Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Novan aamutiimi- missä on Tuomas Rajala?

Vierailija
06.01.2016 |

Mihin Tuomas on kadonnut? Nykyään vaan Minna ja Matti aamussa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas sopisi hyvin esim. Radio Rockin aamuun. Tosi harmi että joutui lähtemään. Mieluummin se Kuukka olisi voinut häipyä aamusta.

Huomenna testataan NRJn aamu, sillä YleX Viki ja Köpi aloittavat siellä :)

Vierailija
22/53 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, kylläpä olen ihmetellyt, kun yhtäkkiä hävisi kanavalta, toimituksessa ei osata informoida kuuntelijoita . aamut pelasti aina hänen jutut ja tosiaan naurukohtaukset kesken kahvinjuonnin, ei ole enää sama fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä miksi sitä minnaa saada mitenkään pihalle. Jaksa sen kukkahattutäteilyä aina..

Vierailija
24/53 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmi tuo Tumpin pois jääminen. Väärä ihminen lähti. Olisin jo vihdoin toivonut pääseväni tyhjänjauhaja ja -nauraja Kottosesta. Sitä ei vaan jaksa kuunnella ilman myötähäpeää.

Vierailija
25/53 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin NOvan kuuntelemisen. Se Kuukan laista ääni on minulle liikaa, ihan kuin ihminen olisi jossain hidastetussa filmissä. Kukaan ei jaksa kuunnella niin latteaa puhetta!

Vierailija
26/53 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt työt loppuivat myös Matilta.

Vierailija
27/53 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella surkeaa! Irtisanottiinko Mattikin vai päättikö itse lähteä? Jääkö sinne nyt vain Minna aamuun yksin höpisemään? Minna&Matti oli mun makuun sopivan rauhallista jutustelua, Tuomas sopisi just jonnekin Radio Rockille tms. paremmin.

Mitä mä nyt kuuntelen aamuisin?!

Vierailija
28/53 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Minna tosiaan yksin tästä lähin? Nyt Tumppi takas!!!

Vierailija
29/53 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, Novalla oli kerrankin hyviä tyyppejä iänikuisten Ile Jokisten ja Minna Kuukkien lisäksi, ja pistävät pihalle. Olin pitkästä aikaa välillä jopa kuunnellut Novaa ala-asteaikojen jälkeen, jatkossa en sitäkään vähää.

Vierailija
30/53 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novaa uusitaan ja aika moni joutui näköjään lähtemään. Eilen oli Matin viimeinen aamu. Todella harmi. Novan aamutiimi oli paras mitä olen kuunnellut ja kaikille kehunut. Nauroin joka ikinen aamu monta kertaa heidän juttuja kuunnellessa. Myös aikanaan kun Ile ja Minna olivat perjantaisin aamussa, oli jutut huippuhauskoja. Katjasta tykkään myös, mitenköhän hänen on käynyt?

Vierailija
31/53 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan kaikki kanavaa, Novaan jo kyllästynyt, esim. Radio Aalto, Yle X,  Suomipop, siinä muutama hyvä vaihtoehto

Vierailija
32/53 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaan kaikki kanavaa, Novaan jo kyllästynyt, esim. Radio Aalto, Yle X,  Suomipop, siinä muutama hyvä vaihtoehto

Yritin kuunnella Suomipopia yks aamu, se kikattava akka oli ärsyttävä. Samoin se Anna Perho, millä kanavalla nyt onkaan... En tiedä, miettinyt jo omankin radion perustamista.

Vierailija
33/53 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Novaa uusitaan ja aika moni joutui näköjään lähtemään. Eilen oli Matin viimeinen aamu. Todella harmi. Novan aamutiimi oli paras mitä olen kuunnellut ja kaikille kehunut. Nauroin joka ikinen aamu monta kertaa heidän juttuja kuunnellessa. Myös aikanaan kun Ile ja Minna olivat perjantaisin aamussa, oli jutut huippuhauskoja. Katjasta tykkään myös, mitenköhän hänen on käynyt?

Katjakin sai potkut ennen joulua. Oli tyyppi jota olin aina inhonnut, mutta tykästyinkin siihen sen huumoriin.

Vierailija
34/53 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmakartan mukaan Janne Virtanen tulee juontamaan Minnan kanssa aamua.

Vierailija
35/53 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmakartan mukaan Janne Virtanen tulee juontamaan Minnan kanssa aamua.

Voi ei. Ei voi millään pärjätä Matille ja Tuomakselle! :(

Vierailija
36/53 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä on jo uutisetkin ajettu alas, alkaa olla aika sama mitä kanavaa kuuntelee, kun niitäkään ei enää Novalta tule.

Vierailija
37/53 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bauermedia omistaa monta radiokanavaa. Radio Nova, Iskelmä, The Voice, Radio City, Radio NRJ, Radio Nostalgia, Radio Pooki, Radio Jyväskylä tai Radio Play. 

Vierailija
38/53 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin ennen Radio Novaa, mutta tuo jatkuva aamutiimin vaihtuminen ärsytti ja lopulta vaihdoin kanavaa. Heti kun "kiinnyit" johonkin kokoonpanoon, se vaihdettiin. Nyt kuuntelen Radio SuomiPopia, vaikka se joka asiaa hirnuva Anni aluksi ärsyttikin. Nyt tykkään heistä. :)

Vierailija
39/53 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtanenkin on aamussa vain pari viikkoa ja homma pistetään taas uusiksi.

Vierailija
40/53 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu ja Griitta aamuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi