Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teillä muilla kahvi paskan lentämään?

Vierailija
05.01.2016 |

Aamulla varsinkin täytyy kahvin juonti ajoittaa taktisesti ainakin 45 min ennen lähtöä, sillä kahvin juonnin jälkeen kestää n. 10-40 min, ja tulee oikeasti aivan kamala paskahätä, mahassa kiertää ja on todella tukala olo. Jos en aamulla kerkeä juoda kahvia ajoissa, en yleensä juo ollenkaan, sillä on inhottavaa, jos se paskahätä tulee bussissa. Samoin usein iltapäiväkahvin jälkeen lentää paska. Aiheuttaako muilla kahvi saman?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuttu juttu. Tuleepahan pidettyä kahvin juonti minimissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, samaa vikaa on varsinkin kun on syönyt juuri. Ja päinvastoin kuin muilla kahvi rupee väsyttään.

Vierailija
4/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvihan löystyttää hetkelilisesti peräsuolen lihaksistoa ja aktivoi liikettä. Kyllä tuo onnhyvin yleinen reaktio, nou hätä. Osa vetää vielä tupakin perään ni avot....

Vierailija
5/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä joudun aamulla juomaan pannullisen kahvia ja muutama tupakka siihen päälle niin kyllä lentää. Jos en juo kahvia ja polta aamulla, koko päivän on hirveän tukala olo.

Vierailija
6/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Joka aamu toimii :-D

Vierailija
7/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei kahvi eikä tupakkakaan sen kaverina.

Vierailija
8/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sonta irtoo kivuttomasti kahvin ansiosta.

Vierailija
9/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oppinut juomaan kahvia, mutta mulla sama juttu kokiksen kanssa... jos tuntuu että ummettaa, käyn ostamassa kaupasta pikkupullon kokista ja juon sen ruoan päälle. Kyllä auttaa :)!

Vierailija
10/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kusi haisee hirveälle. Juon kahvia pari kertaa vuodessa.

Vierailija
11/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Paitsi nyt raskaana ollessa. Hitto ku skeida ei millää tunnu lentävän vaikka kaikki keinot käytössä.

Vierailija
12/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot mahallesi sopimatonta kahvia... vaihda kahvimerkkiä. Kokeile tummia paahtoja ja kahveja joissa on mieto hapokkuus.

Vierailija
13/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saa, joskus ei.

Vierailija
14/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla, mutta miehellä kyllä. Heti kahvikupillisen jälkeen alkaa kuulua vessasta kauheeta ähinää hajuhaittojen kera.

Vierailija
15/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla, mutta miehellä kyllä. Heti kahvikupillisen jälkeen alkaa kuulua vessasta kauheeta ähinää hajuhaittojen kera.

Eikö vessassa ole ovea? Ei meillä ainakaan koko talossa paska haise, jos vessa on käytössä.

Vierailija
16/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, jotka tuskailette sen kanssa, että mikään ei auta - esim. sinä raskaana oleva, niin apteekista löytyy aika tujua kamaa ihan reseptivapaiden lääkkeidenkin puolelta.

Itse kokeilin kerran tällaisia "apteekin tippoja", joita neuvottiin käyttöohjeissa ottamaan illalla ennen nukkumaanmenoa. No, toista kertaa en illalla niitä enää ottanut, sillä sinä yönä en sitten nukkunut, vaan ravasin vessanpöntöllä suht tiuhaan.

Aamulla noita "helpottajia" voi sitten käyttää ihan hyvin mielin, ellei suunnittele jotain pitkää luontoreissua tms.

Vierailija
17/18 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 14 vastaa, että kyllä juu, jokaisessa kolmessa vessassamme on ovi, mutta rakas aviomieheni ei ole bongannut sen tarkoitusta. Eli meillä kaikki vessassa tehtävä tapahtuu ovet selkosenselällään, ääni- ja hajuhaitat kaupanpäällisinä tosiaan.

Miten mies tuon tavan sitten muuttaisi? Minun toiveeni ainakin kaikuvat kuuroille korville.

Jos kylässä on käymässä sukulaisia, voi meininki olla aika lailla sama, eikä kukaan kehtaa sanoa mitään. Ystävien tai tuttujen kyläillessä mies ei sitten vessassa käykään lainkaan, pinnistelee vain kahvipöydän ääressä.

Mies on menestyvä & akateeminen, ja tämä on tositarina.

Vierailija
18/18 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko ikinä niin että on juonu kahvia ja tulee hätä mutta tuntuu että pää räjähtää ennekö tulee pökäle pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä