? Saitteko toisen mahdollisuuden? Oletko mies vai nainen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka liitto kesti 14 vuotta mutta voin varmaan vastata.

Hyvin kävi, 3v olin lasten kanssa keskenämme ja se oli kivaa aikaa. Sitten löysin miehen joka halusi koko pesueen ja yhdessä on oltu nyt 20v. Yhteinen kuopus syntyi 14v sitten.

Vierailija
2/4 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v. yhdessä, ero tuli 2 v. sitten. Minä yksin, exä löytänyt aika päiviä sitten uuden. Mä todennäköisesti jäänkin yksin. Ikää kuitenkin jo yli 40 v. Parasta ennen -päiväys mennyt aika päiviä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin melkein 17-vuotisesta liitosta vuosi sitten ja keväällä elämä heitti eteen ihanan 4 vuotta nuoremman miehen. Tapailemme rennosti ja mitään yhteenmuuttoa ei varmaan ole tulossa ainakaan niin kauan kuin lapseni asuvat kotona. Nautimme elämästä ja suhteen parhaista puolista.

Vierailija
4/4 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 16 vuotta kestäneestä suhteesta. Pari kertaa ehdin seurustella lyhyen aikaa (n. puoli vuotta kummatkin suhteet) ja monen monilla treffeillä käydä sen neljän vuoden aikana, joka meni ennen kuin löysin nykyisen aviomieheni. Elämä heitti uuden (suomalaisen) miehen myötä meidän perheen asumaan toiselle puolelle maapalloa (tosin vain väliaikaisesti) ja antoi meille vielä yhden, yhteisen lapsen. Paljon mullistuksia siis, mutta elämä on ihanaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä