Silikonirinnat hankkineet, onko miehiä nyt enemmän tarjolla?
Olen aina ollut hyvin pienirintainen enkä ole ehkä juuri sen vuoksi ikinä ymmärtänyt sitä, että isoilla rinnoilla voisi oikeasti olla jotain "voimaa". Baarissa minua isketään ja useita miehiä on minuun ihastunut aikuiselämäni aikana, joten en koe, että pienet rinnat vähentäisivät viehätysvoimaani. Mutta toisaalta enhän voi sitä tietää, että olisiko menekki huomattavasti parempi, jos rintani olisivat vaikkapa jotain C-kokoa. Jotkut suuririntaiset naiset aina kokevat pienirintaisten naisten olevan kateellisia heille. Tästä jotenkin ajattelen, että saako niillä suurilla rinnoilla tosiaan jotain ekstraa elämässä naisena, josta pienirintaisten naisten tulisi olla kateellisia?
Etenkin silikonirinnat hankkineet ovat hyviä tähän vastaamaan. Jos olitte aiemmin pienirintaisia, niin onko nyt miesten huomio ja iskuyritykset lisääntyneet, kun rintanne ovat isommat? Koetteko, että rintanne ovat muuttaneet muiden asenteita teihin? Ovatko pienirintaiset naiset mielestänne yhtäkkiä kateellisia isoille rinnoillenne, vaikka aiemmin käyttäytyminen olisi ollut normaalia?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
netissä tulee ihan liikaa ja liian pervoja ja vonkaavia kommentteja mun kuviin tuntemattomilta.
Kesällä joku narkkarin näköinen nuori mies pysäytti minut ja kyseli pienellä paikkakunnalla että missä on sale vaikka tiesi missä se on tuijotti kokoajan mun rintojenväliä.
Oletko miettinyt, johtuisiko tuo niistä kuvista, joita julkaiset?
Katsoi rintojenväliä? Pidät siis paitoja, joissa se näkyy. Jos sinulla on peittävä paita, niin kukaan ei varmaan rintojesi väliä pääse katsomaan.
Äh, tällä ei todellakaan ole polvien kanssa mitään tekemistä.
Kyllä minä sen tiedän koska olen muutaman naisen kanssa ollut.