Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon lihoit/laihduit 2015?

Vierailija
05.01.2016 |

Otsikko kertookin kaiken.
Itse lihoin 10kg ja nyt olen ylipainoinen, ennen en ollut..

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin 6 kg pelkästään kesäkuun aikana, sen jälkeen en ole lihonut mutta en ole saanut noita kiloja poiskaan. Aloitin silloin uudessa työssä ja olin niin stressaantunut, etten saanut nukutuksi öisin.

Vierailija
2/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 4 kg. 10 jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin laihduttamisen keväällä 2015. Tiputin painoa noin 25 kiloa. Nyt joulukuun olen syönyt vapaammin ja ehkä kilo tullut takaisin, mutta taas heti vuodenvaihteessa palasin ruotuun. Olen jotenkin hyväksymässä sen, että syömistä saa tarkkailla/opetella vielä pitkään tai varmaan loppuelämän. Olen ollut siis koko ikäni ylipainoinen, nyt ensimmäistä kertaa normaalipainon puolella. Vielä on prosessi kesken ja nyt keskityn enemmän liikuntaan. Jonkun verran juoksua aloitin jo kuluneena kesänä.

Vierailija
4/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin noin 15kg.  Joulu verotti tuosta ehkä 4-5kg, mutta tupakkalakko loput.

Joo ja huomaan kyllä, että olen syömällä korvannut tupakan. Turhaa napostelua. Niin kävi jurppii, että päätin tehdä jotain ja liityin fitfarmin ryhmään mukaan,

Vierailija
5/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoin viisi kiloa, mutta se oli ihan ok, koska edellisenä vuonna laihduin (avioeron jälkiseuraksena) 8 kg enkä ollut sitä ennenkään mitenkään ylipainoinen. Nyt siis melkein vanhassa painossa taas, ja tämä nykyinen olisi kyllä oikein hyvä, ei tarvettaa laihtua eikä lihoa. Tosin vähän pelkään, että nyt kun paino on ollut noususuunnassa, se vaan jatkuu ja jatkuu, mikä ei ole toivottavaa....

Vierailija
6/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 2kg. En erityisesti laihduttanut.

Vierailija
7/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olen lihonut mutta en ole käynyt puntarilla enkä käy. Samat vaatteet mahtuu, olen terve ja elämä ok niin ihan sama mitä puntari näyttää...näillä mennään.

Vierailija
8/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 17kg, olen viimeisilläni raskaana..

Vierailija
9/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 15 kiloa. Nyt painam 40kg ja alkaa olla hyvä. :)

Vierailija
10/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden takia paino nousi 13 kg ja palautui takaisin lähtöpainoon. Kaikki tämä vuoden 2015 aikana! Huh, nyt vasta tajusin, että on siinä kroppa ollut kovilla..

Vierailija
11/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskauden takia paino nousi 13 kg ja palautui takaisin lähtöpainoon. Kaikki tämä vuoden 2015 aikana! Huh, nyt vasta tajusin, että on siinä kroppa ollut kovilla..

Sama täällä! Lihoin 20 kg raskauden aikana ja nyt 10 kk myöhemmin 22kg kevyempi.

Vierailija
12/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pysynyt koko ajan suht samassa painossa. Ehkä joitain yhden-kahden kilon vaihteluja on ollut, mutta en osaa sanoa liittyykö ne kuukautiskiertoon vai mihin. Tässä painossa olen pysynyt n. 4 vuotta.

Olen ylipainoinen, en yritä laihduttaa saati lihoa. Kunhan vain olen ja elän. Ruokailutavat, sekä liikkumiset pysyvät koko ajan samoina, joten ehkä siksi ei muutoksia suuntaan tai toiseen tapahdu.

Vierailija
13/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 14kg. 5kg lähti sairauteen liittyen, tämän huomattuani laihdutin aluksi toiset 5kg. Nyt en pysty lopettamaan ja huomaan olevani syömishäiriöinen, taas. Normaalipainossa kuitenkin vielä, BMI 20.9786

Vierailija
14/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin 10 kg, 45 kg -> 55 kg, pituutta 148 cm. Harmittaa, että annoin liialliselle mukavuudenhalulle periksi mikä käytännössä tarkoittaa kohdallani sitä, että syön mitä vain milloin mieli tekee ja juuri niin paljon kuin tekee mieli. Eniten ärsyttää, että miksi piti antaa tilanteen tähän tilanteeseen mennä, kun varsin hyvin tiedän, että säännöllinen ja terveellinen ruokavalio tekee henkisen ja fyysisen olon paremmaksi ja pizzan ja suklaalevyn jälkeinen mielihyvä on niin järjettömän ohikiitävä :D

No, turha tässä on surkutella. Tolkkua makean mättämiseen, enemmän kasviksia lautaselle ja säännölisyyttä ruokailuun, tavoitteena pudottaa 5 kg ja ylläpitää siinä 50 kg:n pinnassa.

Vierailija
15/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jojoillut eli lihonut ja laihtunut 10 kilon sisällä. 62-72. Nyt 64kg. Olisin tyytyväinen 58 kiloisena.

Vierailija
16/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 11 kiloa ja lihoin 11 kiloa. 

Painoin joulukuussa 2014 82 kiloa, lokakuussa 71 kiloa. Söin kahdessa kuukaudessa 11 kiloa takaisin ja itse asiassa vielä vähän enemmänkin, koska painoin 1.1. 85,5 kiloa.

En suhtautunut työpaikan menettämiseen näköjään hirveän fiksusti.

Vierailija
17/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainossa kuitenkin vielä, BMI 20.9786

Missä noin tarkan bmin voi laskea?

Ööö.. kotona/ junassa/ kirjastossa/ vittu uimarannalla. Laskin vaan kouraan.

- ei sama vastaaja

Vierailija
18/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin synnytyksen jälkeen 20kg :). Synnytyksen jälkeen painoin 66kg ja nyt painan 46kg ja olen 160cm. Meni 6kk synnytyksen jälkeen, kun sain painon pudotettua nykyiseen painoon. ja sain painon pudottua syömällä vähemmän, kuin aikaisemmin. Ennen raskautta painoin 58kg.

Vierailija
19/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut ja laihtunut ja lihonut 5-6 kg... Mulla lihomista aiheuttaa totaalinen liikunnan puute, joten siihen ajattelin saada jotain korjausta 2016. Olen sellainen on-off liikkuja, joko mennään eikä meinata tai sitten ei mitään... Normaalipainon puolella ollaan koko ajan tosin, bmi jotain 20 luokkaa.

Lisäksi syön liikaa makeaa. Nyt aioin herkutella pääsääntöisesti suolaisilla, koska niitä ei tee samalla tavalla paljoa mieli ja ne eivät tee huonoa oloa. Eli esim. kasvis-juustopiirakka, pieni pussi sipsejä, herkkuleipä jne...

Ruokailun opetteleminen on kyllä tässä loppumattomien herkkujen maailmassa koko elämän kestävä asia!

Vierailija
20/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa painossa jo kymmenettä vuotta, raskausaikaa lukuunottamatta. Piti oikein erikseen käydä punnitsemassa itseni, kun en ole vaakaa käyttänyt kesän jälkeen :D

Ssss:lle; mun painoindeksi on 21,41094498475831. Sä et taida olla kovin hyvä tossa syömishäiriössäsi, jos et osaa edes moista itsellesi laskea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi