Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TALONRAKENTAJAT HUOMENTA!

14.02.2006 |

Kuinkas teidän projektit etenee? Me rakennamme siis tänne Keski-Suomeen, ja eilen päästiin asiassa kunnon alkuun, kun betonielementtejä alettiin asentaa tontille. Mutta kyllähän sitä sitten jo eilen purtiin huulta, kun meille koko ajan sanotaan, että päätökset pitää tehdä itse (TOTTAKAI!), mutta neuvojia riittää ja aina jonkun mielestä päätös on huono. Urakoitsijan kanssa on sovittu asia niin, työmestari haluaa tehdäkin näin ja sitten vielä kolmas tunkee mukaan ja peruu työmiesten kanssa tehtyjä sopimuksia omin päin - argh!!!!! No ekan päivän jälkeen tuskin kannattaa repiä pelihousujaan, mutta pakko oli jonnekin päästä valittamaan!!!!! Kunhan tämä kunnolla pyörähtää liikkeelle... ;) TSEMPPIÄ! Ja iloista ystävänpäivää :)

siskojohanna

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin aletaan rakentaa tässä kevään mittaan. Me rakennetaan tänne Länsi-Uudenmaan seudulle talo ja talli, " itse" ollaan kuvat piirretty (arkkitehti piirsi puhtaaksi) ja itse rakennetaan. Miehellä on rakennusfirma, joten siinä mielessä on helpompaa. Tämä on vähän tällainen kiireettömämpi projekti, sillä asutaan nyt vanhassa omakotitalossa, josta ei välttämättä niin kiire pois ole. Eli valmistuu ehkä 2007 loppuvuodesta.

Oletteko laitelleet/laitatteko laattoja koteihinne? Onko hyviä linkkivinkkejä laattamalleista?

tuiskuneiti79 + poika 5kk+1vk

Vierailija
2/4 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin rakentajat ovat hävinneet? Rakennustyömaalleko ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnittelu vaiheessa ja tonttihaku hommissa, mutta talomalli on katsottu ja laskelmat tehtynä, kevään aikana aloitellaan viimeistään.

Ja me rakennetaan pohjois suomeen.

Marraspallo ja pikkurakentajat 5v, 4v ja 6kk

Vierailija
4/4 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse en rakennuksella olekaan vaan kotosalla pojan 3,5 kk kanssa. Isäntä sen sijaan viihtyy siellä töiden päälle illat.

Meillä tällä hetkellä villoitetaan yläkerran viistoja osia ja lattia on tehty yläkertaan. Takkamalli pitäis alkaa päättämään jne.

Meille ei tule laattoja lattiaan, joten en linkkivinkkiä pysty antamaan.

Misuli ja Roope