Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä yli siitä ettei voi olla rakastamansa ihmisen kanssa?

Vierailija
05.01.2016 |

Joka päivä tuntuu pahalta ja vaikea keskittyä yhtään mihinkään. Mikään ei tuota iloa kun miettii mitä on menettänyt. Kohtalotovereita? Neuvoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin kertaa käynyt mulle noin, sekä sillä tavalla että ei ole koskaan saanut sitä jota rakastaa ja kerran myös niin että sain mutta se jätti toisen takia. Aikahan siihen auttaa, ja muihin asioihin keskittyminen sitten kun siihen pystyy.

Vierailija
2/5 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa hitaasti. On löydettävä muuta sisältöä elämään ja päättää ajatella ihan muuta kuin tuota ihmistä, jota ei saa. Itse olen opetellut kääntämään ajatukseni heti pois hänestä, kun mieleen tulee. Toistan vaikkapa jotain mantraa mielessäni tyyliin olen vapaa etsimään elämääni uutta ja parempaa. Kuulostaa varmaan hassulta, mutta toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on aivan lohdutonta, tiedän. Tapasin maailman ihanimman ihmisen ja olen menettänyt hänet. Mitään sidettä ei ole jäänyt, olen menettänyt hänet todennäköisesti lopullisesti. Tunne on lohduton ja surullinen. En edes pysty ajattelemaan asiaa kunnolla, koska ottaa niin koville.

Olen elätellyt toiveita, että voisin ehkä joskus ajan päästä ottaa uudelleen yhteyttä ja ehkä ehdottaa tapaamista. Elän nyt sen ajatuksen kanssa. Lopullinen ero olisi liian kova pala.

Mulla nämä oireet on kestäneet jo useamman kuukauden ja ajattelen häntä ihan joka päivä, useasti.

Vierailija
4/5 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseni AP:n kysymykseen: sitten kun löytää uuden ihmisen, johon rakastuu.

Vierailija
5/5 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisulla siitä selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme