Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö kukaan jossain määrin samaistumaan kouluampujiin

Vierailija
05.01.2016 |

mielenkiinnosta kysyn. Itse siis jollain tasolla pystyn. Tuomitsen kuitenkin teon

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hörhö on hörhö

Vierailija
2/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jonkinlaista ymmärrystä asiaan löytyy. Ei hyväksymistä mutta sympatiaa ja ymmärrystä.

T. yksinäisiä ja kiusattuja tutkinut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Sairasta kostaa viattomille. Tai kostaa ylipäänsä jossain jumalkomplekseissaan.

Vierailija
4/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lievästi koulukiusattu, joten kyllä perusymmärrys löytyy.

Vierailija
5/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty. Sairasta kostaa viattomille. Tai kostaa ylipäänsä jossain jumalkomplekseissaan.

Niinno, mehän ei koskaan tiedetä kuka on viaton.... -ap

Vierailija
6/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös koulukiusattu, rankalla tavalla. En silti pysty samaistumaan näihin ampujiin. Minä kostin kiusaajilleni pärjäämällä elämässäni paremmin kuin he.

Vierailija
7/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Jos haluaisin kostaa kiusaajille, pärjäisin mahd hyvin elämässä ja olisin heihin yhteydessä, kun istuvat aina vaan siellä siwan kassalla.

Vierailija
8/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluammunnat loppui heti, kun käsiaselupia ei enää myönnetä koululaisille.

Vierailija
9/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn jollain tasolla ymmärtämään kuinka sairas mieli toimii.

Vierailija
10/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin myös koulukiusattu, rankalla tavalla. En silti pysty samaistumaan näihin ampujiin. Minä kostin kiusaajilleni pärjäämällä elämässäni paremmin kuin he.

Niin en ymmärtäisi että vuosia koulukiusaamisen jälkeen kukaan menisi fyysisesti kostamaan, mutta itsellä on tilanne jossa kiusaaminen on jatkuvaa ja käsittää huomattavan määrän ihmisiä eri paikoissa, tuttuja ja tuntemattomia -ap

Vierailija
11/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletuksena sitten lienee että heikonnäköistä naista saa kiusata, jopa proffien tasolta. Oletetaan että sosiaalistunut hillityn naisen rooliin. Ei muuten pidä paikkansa :/ -ap

Vierailija
12/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Ihmiset ovat tyhmiä ja jotkut vain ansaitsevat tulla ammutuiksi. Idiootteja ei sanat muuta, joten parempi vain käyttää voimaa.

Vierailija
13/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Ihmiset ovat tyhmiä ja jotkut vain ansaitsevat tulla ammutuiksi. Idiootteja ei sanat muuta, joten parempi vain käyttää voimaa.

:)

Vierailija
14/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en ymmärtäisi että vuosia koulukiusaamisen jälkeen kukaan menisi fyysisesti kostamaan, mutta itsellä on tilanne jossa kiusaaminen on jatkuvaa ja käsittää huomattavan määrän ihmisiä eri paikoissa, tuttuja ja tuntemattomia -ap

Tai sitten vain haluat olla kiusattu ja tulkitset ihmiset väärin. Ei nimittäin kuulosta loogiselta .

Vierailija
15/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kouluampujalta itse piiloutunut pystyy 

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288763159181.html

Vierailija
16/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletuksena sitten lienee että heikonnäköistä naista saa kiusata, jopa proffien tasolta. Oletetaan että sosiaalistunut hillityn naisen rooliin. Ei muuten pidä paikkansa :/ -ap

Tarkoitatko, että sinua on kiusatty yliopistolla?

Vierailija
17/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin lapsellinen ajattelu- ja toimitatapa. Idiootti tuhoaa oman ja läheistensä elämän tuollaisilla teoilla.

Vierailija
18/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ich kann mir kein Verbrechen vorstellen, das nicht auch ich hätte begehen können!"

― Johann Wolfgang von Goethe

(En voi kuvitella rikosta, jota en pystyisi tekemään)

Vierailija
19/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että sinua on kiusatty yliopistolla?

joo -ap

Vierailija
20/20 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, tietenkin. Pitää olla aika epäempaattinen jos ei ymmärrä. Olen vaan kiitollinen, etten itse ole joutunut ihan samaan tilanteeseen.