Pikaista vastausta, kiitos! DHL.n kuljettamana saapuva paketti
Paketti on tulossa BIRMINGHAM.sta Espooseen. On nyt lähtenyt sieltä matkaan ja arvioitu olevan täällä torstaina. Sain lähetyksestä vahvistuksen. Soittavatko aina etukäteen ennen toimitusta? Olen päivisin töissä.. Vai olisiko mahdollista ilmoittaa tuonne DHL.lle ja sopia toimitusaika iltapäivään, jolloin olen jo kotona? Tietoa kellään?
Kommentit (17)
Ei ne aina soita. Tupsahtavat ovelle vaan. Oon kuullu et on melkee kaupunkikohtasta ja tietty työntekijä kohtasta et soittavatko. Mulle ei oo ikin soitettu ku ovat tuoneet zooplus pakettia. Kerran en ollu kotona niin olivat vaa jättäneet lapun että "voit sopia uuden ajan netin kautta" no menin sitte lapussa olevaan osotteeseen niin sen uuden ajan pysty varaamaa seuraavalle päivälle klo 8-16 välille...olipas hirveesti hyötyä ku ei tarkemmalle kellon ajalle saanu. Sit kyttäsin seuraavan päivän kotona paketin saapumista...
Täällä meillä jättävät lapun postilaatikkoon ja saa käydä itse postista hakemassa, jos ei satu olemaan kotona. Paketteja on tullut kymmeniä ja kolme kertaa lähetti on soittanut ja tiedustellut kotona oloa.
Ei ne koskaan sovi tarkkaa aikaa milloin tuovat, mulle sanottiin että "joskus klo 13-16 välillä". No ei onnistu kun olen töissä. Olen sopinut pari kertaa että toimittivat paketin mun vanhemmille kun eläkeläiset ovat kotona.
Vierailija kirjoitti:
Paketti on tulossa BIRMINGHAM.sta Espooseen. On nyt lähtenyt sieltä matkaan ja arvioitu olevan täällä torstaina. Sain lähetyksestä vahvistuksen. Soittavatko aina etukäteen ennen toimitusta? Olen päivisin töissä.. Vai olisiko mahdollista ilmoittaa tuonne DHL.lle ja sopia toimitusaika iltapäivään, jolloin olen jo kotona? Tietoa kellään?
Mulle ei ole kukaan soittanut koskaan mistään -ei yhtään mistään, vaan ovat aina vain ilmestyneet ovelle. Olen aina ollut ällikällä lyöty.
Nyt en enää edes jaksa odottaa, että nämä laiskurit vaivautuisivat ilmoittamaan. Kiva sitten olla juuri kaupassa kun se kuski saapuu ovelle. Laittaisi edes viestin tuntia etukäteen, että paketti saapuu tänään.
Eivät soita etukäteen. Käyvät ovellasi ja jos et ole kotona jättävät lapun, jossa on ohjeet toimitusajan sopimiseksi. Mulle tosin kävi niin, että sovittu aikaväli oli 14-17 ja kuski kurvasi pihaan ennen puolta päivää, onneksi mies oli lomalla.
Pystytkö seuraamaan lähetystä tunnuksella? Sieltä pystyy vähän päätellä tuloajankohtaa.
Pystyn seuraamaan lähetystä. Tosi tyhmää, jos eivät ilmoita mitään etukäteen, luulis olevan järkevämpää niillekkin, jos ilmoittaisivat ajan edes suurinpiirtein. Kiitos, kun kommentoitte.
Meillä tulee paketin saapumispäivän aamuna tekstari johon voi vastata haluamansa toimitusvaihtoehdon (tänään alueen jakeluaika, huomenna jakeluaikaan, toimitusosoitteen muutos, haku jostain DHL express pisteestä jne).
Vierailija kirjoitti:
Meillä tulee paketin saapumispäivän aamuna tekstari johon voi vastata haluamansa toimitusvaihtoehdon (tänään alueen jakeluaika, huomenna jakeluaikaan, toimitusosoitteen muutos, haku jostain DHL express pisteestä jne).
Samoin tuli mullekin Dhl:n toimittama paketti viime viikolla. Lisäksi taisi olla joku kohta vielä valtakirjasta, jonka avulla paketin voi ottaa joku muu vastaan.
Mulle ei oo koskaan soittanut. Joskus jonkun tilausvahvistuksen mukana tuli linkki, jonka kautta pystyin ilmoittamaan DHL:lle, mihin aikaan päivästä haluaisin paketin toimitettavan. Sillä ei ollut mitään virkaa, olivat käyneet oven takana ihan eri aikaan.
Olisi ihan kiinnostavaa tietää, miten ison osan lähetyksistä saavat toimitettua ekalla kerralla. Näin mutulla luulisin, että osuus on aika pieni, tuntuu niin älyttömältä ja tehottomalta tuo heidän systeeminsä, luulisi että kustannuksissakin säästäisi paljon jos lähetykset löytäisi ekalla kerralla perille.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo koskaan soittanut. Joskus jonkun tilausvahvistuksen mukana tuli linkki, jonka kautta pystyin ilmoittamaan DHL:lle, mihin aikaan päivästä haluaisin paketin toimitettavan. Sillä ei ollut mitään virkaa, olivat käyneet oven takana ihan eri aikaan.
Olisi ihan kiinnostavaa tietää, miten ison osan lähetyksistä saavat toimitettua ekalla kerralla. Näin mutulla luulisin, että osuus on aika pieni, tuntuu niin älyttömältä ja tehottomalta tuo heidän systeeminsä, luulisi että kustannuksissakin säästäisi paljon jos lähetykset löytäisi ekalla kerralla perille.
Dhl toimii sentään paremmin kuin Dpd. Dpd ei soita koskaan asiakkaalle ja he Helsingistä käsin lähtevät joka toinen päivä viemään paketteja asiakkaille. Dpd:n etsi noutupiste ei toimi oikein. He eivät toimita paketteja oman kaupungin aluuelle eri toimipisteisiin, vaan paketti palautuu aina takaisin Helsinkiin.
Ei ole mulle soittanut. Ovat ilmoittaneet tuovansa 8-17 välillä. Olen päivät töissä joten jättävät lapun että ovat käyneet ja tulevat huomenna uudestaan ellen kysy aspasta jotain muuta. Olen vaihtanut että toimittavat minulle töihin seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulle soittanut. Ovat ilmoittaneet tuovansa 8-17 välillä. Olen päivät töissä joten jättävät lapun että ovat käyneet ja tulevat huomenna uudestaan ellen kysy aspasta jotain muuta. Olen vaihtanut että toimittavat minulle töihin seuraavana päivänä.
Ainiin viimeksi antoivat tekstarilla vaihtoehtoja miten toimittavat. Valitsin dhl pakettiautomaatin josta noudin itse.
Olen itse laittanut toimitusosoitteeksi työpaikan. Se tulee respaan, mistä saan sen haettua itselleni parhaiten sopivaan aikaan. Kotiin ne toimittaisivat ennen klo 16, jolloin en ole kotona.
Mulle on aina tullut tekstiviesti, jossa kyystään käykö joku tietty aika ja siihen voinut vastata ei tai kyllä ja sit jos ei niin ehottanu uutta aikaa!
Soita dhl:n aspaan ja kysy sieltä.