Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä, jonka kanssa mulla oli juttua, oli joku muu pano

Vierailija
04.01.2016 |

Miltä tämän kuuluisi tuntua? ei oltu sovittu, että ei voi olla muita. Olin vähän harmissani, ja jotenkin tuntuu, että hommasta meni maku.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on osa täysiä paskakurkia, joissa ei ole tippaakaan herrasmiesmäisyyttä. Älä sorru enää vastaavaan.

Turha sitä yksin miehiä on syyttää, jos he eivät ole herrasmiehiä, jos ei osaa arvoistaan kohtelua vaatia. Ei nainen mikää lapsen tasolle typistetty viaton uhri ole. Hän on ihan toimiva subjekti joka tee omia valintoja, päätöksiä ja arvioita omassa elämässään.

Vierailija
22/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaisko sun ihan vaikka jutella sen miehen kanssa? Kertoa ajatuksista ja tunteista ja kysyä mitä hän on mieltä?

Voihan se olla että olet miehelle pelkkä pano. Tai sitten et.

Mulla oli tollanen suhde, sillä erolla että meillä molemmilla oli muita. Pari vuotta mentiin tolla meiningillä, välillä juteltiinkin asiasta. Lopulta kyllästyttiin säätämään muiden kanssa koska oltiin toisillemme ne ykköset ja tunteita oli. Eli kyllä voi tunteita olla ja kiinnostustakin vaikka muitakin olisi. Ja eihän sekään mahdotonta ole että on tunteita useampaakin kohtaan samaan aikaan.. Ei ihmisen rakkaus ole joku rajallinen määrä jota riittää vaan yhdelle annettavaksi yhdellä kertaa vaan paljon monimutkaisempi asia. Itse olen ollut monestikin ihastunu useampaan mieheen yhtä aikaa, niistä sitten valinnut sen joka persoonallisuudeltaan ja arvoiltaan sopii minulle parhaiten.

Eli puhu miehelle, äläkä uhriudu vetämällä omia johtopäätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on osa täysiä paskakurkia, joissa ei ole tippaakaan herrasmiesmäisyyttä. Älä sorru enää vastaavaan.

Turha sitä yksin miehiä on syyttää, jos he eivät ole herrasmiehiä, jos ei osaa arvoistaan kohtelua vaatia. Ei nainen mikää lapsen tasolle typistetty viaton uhri ole. Hän on ihan toimiva subjekti joka tee omia valintoja, päätöksiä ja arvioita omassa elämässään.

A, a, äläs yritä. Miksi mies ei kertonut ap:lle, että nain muitakin tai aion naida, onhan ok? Perusjuttu toisen kunnioittamisessa.

No, siksi tietty, ettei ois enää saanut ap:ltä.

Tämä juuri on täysin törkeää ja paskamaista mieheltä, tai naiseltakin. Pitää pystyä kertomaan, katsopas sitten pukki tai horo, moniko edelleen nai sua. Niin. Ehkä moni, mutta etpä loukkaa ketään, joka ei itse naisi sinne tänne ja olettaa samaa muilta.

Vierailija
24/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei siis ollut suhdetta, vaan olit miehelle satunnainen pano, joka on varalla, kun sattuu tarvitsemaan. Mitä odotit?

No ei nyt vuoden tapailu ole satunnainen pano.

En ole ap.

Vierailija
25/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun, itselläkin vähän sama tilanne panokaverimiehen kanssa. Tai en varmaksi tiedä mutta luulen että hänellä voi olla eräs toinenkin. Meistä ei voi tulla paria ja tiedän etten omista häntä, mutta kurjalta tuntuu. Minulla on alkanut olla vähän tunteita. Plääh.

Ap, eihän vain miehen nimi ala M:llä? :) Olisi tietysti tosi hassu ja epätodennäköinen sattuma mutta tuli vaan mieleen...

Vierailija
26/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala M:llä. :)

Niin, oli mullakin muita jossain vaiheessa, mutta ei se tuntunut yhtä hyvältä. Enimmäkseen oon halunnut tuohon keskittyä. Enkä ole itsekään halunnut sulkea pois kaikkia vaihtoehtoja ja olla "tosissaan" seurustelun kaikkine mutkineen. Siksi en ole sanonut, että toivoisin, ettei hänellä ole muita. Enhän olisi voinut oikein itekään mitään kummoista tarjota. Ja en nyt ehkä arvannut etukäteen, että tästä seuraa tämmöistä mielipahaa mulle sitten kun sillä onkin joku muu.

Vierailija
27/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun, itselläkin vähän sama tilanne panokaverimiehen kanssa. Tai en varmaksi tiedä mutta luulen että hänellä voi olla eräs toinenkin. Meistä ei voi tulla paria ja tiedän etten omista häntä, mutta kurjalta tuntuu. Minulla on alkanut olla vähän tunteita. Plääh.

Ap, eihän vain miehen nimi ala M:llä? :) Olisi tietysti tosi hassu ja epätodennäköinen sattuma mutta tuli vaan mieleen...

Tällainen kuvio mullakin. Taitaa olla kuvioissa toinenkin nainen . Emme voi saada toisiamme, mutta olen silti ihastunut. Ja mikään viaton uhri en ole, vaan olen itsekin ehdottanut tapaamisia seksin parissa eli en ole mikään spanieli, joka saapuu kutsuttuna paikalle.

Vierailija
28/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A, a, äläs yritä. Miksi mies ei kertonut ap:lle, että nain muitakin tai aion naida, onhan ok? Perusjuttu toisen kunnioittamisessa.

No, siksi tietty, ettei ois enää saanut ap:ltä.

Tämä juuri on täysin törkeää ja paskamaista mieheltä, tai naiseltakin. Pitää pystyä kertomaan, katsopas sitten pukki tai horo, moniko edelleen nai sua. Niin. Ehkä moni, mutta etpä loukkaa ketään, joka ei itse naisi sinne tänne ja olettaa samaa muilta.

Jaahas, perunkin puheeni :) Aloittaja ei ole ansainnutkaan tuon tasoista kunnioitusta. "Entä jos oonki miehille vaan pantava, yhyy" Mies saattaa kokea aivan samoin, mutta se ei huoleta?

Vierailija
29/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen kuvio mullakin. Taitaa olla kuvioissa toinenkin nainen . Emme voi saada toisiamme, mutta olen silti ihastunut. Ja mikään viaton uhri en ole, vaan olen itsekin ehdottanut tapaamisia seksin parissa eli en ole mikään spanieli, joka saapuu kutsuttuna paikalle.

Panosuhdehan perustuu siihen, että jompikumpi ehdottaa tapaamista seksi mielessä. Nainen voi aivan yhtä lailla olla aloittaja.

Vierailija
30/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ala M:llä. :)

Niin, oli mullakin muita jossain vaiheessa, mutta ei se tuntunut yhtä hyvältä. Enimmäkseen oon halunnut tuohon keskittyä. Enkä ole itsekään halunnut sulkea pois kaikkia vaihtoehtoja ja olla "tosissaan" seurustelun kaikkine mutkineen. Siksi en ole sanonut, että toivoisin, ettei hänellä ole muita. Enhän olisi voinut oikein itekään mitään kummoista tarjota. Ja en nyt ehkä arvannut etukäteen, että tästä seuraa tämmöistä mielipahaa mulle sitten kun sillä onkin joku muu.

Tuossa kohtaa lähti kaikki myötätunto. Sinulla on itselläsi muita ja se on ihan ok, kunnes itse päätät lopettaa, mutta miehellä se ei ole ok.

Aika itsekästä.

Vierailija
31/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä olitte sopineet? Jos, ette mitään, niin silloin ootte vapaita tekemään mitä haluatte. Oletukset on yhtä tyhjän kanssa, jos asioista ei keskustella. Millainen "juttu" teillä oli? Ei ilmeisesti enää ole vai..

Vierailija
32/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällainen mies ja nimi alkaa M:llä. Onko sun Mllä lapsia?

Vierailija
33/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos en ole kenellekään koskaan erityinen? En haluaisi, että samaa tapahtuu enää muiden kanssa, mutta en halua yksinkään olla enkä selibaatissa.

Ehkä harrastan seksiä tästä lähin vain niiden kanssa, joista en edes pidä mutta joista pystyn jollain lailla kiihottumaan. Ap

Panokavereiksi saat laatumiehiä, sillä mies nai vähän heikompaakin yksilöä.

Erityinen olet jollekin vähemmän kiinnostavalle miehelle. Panokaveruuden suurin ongelma onkin että siinä häiriintyy naisella käsitys omasta tasostaan ja millaisiin miehiin on mahdollisuudet.

Vierailija
34/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa ja mies oli kyllä valehdellut, että muita ei ole eikä tule. Se huijatuksi tuleminen jotenkin sattui siinä ihan hirveästi. Olen ollut myös vakkaripanosuhteessa jossa vain tiedettiin missä mennään ja kaikki erittäin ok. Mutta ärsyttää tollaset petolliset luihut tyypit. Jos itse rakastut, tulee hyväksikäytetty olo.

Vierailija
35/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 34 jatkaa, että em. oli vielä melko huono sängyssä, niin mitä hiivatin iloa naiselle olisi olla sellaisen pikapanijan kanssa jossain panosuhteessa. Silloin otetaan joku viriili sexy kundi siihen tarkoitukseen.

Vierailija
36/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kyseessä ole T Helsingistä?

Vierailija
37/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja nämä "ei kai se ole minun Keijo-Annikki Pöytyältä?" arvailijat.

Newsflash, naiset, Suomessa on enemmän kuin yksi mies joka panee kahta naista.

Vierailija
38/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, ja on myös naisia jotka panee useampaa miestä;) mutta oishan se myös aika newsflash, jos tapaisi täällä anonyymina oman panokaverin toisen panon...!

Vierailija
39/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, ja on myös naisia jotka panee useampaa miestä;) mutta oishan se myös aika newsflash, jos tapaisi täällä anonyymina oman panokaverin toisen panon...!

Täähän on palstavakio:

1. Nainen avaa ketjun miehen toiminnasta josta ei pidä

2. ketjuun tulee useita viestejä joissa ollaan varmoja, että se oma mörrikkähän se tämän aloittajakin muroihin on pissinyt ja kysellään tuntomerkkejä

Onko tästä nyt pääteltävissä että:

1. Miehet ovat pääosin niin kunnollisia, että on vain muutama pösilö, jotka sitten sarjapettävät/hakkaavat/eivät tee kotiöitä ympäri Suomea

2. Yllättävän moni nainen ei jaksa ajatella todennäköisyyksiä ja tarttuu pariin samankaltaisuuteen saadakseen kokonaiskuvan

veikkaan tuota jälkimmäistä, siksi näkijät ja horoskoopitkin menestyvät naisten keskuudessa paremmin kuin miesten.

Vierailija
40/63 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliömies. Voit yhtä hyvin luovuttaa sen kanssa nyt.