Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää ikinä ikinä tehkö lapsia hullun kanssa

Vierailija
05.01.2016 |

Pakko johonkin purkaa. Oikeus yhä kesken joten en halua missään facessa yms. avautua enkä jaksa läheisiä enää tällä rasittaa, mutta tää vie voimat. Ne vähäisetkin jotka on saanut sen jäljiltä kokoon. Varokaa hulluja. Ne vie kaiken. Ne on kuin musta aukko.
Ps. Yrittäkää ymmärtää millaisesta hullusta kyse. Ei en tarkoita sinua empaattista ja rakastavaa skitsofreenikkoa tai parhaasi yrittävää bipoa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 12, se on hyvä sieltä jalustalta huudella. Mutta kun minäkin olen pystynyt, kun ei minullekaan tapahtunut jne...vaikka sulla on asiat menny nappiin, voi toisille silti sattua ja tapahtua.

Anteeksi mistä jalustalta? Loppujen lopuksi sairaan suhteen lopettaminen tarkoittaa sitä, että on vain otettava ITSEÄÄN niskasta kiinni. Hullu ei siitä muuksi muutu vaikka kuinka odottelee. Ei se minullekaan helppoa ollut mutta tein sen silti. Enemmän järkeä ja vähemmän tunteita hommaan niin näitä ei pääse tapahtumaan. Lasten kohtalo vaan surettaa...

Ap: Tämän hullun maailmassa ei normaalit säännöt pelanneet. En olisi koskaan päässyt takaisin todellisuuteen jollei hän olisi löytänyt itselleen uutta uhria. Minä otin itseäni kyllä monet kerrat niskasta ja vaikka mistä kiinni mutta ei sieltä ollut pakoa. Se oli vankila. Kiva että sinulla oli kivaa kuitenkin.

Miten et pystynyt lähteä? Oli kai siinä kämpässä ovi ja sulla jalat.

Ei "kuolemansairasta" jätetä. Monia muitakin syitä hän keksi. Ap

Vierailija
22/23 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muutamalle positiivisesti kommentoineelle. Ei näitä tarinoita voi uskoa ja käsittää jollei ole itse kokenut tai läheltä seurannut... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Olen ollut samanlaisessa suossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän