Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Changen rintaliivit hintansa arvoisia?

Vierailija
05.01.2016 |

Kysymys otsikossa. Katselin Changen nettisivuilta, että kivoja rintaliivejä on heillä myynnissä. Minulla ei ole suuria rintoja, päinvastoin enemmän pieneen päin (70C), joten ei ole kyse siitä ettenkö löytäisi ns. tavallisista vaatekaupoista sopivia liivejä.
Vaan jos nuo Changen liivit todellakin ovat hyviä, niin voisin yhdet ostaakkin.
Joten jos täältä löytyy joku, ja aika varmasti löytyykin, joka on ostanut Changesta rintaliivejä - kertokaa, onko ne todella neljänkymmenen, jopa kuudenkymmenen euron arvoisia?

Kiitän jo etukäteen :)

N20

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettilaatua yhdistettynä Vila-tyyppiseen aktiiviseen myyntiin. Toiset tykkää, toiset ei. Positiivisena puolena useita kokoja ja kuppimalleja, joten voi sieltä hyvääkin löytyä.

Vierailija
22/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat olen ostanut ja ovat olleet kestäviä ja pysyneet napakoina ja siisteinä pesukonepesusta huolimatta. Viime aikoina tosin koot ovat olleet aina loppu ja välillä tyrkytetään väärää kokoa hyvänä vaikka kuppi ei istuisikaan. Tämä on kyllä ihan myyjästä riippuvainen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ovat olleet hyvälaatuisia hintaansa nähden ja tosiaan kestäviä. Itselläni roikkuvat jättilollot, Change on ainoa josta olen saanut kauniita ja istuvia liivejä. Muualla on tarjolla jotain mummolaatua, mutta tuolta olen saanut ihania pitsivirityksiäkin. :3 Samoin alushousuja löytyy todella isokokoisellekin, itselläni niissä koko 52 ja aina löytyy jotain näyttävää. Mieskin tykkää!

Teen yleensä täsmäiskun kerran tai kahdesti vuodessa kun heillä on -50%. 

Vierailija
24/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös 70F ja en osta muualta. Paras malli on Florence

Vierailija
25/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös 70F ja en osta muualta. Paras malli on Florence

Niin muuten on! :) Minulla on sitä useammassa eri värissä. 

t. ylempi isokokoinen

Vierailija
26/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muualta osta kuin Changelta liivini. Mulla isot rinnat. Ovat hintansa arvoisia. Joskus erehtyy ostamaan jotain muita merkkejä, mutta ne ovat toinen toistaan huonompia niin palaan aina Changeen.

Vierailija
27/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle isorintaiselle sieltä löytyy yksi hyvä malli, joka toimii luottorintsikoina arjessa. Olen ostanut jo pitkään kyseistä mallia. Olen ollut tyytyväinen. Välillä olen löytänyt muitakin sopivia ja kauniita. En osaa vertailla muihin koska enimmäkseen Changen tuotteilla olen mennyt. Olen valmis kokeilemaan muitakin ja suositukset vastaanotetaan. Huom, isorintaiselle pikkuhepeneet ei anna riittävää tukea 😊

Vierailija
28/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on ihan hyviä. Mulla on kapea ympärysmitta, muiden merkkien 70 ympärys on liian löysä ja liivi kuin liivi on sitten viikon päästä käyttökelvoton. Ja kokeiltu on kalliit 100€ merkkiliivejä moneen kertaan, ei vain tue liian isoina. Eli tuolta ostan koska lähes ainoa paikka josta saa 65 ympäryksellä. Ja 40-60€ on mielestäni ihan tavallinen hinta liiveille.

Vierailija
29/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen vuoteen käynyt kokeilemassa. Joskus kun testailin niitä, ei ne kupit istuneet ollenkaan. Ei ollut tarpeeksi syvyyttä joten lähtivät valumaan alaspäin.

Vierailija
30/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitoitus sopii omalle vartalolle, ovat hyviä. Minulla heidän liivinsä eivät valitettavasti istu.

Vierailija
31/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa on vaikea valita, kun eroavat muiden valmistajien kokomitoista. Näin ollen myyjän apu on lähes pakollista. Vaan kun siinäkin on vaihtelua; ekalla kerralla myyjä suositteli kokoa x. Tykkäsin liiveistä, menin uudelleen. Myyjän mielestä koko x oli ihan liian pieni, "miten sulle on tämmöset myyty" jne. Sai minut ostamaan pienemmän koon. Kokeilin pari kertaa käyttää, ei niissä saakeli voi hengittää, ihan liian pienet. Kaapin perälle jäivät. Funky ladysta olen saanut oikeasti istuvat, mukavat liivit, mutta pirun kalliitahan ne on. 

Ja koska en viitsi maksaa rintsikoista 70 e/laaki, niin painelen nykyään menemään H&M:n urheilurintsikoissa. Onneksi on suht pieni povi. 

Vierailija
32/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä hyviä, että huonoja kokemuksia. Topatut t-paitaliivit tosi hyvät. Toinen myyjä möi väärän kokoiset liivit. Rinnat pursuavat ulos kupeista. Muuten olisi kivat liivit. Näistä liiveistä meinasi myös olkain hajota. Ompelin sitä kasaan itse. Olen myös sovittanut todella huonosti istuvia liivimalleja siellä. Täydellä hinnalla en ostaisi, mutta alesta voin liivit hakea.

Vierailija
33/39 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Changen myyjät on osa kyllä urpoja. Yksi möi mulle väkisin 70F liivit, en tiedä, miksi ostin, oli niin tiukat, etten ole kertaakaan pystynyt pitämään. Niillä on joku ihme tarve myydä niin pieni ympärys, että tuskin saa edes kiinni, saatikka pysty hengittää. Älä lankea samaan. Oikea kokoni on 80D, nekin napakat.

Vierailija
34/39 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen laatu oli parempaa ja liivit kestivät vuosia, mutta nykyään laatu on ihan kuraa. Ostin keväällä kolmet liivit ja kaikista niistä törröttää nyt kaarituki läpi. Yhdet liivit hajosivat jo ensimmäisessä pesussa, mutta koska niitä ei ole pesty käsin vaan pesukoneen käsinpesuohjelmalla, niin reklamoida ei voi. Kokoni on 75F, joten ihan joka kaupasta en voi liivejä ostaa. Changenkin saa näköjään unohtaa ja marssia nöyrästi kalliimpiin liikkeisiin.

Vierailija
35/39 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdet ostanut ja ne on just ne, joita en koskaan pidä. Ne ei tunnu mukavilta päällä eivätkä ne nyt ole erityisen kivan näköisetkään. Pitsiset ja läpikuultavat, mutta jotenkin ne kiristää ja puristaa vaikka myyjän kanssa huolella ne valittiin. Kokeilin siellä varmaan kymmenet liivit, joista yhdet valitsin koska loput oli ikävän tuntuisia tai ne pitivät kovaa ääntä (napsuivat). Ostin yhdet ja seuraavaksi kävelin KappAhliin ostamaan neljät kivat samalla hinnalla. En enää mene Changeen.

Vierailija
36/39 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku ketjut elää ja voi hyvin, kuten tämä vuonna 2016 aloitettu :)

Vierailija
37/39 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BH 75E kirjoitti:

Ennen laatu oli parempaa ja liivit kestivät vuosia, mutta nykyään laatu on ihan kuraa. Ostin keväällä kolmet liivit ja kaikista niistä törröttää nyt kaarituki läpi. Yhdet liivit hajosivat jo ensimmäisessä pesussa, mutta koska niitä ei ole pesty käsin vaan pesukoneen käsinpesuohjelmalla, niin reklamoida ei voi. Kokoni on 75F, joten ihan joka kaupasta en voi liivejä ostaa. Changenkin saa näköjään unohtaa ja marssia nöyrästi kalliimpiin liikkeisiin.

Lumingeriesta saa hyviä liivejä suht edulliseen hintaan. Vieläkin halvempi keino ostaa merkkiliivejä on Englannista tilaaminen, mutta se lysti loppuu kai vuodenvaihteessa, sieltä olen tähän mennessä ostanut edullisimmin omani.

Vierailija
38/39 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löydän sieltä hyviä, koska tarvitsen leveät ja matalat kupit sekä pienen ympäryksen. Ovat myös hintaan nähden riittävän laatuisia, kun alesta ostaa, enkä ole kyllä saanut yksiäkään rikki. Kauniita ovat myös. Sovittaa kyllä pitää huolella, malleissa on eroa.

Vierailija
39/39 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin syyskuussa liivit, joita luulin teepaitaliiveiksi. Myyjä auttoi valinnassa. Olin niin tyhmä etten viritellyt T-paitaa, ja vasta kotona tajusin, että liiveissähän menee keskellä tissiä sauma. Kaappiin ovat jääneet kalliit liivit järisyttävän isolla kuppikoolla ja pienellä ympärysmitalla!