Kuinka paljon lihoit/laihduit 2015?
Otsikko kertookin kaiken.
Itse lihoin 10kg ja nyt olen ylipainoinen, ennen en ollut..
Kommentit (31)
Lihoin 3 kiloa ja laihduin 2. Pitää varmaan pudottaa se viimeinenkin.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainossa kuitenkin vielä, BMI 20.9786
Missä noin tarkan bmin voi laskea?
No, vaikka laskimella tuollaisen nyt saa aikaiseksi, niin tässä tapauksessa tuli tuo bottiestonumero + joku virhenäppäily tuohon viestin perään. Viestin piti päättyä pisteeseen.
- "tarkan luvun" kirjoittaja -
Vierailija kirjoitti:
Otsikko kertookin kaiken.
Itse lihoin 10kg ja nyt olen ylipainoinen, ennen en ollut..
Ensin lihoin 3kg, sitten otin itseä niskasta kiinni ja laihdutin pari kiloa. Kesällä taas plösähdin pahasti. Sen jälkeen dieetti, tulos: todella laiha. Syksyn mittaan ennen joulua katsoin peiliin ja huomasin taas olevani melko läski, myös reidet hölskyvät. Eli dieetille taas. Plussalla noin 2,5kg, ja ne kilot tiukassa, koska normaalipainoinen.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vaikka laskimella tuollaisen nyt saa aikaiseksi, niin tässä tapauksessa tuli tuo bottiestonumero + joku virhenäppäily tuohon viestin perään. Viestin piti päättyä pisteeseen.
Sen voi siis oikeasti laskea laskimella! Miten se lasketaan?
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voi siis oikeasti laskea laskimella! Miten se lasketaan?
Ei helv... syö vähän enemmän ni aivosikin saisivat ravintoa.
Näköjään olen lihonnut 2kg. Vuosi sitten olen painanut 92kg, kesällä kävi 89 kilossa ja nyt vaaka näytti 94kg.
Kyllähän se paino heti lähtee laskemaan kun jaksaa laskeskella kaloreita, kuten viime kesänä, mutta ei vaan jaksa.
t. mies
Olen samassa painossa 60-61 kg, kuten jo 10 vuotta. Syön terveellisesti mutta rennosti :).
Lihonut 2 kg. Aiemmin alkanut laihdutus päättyi kevättalvella, nyt paino asettunut alku- ja tavoitepainon puoliväliin.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino kg jaettuna pituuden neliö metreinä, ja desimaaleja voi käyttää niin paljon kuin laskimeen tulee, mutta on turha ilmoittaa enempää kuin yksi desimaali.
esim. 92.1kg/(1,75m x 1,75m) = 30,073469387755102040816326530612 = 30,1
-20kg tasan sen vuoden aikana. Lisää pitäis ainakin -10kg