Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomies ja sen exä

Vierailija
04.01.2016 |

Pitkään olen AV:ta lukenut ja itseäni sillä huvituttanut, mutta nyt ensimmäistä kertaa tuli itselle vastaan tilanne, että tarvin ulkopuolista ja puolueetonta mielipidettä.

Olen ollut suhteessa avomieheeni jo kohta neljä vuotta. Sitä ennen hänellä oli yksi pidempi ja ilmeisen vakavampi seurustelusuhde, joka kuitenkin kariutui ymmärtääkseni vuosi ennen kuin tapasimme ja aloimme seurustelemaan. Avomiehen exä on muuttanut kauas silloin aikoinaan.

Tänään avomieheni ilmoitti avoimesti, että exä oli ottanut yhteyttä kysyäkseen joistain hänelle kuuluvista tavaroista, josko ne vielä olisivat hänellä tallessa jossain autotallin perillä. Ja kysyi ohimennen kai haluaisiko avomieheni lähteä oluelle joku päivä, kun hän olisi käymässä kaupungissa. Mikään muu tuossahan minua ei suuremmin harmita, kuin että hän paljasti, että oikeasti jopa harkitsee sille tuopille lähtemistä.

Avomies ei näe juurikaan kavereitaan, muuten kuin tietokoneen välityksellä. Ei ole seurustelusuhteemme aikana ainakaan ikinä ollut menevää sorttia. Mutta nyt, kun exä olisi maisemissa, olisi hän yllättäen lähdössä ulos.

Harmistuin ja suutahdin toki tästä ja avomies taas tuntui suutahtavan minun reagoinnistani asiaan. Tuolla makuuhuoneessa hän nyt ainakin siihen malliin jurnottaa, "nukkumassa", eikä asiaa todellakaan puhuttu loppuun.

Suhteemme alkuaikoina avomies kutsui minua erehdyksessä exänsä nimellä, joka aiheutti lievästi sanottuna kriisin suhteessamme. Sekä minä, että hänen exänsä olemme tavallaan samannäköisiä, mutta luonteeltamme täysin erilaisia. Nimisekoilun takia pelkäsin tuolloin, että hän vain yritti korvata exäänsä jollakulla samannäköisellä, mutta hän vakuutteli, ettei asia ole niin.

Nyt tämän tämänpäiväisen "innon tavata exäänsä" takia pääkopassani asusteleva piru onkin alkanut muistuttaa itsestään ja saa minut uskomaan, että ehkä hän haikaileekin yhä exänsä perään.

Mitä olette mieltä; ylireagoinko minä vai onko suuttumiseni oikeutettua?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt liippasi sen verran läheltä, että melkein voisin vannoa olevani kyseinen ex.

Noh, niin tai näin, itselläni ei ole mitään intressejä eksääni kohtaan, vaikka häntä olenkin pyytänyt tapaamaan.

Ei ole muka intressejä, mutta kuitenkin haluat väkisin tavata? Ahhahhaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan