Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos sinulle kerrottaisiin etukäteen, että menettäisit kaiken huomenna?

Vierailija
05.01.2016 |

Sossut tulisivat ja veisivät lapset, talo palaisi kasaan ja menettäisit työpaikan potkujen takia ja samassa menettäisit luottotiedot. Mitä tekisit?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin vaikea sanoa.

Vierailija
2/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin niin paljon luottoa kuin saisin, häipyisin maasta lasten kanssa ja aloittaisin uudelleen jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisisin ja kääntäisin kylkeä.

Vierailija
4/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, mutta varmaan ottaisin kaikki pikavipit ja lainat mitä saisin, ottaisin kaiken arvokkaan mukaan ja kanittaisin huoenna, sitten lähtisin jonnekin palmun alle.

Vierailija
5/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi koko juttua.

Vierailija
6/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

myisin kaiken tänään, ja ostaisin uudet huomenna

Vierailija
7/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin onnellinen

Vierailija
8/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistaisin että palovakuutus on kunnossa. Lapsia voi aina tehdä lisää ja ilman luottotietojakin pärjää. Oon aika varma et saisin työn, joten jos miestä ei olis niin muuttaisin toisen vanhempani luo ja eläisin sen siivellä kunnes olis uusi työpaikka.

Vierailija
9/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viimeistä on jo tapahtunut ja sama syy-seuraus suhde. Koti oli hilkulla mennä, mutta jonkin käsittämättömän onnenkantamoisen seurauksena (lue: toisen ihmisen hyvätahto/myötätunto) sain sen kuitenkin pidettyä. Lapsia ei ole, joten toteaisin tyynesti, että lähes sama on jo koettu ja siitä hengissä selvitty, joten keräisin tärkeimmät kasaan ja jäisin odottelemaan rauhassa talon palamista. Sitten pyytäisin hätämajoitusta sukulaisten hoivista ja pikkuhiljaa pääsisin taas jaloilleni.

Vierailija
10/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Pienin variaatioin juuri noin kävi minulle. Elämä jatkuu. 

Vierailija
11/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittäisin kahvit ja katsoisin televisiota.

Vierailija
12/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille voisi tehdä? Se tapahtuu, mikä on tapahtuakseen. Masentuisin varmaan ja sitten yrittäisin saada uutta työtä.

Vierailija
13/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin nyt ainakin ensiksi koko perheen ensi yöksi viereen nukkumaan ja huomenna alkaisin taistelemaan tapahtumia vastaan.

Vierailija
14/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lamaantuisin. Olisin aika ihmeissäni, jos kollegani veisi lapseni. Olen siis lastensuojelun sossu itsekin by the way. 😄 Eikä minulla edes ole lapsia. 😂

Asunnottomana olisi aika kohtalokasta olla näillä paukkupakkasilla. Varmaan autonikin vietäisiin, eli joutuisin pummimaan naapureilta kyytiä lähimmälle sukulaiselle. Menisin sinne itkemään kovaonnista kohtaloani.

Vierailija
15/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole, talosta saisi vakuutusrahat, yrittäjälle ei voi antaa potkuja (toki asiakkaat voi loppua mutta niin ne voi nytkin koska tahansa), en tiedä miksi luottotiedot menisi siinä mutta jos menisi niin uskon että vaivalla ja säästöillä pärjäisi.

Jos oikeasti menettäisin kaiken, kiinteistöt, säästöt, luottotiedot, yrityksen maineen.. Palaisin vanhaan työpaikkaani ja selvittäisin miten luottotiedot saa takaisin, sitten ottaisin suunnan kohti omaa asuntoa.

Jos menettäisin mieheni ..millään ei olisi enää mitään väliä. Luovuttaisin

Vierailija
16/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elämänasenteeni puolesta periaatteessa koko ajan varautunut siihen että kaikki menee viimeistään joskus pieleen, ja jos ei mene, niin se on vain harvinaista hyvää tuuria, joten nuo tapahtumat vain vahvistaisivat sinä asennettani. Sitten vaan eteenpäin niin kuin mummo lumessa.

Vierailija
17/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, ei luottotietoja eikä työpaikkaa. Ei ole kämppääkään, miehen nurkissa asun. Eli eipä mun elämä muuttuisi laisinkaan. Kuulostaapa mun elämä kaameelta :D Oikeesti kaikki ihan hyvin ja luottiedotkin palautuu kahden kk päästä ja osallistun kuluihin muuten eli ihan siivellä en asu, niin ja opiskelen joten en tällä hetkellä käy töissä muuta kuin silloin tällöin keikkaa tekemässä :)

Vierailija
18/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaisuutta niin ei ole huoltakaan. Keräisin jotain vaatetta kassiin ja pyytäisin kaverilta yöpaikkaa ettei tarvitse jäädä tulipalon keskelle.

Vierailija
19/20 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee AV toimii yöllä rekisteröitymättä! ❤️❤️❤️❤️❤️

20/20 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäyttäisin kellon.