Tekeekö teillä joskus mieli jotain, mutta ette keksi mitä?
Minua on vaivannut tuo jo viikkoja. Päivittäin minun tekee mieli jotakin, mutta en keksi mitä! Mieliteko tuntuu siinä vatsan-rinnan-suun alueella. Useimmiten yritän tyydyttää tarvetta syömällä, mutten kuitenkaan koskaan keksi, mitä se ruoka olisi mitä minulla mieli tekee, joten päädyn syömään vain jotain. Tämä tietty myös näkyy painossani.. Seksiä se myöskään tuskin on ja ei kai nyt tupakkaakaan, kun lopettamisesta on vajaa viisi vuotta aikaa..?
Auttakaa, paisun kohta sellaiseksi palloksi etten mahdu ovista ulos!
Kommentit (12)
Olen huomannut tuon fiiliksen illalla ,sellaisena päivänä kun kunnon syöminen on ollut sitä ja tätä. Luulen sen olevan kropan puhetta kunnon ravinnon puolesta.
jep mäkään en koskaan keksi mitä tekee mieli ja päädyn juomaan litran vettä jonka jälkeen tulee selvä tunne haluanko kunnon ruokaa vai herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tuon fiiliksen illalla ,sellaisena päivänä kun kunnon syöminen on ollut sitä ja tätä. Luulen sen olevan kropan puhetta kunnon ravinnon puolesta.
Eli siis kannattaa vaan syödä? =D
Itse asiassa tämän päivän syömiseni ovat olleet hieman hanurista, aamupalaksi puolikas piltti ja kaksi suklaakeksiä, lounas vasta n. klo 17 ja äsken söin pari sämpylää.
-ap
nyt syö ap kunnon ruoka! ja vettä päälle.
Vierailija kirjoitti:
jep mäkään en koskaan keksi mitä tekee mieli ja päädyn juomaan litran vettä jonka jälkeen tulee selvä tunne haluanko kunnon ruokaa vai herkkuja.
Hyvä idis. Meenkin nyt juomaan iiiison lasin vettä!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kannattaa vaan syödä? =D
Itse asiassa tämän päivän syömiseni ovat olleet hieman hanurista, aamupalaksi puolikas piltti ja kaksi suklaakeksiä, lounas vasta n. klo 17 ja äsken söin pari sämpylää.
-ap
Takuuvarma lihomisen resepti.
Taisi vesilasi ja leipä auttaa pahimpaan. Edelleen kyllä tekee mieli syödä jotakin.
-ap
Monesti :D sit saatan lähtee kauppaa etsimään sitä mitä tekee mieli mut sit totean siellä kaupassa että enhä mä vieläkää tiiä mitä se on ja kierrän kaupan läpi herkkuhyllyistä kasvis osastolle ja eestaas. Ku ei tiiä tekeeks mieli suolasta, makeaa vai jotain raikasta. Terveellistä vai mättöä... Kun se voi olla iha mitä vaa :D
Pillua tekee aina mieli, ei tarvitse miettiä.
Ikisinkkumies
Syö nyt ap jotain kunnon ruokaa äläkä vain suklaakeksejä ja leipiä. Siitä ne sun mieliteot johtuu - kunnon ruuan ja ravinteiden puutteesta.
tiedän tasan tarkkaan mitä haluan, mutta eipä ole näkynyt