Millainen on tuntemasi jousimies? Entä vaaka?
Kysymys otsikossa. Tuntuu että molemmat merkit ovat sekopäitä. Jousimiehet ailahtelevaisia, temperamenttisiä tuuliviirejä ja vaa'at nipottavia, neuroottisia rutiininrakastajia.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys otsikossa. Tuntuu että molemmat merkit ovat sekopäitä. Jousimiehet ailahtelevaisia, temperamenttisiä tuuliviirejä ja vaa'at nipottavia, neuroottisia rutiininrakastajia.
Lankoni on jousimies. Ihan harrastusmielessä vaan. Joskus saa jäniksiä, eipä jousella sen isompaa riistaa saa kaadettua. Meillä on kaksi vaakaa. Toinen ihan perusvaaka, joka vain kertoo painon ilman ilveilyä. Toinen on sellainen nipottajavaaka, joka värikoodeilla kertoo missä mennään ja mihin suuntaan olisi hyvä mennä.
Mä olen just tollanen aloituksen jousimies :D
Vierailija kirjoitti:
Ja minä! :D en tiiä mikä siinä on, mutta jouskarin luonnekuvaukset tuntuu tosi monesti osuvan nappiin. Iltalehtien humpuukiennusteisiin en tietenkään usko pätkääkään.
Jousimiehet on ihania. Täynnä ideoita. Herkkiä. Tarvitsevat paljon touhua. Monet on urheilullisia. Älykkäitä
Vierailija kirjoitti:
Jousimiehet on ihania. Täynnä ideoita. Herkkiä. Tarvitsevat paljon touhua. Monet on urheilullisia. Älykkäitä
Ihanasta en tiedä mutta kaikki muut 10/10 osumaa!
Ikävä kyllä eivät ihan pinon parhaasta pakasta.
Tai molemmat ovat ihania luonteita jos katsoo yhtä kapeaa kohtaa, mutta sitten on iso vikojen joullo, minkä takia ei ei ei. Mutta se tuskin johtuu tähtimerkistä sinänsä, vaan lapsuudesta. Toinen isä, toinen ex-ihastus.
Öhh en kauheesti noihin horoskooppeihin usko, mutta siis... äiti on vaaka ja isä on jousimies :P Pitäiskö tän olla hauskaa, häh? :D
Nojoo, siis äiti on ainaki viimeaikoina ollut kiukkunen ja helposti ärähtää jos TVstä tulee väärä mainos, hyppää johtopäätöksiin ja saattaa jopa vihata naapuria, koska uskoo, että tämä on vastuussa jostain, mitä ei voi todistaa...
Isä on alkoholisti, joka kyllä muuttaa mieltään viiden minuutin välein. Saattaa heittää kaksi sataa koulukirjoihin ja sanoa, että 'pikku tytölle mitä vaan' ja sitten parin viikon päästä alkaa periä rahoja takaisin, koska 'mikään ei oikeesti oo ilmasta, tyttöseni'...
Mutta siis ... elämä on :D
Jousimiehet ovat rentoja luonnonlapsia. Vaa'at jämptejä.
Vaaka on merkeistä oikeudenmukaisin, diplomaatti, yleensä urheilullinen, charmikas, tykkää peilailla itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä! :D en tiiä mikä siinä on, mutta jouskarin luonnekuvaukset tuntuu tosi monesti osuvan nappiin. Iltalehtien humpuukiennusteisiin en tietenkään usko pätkääkään.
Minä myös :D
Vierailija kirjoitti:
Vaaka on merkeistä oikeudenmukaisin, diplomaatti, yleensä urheilullinen, charmikas, tykkää peilailla itseään.
Tässä kysyttiin, millainen on tuntemasi vaaka, ei kuvausta horoskooppikirjasta. Huoooh.
Höpöhöpöusko vaihtoehto A on parempi kuin höpöhöpöusko vaihtoehto B sillä kun vaan uskoo tarpeeksi höpöhöpöön voi joskus jokin toteutuakin. Täysin sattumanvaraisesti, mutta silti.
Vaaka, melko tarkka, pikkutarkkuuteen asti. Väsymättä jaksaa tehdä samaa asiaa kerta toisensa perään kunnes sitten yhtäkkiä virta loppuu ja pitää jotenkin hommata lisävirtaa. Kestää hieman kolhuja ja sotkua mutta jossain vaiheessa lopettaa toimintansa. Vaatii tasaisen perustan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kysyttiin, millainen on tuntemasi vaaka, ei kuvausta horoskooppikirjasta. Huoooh.
Niin, minä kuvailin tuntemani vaan, eli minut itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös :D
Täälläkin yksi! :D
Minä olen jousimies. Rakastan olla kotona, olen introvertti ja väsyn nopeasti hälinään ympärilläni. Olen hyvä kuuntelija ja ongelmien ratkoja. Vaistoan herkästi ihmisten mielialat, olen liiankin empaattinen. Minun on vaikea sanoa ei. Vihaan esiintymistä. Inhoan muutoksia rutiinissa ja olen aika tarkka että kotona on siistiä, tosin viime vuosina olen tästä ruvennut tinkimään hiukan, esim tiskit tiskipöydällä eivät enää ahdista niin paljon. Lämpenen muutoksille/uudistuksille hitaasti, en halua tehdä päätöksiä saman tien. En halua ottaa isoja riskejä, tykkään tasaisesta ja turvallisesta.
Mies on vaaka. On erittäin seurallinen ja impulsiivinen. Ei pysy hetkeäkään paikoillaan ja on koko ajan menossa johonkin. Haluaa toimintaa ympärilleen. Riskinottaja eikä pelkää tarttua uusiin asioihin. Tekee päätökset nopeasti ja pysyy niissä välillä liiankin jääräpäisesti.
Minä olen jousimies ja olen kärsimätön, mutta helposti innostuva. Asioita taas on vaikea sitten saattaa loppuun asti. Inhoan rutiineja. Olen todella sosiaalinen, mutta itsenäinen ja teen töitä mieluiten ns. omilla ehdoillani ja olenkin löytänyt työpaikan, mikä sopii tähän luonteenpiirteeseeni. Kyllästyn helposti ja olen vaihtelunhaluinen, aikamoinen tuuliviiri kyllä. Mies kutsuu jääräpääksi ja tuittupääksi, suutahdan helposti ja mielialat menee ääripäästä toiseen. Saatan paasata asioista, joissa koen olevani oikeassa, vaikka yritänkin aina ajatella asioita myös muiden vinkkelistä. Olen myös tosi suurpiirteinen ja vihaan näpertämistä, enkä ole näpräämisessä edes taitava. Olen kyllä taitava piirtäjä ja maalaaja ja muusikko. Egoni on iso. Tuttavapiirini on laaja, mutta oikeasti lähelle olen päästänyt vain harvoja. Huumorini on mustaa ja kieroa ja rakastan olla keskipisteenä. Matkustelu ja kulttuurit kiinnostavat ja olen aina valmis lähtöön, ihan sama mikä reissu on kyseessä. Tien päällä on ihanaa. Rakastan kilpailua ja luonnossa olemista.
Isäni on vaaka ja on todella jääräpäinen, vanhanaikainen ja rakastaa rutiineja. Muutoksiin on vaikea sopeutua. Olemuksensa on varsin jylhä ja jäyhä, mutta todellisuudessa hän on aika herkkä ja pohtii paljon. Lyhytpinnainen. Isäni rakastaa kulttuuria ja arvostaa kaikkea vanhaa arkkitehtuuria ja historia on hänen intohimonsa. Pikkutarkka ja vähän neuroottinen. Lämpenee tooooosi hitaasti millekään uudelle asialle ja hänen pitää pohtia päätöksiä todella tarkkaan. Tarkka ulkonäöstä, myös muiden. Järjestelmällinen ja kylmäpäinen, ei jäädy missään tilanteessa.
Vaakanaiset on perseestä, vaakamiehet ei.
Ihan laidasta laitaan vaihtelua esiintyy, kuten ihmisten parissa tapana on.